İyi bir zaman,
Yaşamak için iyi bir zaman yok.!
Dün, bugün, yarın?
Az önce belki?
Birkaç yıl sonra?
Birkaç gün önce?
Yaşamak için iyi bir zaman yok...!"Cem Ateş
İki kişi olarak başladığımız kurgumuza hoş geldiniz. Okumaya başladığınız tarihi bekliyoruz.
28 Mayıs Cuma 23:22
Ilk kitabımızın ilk bölümüne başlamış bulunmaktayız. Aaaa çok heyecanlıyım sanırım kalpten gideceğim neyse çok uzatmayayım.
Başlamadan önce uyarıda bulunalım. Hiçbir şekilde yazdıklarımızı savunmuyoruz. Sadece hayal ürününden ibarettir.
Iyi okumalar çiçeklerim ve kaktüslerim. Kadınlar çiçektir erkekler kaktüs 😅🙋♀️
06.06.1986 02:12
"1954'ten bütün birimlere, 1954'ten tüm birimlere. Hiltonsa otelde kadın cesedi bulundu. Tekrar ediyorum, Hiltonsa otelde bir kadın cesedi bulundu."
"Olay yeri bize yakın Adnan Komiserim. Biz gidelim mi?"
Heyecanı yüzünden okunan Didem istekle bana bakıyordu. Meslekte 4. günüydü. Ona bakıp;"Sür bakalım olay yerine Didem Hanım." diyip gülümsedim.
Yaklaşık 15 dakikanın ardından olay yerine gelmiştik. Meraklı insan topluluğu yine otelin girişini kafakola almış, bir kaç gazeteci yakaladıkları yeni haberi, çekim için kapının önünde bekliyordu. Bariyeri geçip içeriye girdik.Yanımıza gelen polis ekibi başıyla selam verip bizi odaya götürdü. Asansöre binip 66 numaraya girdik. Kapıya çekilen şeritin altından içeri girince burnuma dolan keskin kan kokusu yüzümu ekşitmeme neden oldu. Bilgi vermek için olay yerine gelen ilk polis ekibi yanımıza doğru adımladı.
"Simge Ilgın, 22 yaşında. Tahmini 4 saat önce öldürülmüş. Cinayet yeri burası, adli tıp ekibi şu ana kadar cinayet aletine rastlamadı. Şuan elimizde olan tek bilgi kadının adı, soyadı ve yaşı."
"Tamam adli tıp ekibi ellerini çabuk tutsunlar."
Cesedin yanına doğru adımladım cebimden defterimi ve kalemimi çıkarıp not almaya başladım.
"Didem buraya gel."
Başıyla beni onaylayıp yanıma geldi."Kollarında iğne giriş izleri mevcut. Bu demek oluyor ki maktül uyuşturucu madde kullanmış."
Tişörtünü yukarı sıyırıp;"Karın bölgesine atılan kesikler ve dikişler normal bir insanın atabileceği dikişler değil. Kasıklarına bastırılan mühür katilimizin kendine ait imzası. En kötüsü yüzünü tanınmayacak hale getirmek için muhtemelen asit kullanmış. Ah yüzü çok kötü olmuş. Galiba yine midem bulanacak. Evet Didem sen ne düşünüyorsun?"
"Komiserim bileklerinde ve karın bölgesinde olan kesikler aynı tür aletle atılmış ama bacak kısmına dikkatli bakarsanız kesiklerin daha kalın olduğunu fark edersiniz. Atılan dikişler kesinlikle bir ustaya ait. Ama yorgan ipi ile atıldığı için deriyi tahrip etmiş."
Didem incelemeye devam ederken kayıt alan polis memurunun yanına ilerledim.
"Görgü tanığı, kameralar, iç dış koridor, giriş çıkışlar incelendi mi?"
"Maalesef Komiserim. Kayıtları istedik ama 4 saat öncesinde otelin bütün kameraları bloke olmuş. Sistem arızası 1 saat önce giderilmiş. Cesedi 1 saat önce kat görevlisi bulmuş. Temizlik için odaya girdiğinde kadını bu halde bulup bize haber vermiş. Şokta olduğu için ifadesini alamadık ama birşey görmediğini söylüyor. Merkeze ifade alınması için götürülecek kendisine gelince."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
666. Gün
Aksi-Bu kitapta şiddet ve uygunsuz içerik bulunmaktadır. - Ölü bedenler etrafta gezinen delici ruhlar. Çevremizi kuşatmış kan kokusu. Heycandan kasılan bedenimiz kan kokusuyla yenilenen hücrelerimiz bizi ele geçiren o his. Biz bu varoluşta ebediyette...