CİGARETTE /------------------------ BAKU X DEKU TİME---------/-----------❕----------------------------
___________/-------------------------------LOVE-
İzuku ile Katsuki birlikte etrafı topladıktan sonra hazırlanmış ve nihayet birlikte dışarıya çıkabilmişlerdi. Hava soğuktu ve yeşilli oğlanın götü donuyordu, Katsuki titreyen çocuğun haline gülerek bir yandan yeşillinin atkısını düzeltti. İzuku'nun hoşuna gidiyordu bu tür şeyler, utançtan kızarmıştı. Gerçi soğuktan da yüzü kızarmıştı bu yüzden anlayamayacağı için saklama gereği duymadı.
İzuku hemen Katsuki'nin koluna girip sokulmuş ve beraber yürüyerek tapınağa doğru gidiyorlardı. İzuku sürekli Katsuki'ye heycanla bir şeyler hakkında bahsediyor, Katsuki ise çocuğu dinleyip gülümsemesine engel olamıyordu.
"Kısacası üniversite için çalışıyorum yani!"
"Benim okuduğum üniversite'ye gelmeye ne dersin?"
"Hah? A-ama orada nasıl yaşayabilirim ki?"
Katsuki gülümsedi.
"Benim evimde kalabilirsin, hem yalnız yaşıyorum biliyorsun. Üstelik üniversiteye de yakın."
İzuku mutlulukla gülümsedi, kesinlikle Katsuki ile yaşamak istiyordu! Özellikle de sadece ikisi... İzuku iyice utandı.
"Sende kabul e-edersen neden olmasın ki?"
"Seni davet eden benim zaten! Yemek yaparsın bilirsin beceriksizin tekiyim."
İzuku güldü, tabii ki sevdiği adama her zaman yemek yapabilirdi ve Katsuki'nin sürekli hazır yemekler yediğine de emindi.
Biraz daha sohbet ettiklerinde Tapınağa varmış ve dua etmek üzere hazırlanmışlardı, İzuku tabii ki Katsuki'yi dua yerine hızlıca getirmişti.
Birlikte vardıklarında yan yana durdular ve çanları çalıp ellerini iki kez çırparak dua etmeye başladılar.
İzuku belki bencilce düşündüğü duasını etti.
Katsuki'nin beni sevmesini istiyorum...
Ve Katsuki de çocuğun bilemeyeceği duasını etti.
Umarım İzuku, ne dilersen gerçekleşir.
Ve birlikte dualarını bitirip çıktılar, bir bilselerdi dualarının nasıl çakıştıklarını.
Daha sonra İzuku heyecanla bir kaç şans kartı bakmış ve gizlice aşk için olanlardan Katsuki'ye çaktırmadan almıştı. Tabii ki Katsuki'ye de bir şey almak istediğinden sarışın için bir şans kartı almıştı.
Birlikte tapınak çıkıyorken İzuku durdu, Katsuki için aldığı şans kartını çıkarmış ve gülerek uzatmıştı. Katsuki ise şok olmuş, çocuğun elinde ki kartı çözmeye çalışıyordu.
"Senin için, biliyorsun işinde yardımcı olabilir!"
Katsuki şimdi anlamıştı, bu bir şans kartıydı... Katsuki hafif utandı ve eliyle yüzünü kapatarak teşekkür etti....
"Teşekkürler İzuku."
sonuçta kendisine şans kartı alan neredeyse kimse yoktu ve ilk kişi İzuku olabilirdi. Gülümsedi ve yeşil saçlara ellerini daldırarak karıştırdı, çocuğun saçları bile o kadar yumuşakcı ki... Katsuki elleriyle sevdiği saçı bırakmak istemese de bıraktı.
Daha sonra ise Şans kartını kaybetmemek adına fermuarlı cebine doğru sıkıştırdı, Tapınaktan sonra da pek bir plan yapmadıkları için sordu İzuku.
"Şimdi nereye gitmek istersin?"
Katsuki düşündü, ne yapabilirlerdi? Yeşil saçlı oğlana döndü sonra... Hafif kızardı Katsuki... Çocuğun soğuktan kızaran burnu ile ne kadar sevimli olduğunu düşünürken, İzuku kendi sorusuna bir süre cevap vermeyen Katsuki'yi dürttü.
"Kacchan? Kacchan!"
"H-hah! E-evet! Affedersin daldım da... Köşeye geçebilir miyiz?"
Dalgın bir şekilde market ile bir binanın arasına girerek durdular, sarışın bir sigara yaktı yine...
İzuku burnuna dolan tütün kokusu ile rahatladı... Neden bilmez sigara kokusunu severdi, aslında nedeni de çok açıktı çünkü Sarışın sigara kullanıyordu. İzuku ne zaman onun yanında olsa ve bu tütün kokusunu alsa huzur bulur idi... Kızdı kendine, "Neden ona zarar veren bir şeyi seviyorum..." Diye söylendi kendi kendine.
Seviyorum çünkü sigara içerken daima onun yanındayım.
O sigara içerken onun dünyasında, onunla birlikte yapayalnızım...
Hoş... Burnumu uyuşturan bu tütün kokusu hoş...
Katsuki sigara içerken istemeden kendisine sokulan çocuğa baktı... İzuku ne gülüyor, ne üzülüyor idi. Oldukça sessiz bir şekilde sanki sevgiye muhtaç halde sokulmuştu gence ve kafasını Katsuki'nin omuzuna yaslamış bir şekilde, tepkisiz duruyordu.
Katsuki ses etmeden omuzunda ki kafaya kendi kafasını yasladı ve sessizce sigarasını içmeye devam etti.
_____________________
Evet sormayın sigara seviom eyw
N
eys kitap nasıl bebekler eheuhe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕔𝕚𝕘𝕒𝕣𝕖𝕥𝕥𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ
Fanfiction__________________ "Belki çok hastalıklı ve iğrenç bir şey, insanın kendisinden sekiz yaş büyük bir akrabasına aşık olması... Ne aptalım ben. Değil mi Kacchan..? Sende benim kadar aptal olabilir misin?" İzuku titreyen ellerini arkasında gizleyerek...