4 ay sonra
Serkandan:
Demek beni bırakıp gittin😔. Amma hatırladım seni🖤. Her şeyi hatırladım.
Seninle geçirdiğim her günü, her saati, her dakikayı, her saniyeyi🙁
Keşke gitmene izin vermeseydim. Amma 4 aydır seni arıyoruz birtanem. Yoksun. Alışamadım senin yokluğuna. Sensizliğe alışamadım. Ancak seni elinde sonunda bulucam sevgilim🥀.
_________________________________
Edadan:
4 aydır buradayım. 7 aylık hamile olduğum için karnım biliniyordu. Sabah erkenden kalktım. Kiyafetimi giydim.Hep sırt üstü yatığım için belim ağrıyordu. Burada bir şirketim vardı. Hamile olsam bile durmuyordum ki. Kafamı onu düşünmemek için işe, güce veriyordum. Arada sancım oluyordu amma çabuk geçiyordu. İtiraf ediyorum onu, kokusunu, geçirdiğimiz her saniyeyi çok özledim😔😭. Onsuz yaşayamıyorum. Keşke yanımda olsaydı🥀. Onsuz her gün ölüyorum🖤.
__________________________________
Şirkete
Laura:(İtalyanca) Benvenuta signora Eda😊-(Türkçe) Hoşgeldiniz Eda hanım😊.
Eda:(İtalyanca)L'ho trovato carino, Laura.-(Türkçe) Hoş buldum Laura.
Laura:(İtalyanca) Sono arrivate le foto di Eda lady Luca Brain House.-(Türkçe) Eda hanım Luca beyin evinin fotoğrafları geldi.
Eda:(İtalyanca)Portalo in camera mia.-(Türkçe) Odama getir.
Eda odasına gider. Laurada fotoğrafları alıp Edanın yanına gelir.
Laura:(İtalyanca)La signora Eda, il signor Marco, vi hanno invitato a cena.-(Türkçe) Eda hanım Marco bey sizi akşam yemeğine davet eti.
Eda:(İtalyanca)Di 'loro che non posso venire.-(Türkçe)Gelemeyeceğimi ilet kendilerine.
Laura:(İtalyanca)Va bene, signora Eda.-(Türkçe) Tamam Eda hanım.
__________________________
Serkan şirketin önünde arapasını park eder. Arabadan iner. Şirkete girir. Engin odasına gelir.
Serkan:Engin bir haber varmı?
Engin kafasını öne eğer.
Engin:Yok abicim.
Serkan odasına gelip, masanın üzerinde ne varsa hepsini eliyle itib yere döker. Sandalyeyide tekmeler.
Hilal:Serkan bey iyimisiniz?
Serkan Yok bi şey.
Hilal:Amma eliniz. Eliniz kanıyor. İzin verin pansuman yapıyım.
______________________________
Aydan:Seyfi arabanı hazır et şirkete gidiyoruz. Serkanla dün gece konuştuğumda çok kötüydü.
Seyfi:Tamam Aydan Hanım. Hemen hazırlıyorum.
Seyfi arabayı hazır edip geri gelir.
Seyfi:Araba hazır Aydan hanım.
Aydanla, Seyfi arabaya binip doğruca şirkete gelirler.
_______________________________
Serkan: Sağol Hilal.
Hilal:Bir şey değil Serkan bey. Bide umutunuzu asla yetirmeyin. İnanıyorum Edanı bulucaksınız.
Serkan başını "Evet" dercesine salar.
Hilal gideceken odaya Aydan dalar.
Aydan:Serkan... Oğlumm eline noldu?
Serkan:Bir şey yok anne. Hilal Hall eti zaten.
________________________________
Hilal Serkanın odasından çıkar. Aşağıya ofise gelir.
Melek: Hilal eniştem naptı öyle?
Hilal:Melo Serkan bey çok feci bir durumda. Odasına girdim. Her yer darma dağımdı. Fincanı kırmıştı eli kesilmişti.
Melek:Enişte yaaa🙁
Hilal:Öyle kötüydü ki, Edanın yerini söylememek için kendimi zor tutum.
Melek:İyki ben gitmemiştim. Kendimi tutamaz söylerdim valahi. Amma Eda 1 haftaydı gitmişdi o zaman gelir diye kapının önünen ayrılmıyordu.
Hilal:Acaba Edayla bir konuşsak mı?
Melek: Bilmiyorum ki.
______________________________
Akşam
Pırıl:Aşkım hoş geldin. (Arkadaşlar EnPırın bebişi oldu çaktırmayın😉)
Engin:Hoş buldum. Açelya uyuyormu?
Pırıl:Evet yeni uyutdum.
Engin: Çok özledim.
Engin montunu çıkarıp Açelyanın odasına koşar. Kapın önünde durar.
Engin:Yaa nasılda güzel uyuyor.
Pırıl:Evet. Aşkım şey Serkan iyimi?
Engin: Hiç iyi değil.
Pırıl:Sen gelmeden önce Leyla'ya konuştum. Elinin kesildiğini söyledi.
Engin:Evet Eda hakkında bilgi bulamadığım için sinirlendi.
Enginin telefonu çalar.
Engin:Alo
Arif:Alo Engin bir bilgi var. Bilgisayarına yoladım e-postala.
Engin:Tamam abi sağol
Engin koşarak aşağıya iner. Bilgiyarını açar.
Pırıl:Bir habermi var?
Engin:*heyecanla* Evet.Bu parta böyle biti. Annemler boşuna İtalyanca öğren dememişler. Sonunda bi işe yaradı😂. İnşallah seversiniz 😊👌 Yorumlarınızı bildirmeği unutmayın 💗
Sınır:
75 oy
37 yorum
535 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Âşkı♥️⭐~Bitti~
RomansBir-birini görüp bir anda aşık olan iki insan♥️Karşırlarına büyük engeller çıkacak. Bir bebekle hayatları yeniden birleşecek derken her şey yine başa sarar💫. Eda 5 yıl İtalya'yada kalır. Serkan onu bulamaz. Amma küçük Masalında olduğundan Serkanın...