✗ 4 ✗

924 132 113
                                    

CİGARETTE /------------------------ BAKU X DEKU TİME---------/-----------❕----------------------------
___________/-------------------------------LOVE

-

Tapınaktan sonra markete uğramış ve eve dönmüşlerdi, açıkçası zaten bu küçük kasabada gezilecek pek yerde yoktu. İzuku onu pek gezdiremediği içinde bundan rahatsızdı lakin Sarışının bununla pek derdi yoktu.

Eve geldiklerinde ise zaten Katsuki bir odaya çalışmaya gitmiş, İzuku ise yemek başına geçmişti. Açıkçası Katsuki de pek çalışamamış, İzuku'nun yemek yapışını izlemeye mutfağa geçmişti.

Nedendir bilmez İzuku'nun yemek yapışını izlemek hoşuna gidiyordu, o ellerin kibarca yaptığı yemekler... Şefkat doluydu sanki o eller yemeklere sihirlice bir büyü yapıyor idi. Üstelik İzuku'nun yemek yaparken hoşça bir şarkı mırıldanması...

Katsuki bu yüzden ne zaman İzuku'nun yemeklerini yese mutlu oluyordu, o yemeklerde emek görüyordu.

İzuku hâlâ Katsuki'yi fark etmemişti bu yüzden Sarışın gülerek, İzuku'nun mırıldanmasını kesti.

"Yemek yaparken o kadar odaklanıyorsun ki, geldiğimi fark edemedin."

İzuku, Katsuki kendisine seslendiğinde irkilmiş ve elinde ki tahta çubukları daha çok sıkmıştı.

"A-ah! Burda mıydın?"

Bu İzuku için oldukça utanç vericiydi, kendisini böylesine dalmış yakalaması ayrıca İzuku yalnız olduğunu sanıp hafif, hafif dans ederek yemek yapardı.

İzuku hızlıca kendine gelerek, öncekine göre daha gergin yemek yapıyordu. Katsuki'nin kendisini izlediğini düşündüğü her an kıpkırmızı oluyordu...

Katsuki gülümsedi.

"Çok güzel mırıldanıyordun, böyle şeylerden utanmamalısın Deku."

"Ama... Böyle gizli gelirsen ne yapabilirim ki?"

İzuku daha çok utanarak yemeğin altını kapattı ve masaya doğru gelerek oturdu.

"Bu yaptığın haksızlık... Seni çalışırken rahatsız etsem ne yapardın Kacchan?"

Katsuki sırıttı ve sivri dişlerini göstererek konuştu.

"Seni yakalar! Kocaman sarılır! Daha sonrasında ise ısırırdım!"

İzuku Katsuki'nin saçma şeyler anlatırken komik görüşüne kahkaha attı.

"Hadi ama! Ahah! Bazen bana çocukmuşum gibi hissettiriyorsun! Ayrıca canavar felan da değilsin. Hem beni ısıramazsın!"

Katsuki daha çok sırıttı, çilli oğlan onun bu sırıtışı üzerine biraz panikledi. İzuku daha sonra Sarışının Üzerine yürüdüğünü fark ettiğinde korkuyla ayağa kalkmış ve Katsuki onu takip ettikçe odada koşmaya başlamıştı.

"Aaah! Gelme! Gelme! Pi-s canavar!"

Katsuki kollarını genişçe iki yöne açmış odada İzuku'yu kovalıyordu, iki büyük oğlana göre oldukça çocukca bir görüntüydü lakin oda samimiyet kokuyordu.

"Hrrr! Ben bir canavarım Deku!"

İzuku gülerek kaçıyorken, odanın köşesinde bulunan yastığı alarak Katsuki'nin yüzüne doğru attı.

"Canavar felan değilsin!"

"Öyleyim!"

İkiside gülüp eğlendiğinde İzuku, odada koşmaktan yorulmuş ve yere yığılmıştı. İzuku'nun gülmekten gözünden yaş geliyor, yerde karnını tutarak gülüyordu.

"Canavar mı! Sen mi? Hahahah!"

Katsuki kendisine Gülen oğlana bozularak üstüne doğru eğilmiş ve yüzünü istemeden oldukça yakınlaştırmıştı, İzuku ani yakınlaşma yüzünden gülmesi birden durmuştu.

Yeşilli şokla zümrüt yeşili gözlerini, sert kırmızı gözlere dikmişti, ikisi de bir süre kenetlendikten sonra aniden çekilmişti. İzuku'nun kalbi neredeyse yerinden çıkacak derece hızlı atıyordu, Katsuki ise heycanını geri tuttu.

Aslında İzuku bu tür yakınlaşmaları seviyordu, asıl sorun

Katsuki de sevecek miydi?

________________

Böyle bir soft bölüm atmak istedim zaten diğer bölümler daha dolu olacak, okuduğunuz için teşekkürler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Böyle bir soft bölüm atmak istedim zaten diğer bölümler daha dolu olacak, okuduğunuz için teşekkürler.


𝕔𝕚𝕘𝕒𝕣𝕖𝕥𝕥𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin