CİGARETTE /------------------------ BAKU X DEKU TİME---------/-----------❕----------------------------
___________/-------------------------------LOVE-
Onca koşuşturmadan sonra yedikleri yemek o kadar iyi gelmişti ki, özellikle Katsuki neredeye nefes alamayana dek yemişti. İzuku ölüp bitiyordu buna, sevdiği insanın yemeğini böylesine keyif alarak yediğini gördüğünde sevinmeden edemiyordu.
İzuku'nun en sevdiği şeylerden biriydi sonuçta, Katsuki'nin yemeklerini zevkle yemesini seyretmek... Sonsuza kadar yapabilirdi lakin her şeyin bir sonu vardı, bulaşık yıkamak gibi.
Yemekten sonra İzuku mecburen mutfağa geçip bulaşıkları yıkamaya hazırlanıyordu ki, Sarışın kalçasıyda genci yana doğru itti.
"Açıl bakalım Deku, sana yardım edeyim."
İzuku güldü, Katsuki'nin ev işlerinde beceriksiz olduğunu biliyordu ama ses etmedi, sonuçta onu çabalarken izlemekte zevkliydi.
"Yardım ettiğine sevindim, ben yıkayayım sen durula olur mu?"
"Hai! Hai! Sen ne dersen o küçük prens!"
İzuku yüzünden bir türlü gülümsemesini düşüremiyordu... Hep böyleydi, Sarışın ne zaman yanında olsa durmadan gülüyordu ve seviniyordu.
Sanki vücudunun Nikotin'iydi Katsuki...
Ne zaman vücuduna çekmeseydi Sarışını,
başı ağrır, acı çekerdi.
Böyle bir tütündü Katsuki..."Ne hafif, ne de ağır bir tütünsün.
Sen benim Chester navy blue'msun."İzuku köpürterek sürttüğü bulaşıkları Katsuki'ye uzatıyor ve ara, ara elleri dediğinde hoşuna gidiyordu... Aptal gibi hissediyordu ama Sarışın ile bulaşık yıkadığı bu anı beynine kazımak için her şeyi yaptı, onunla harcadığı her an çok önemliydi...
Katsuki ise düşüncelere dalmış İzuku'yu fırsat bilerek incelemeye başladı... Kendisine tabak uzatan köpüklü, belirgin hatlara sahip olan narin ele baktı. Onun bir melek olduğunu düşünmeden edemedi genç, İzuku'nun dışından çok içini seviyordu zaten... Kibarlığı, iyiliği ve kendisiyle ilgilenişi... Katsuki'nin hafif, hafif kalbi hızlandı ve sarhoşça gülümseyerek konuşmaya girdi.
"İzuku gerçekten çok güzelsin bunu biliyorsun değil mi?"
İzuku bir an Katsuki'nin dediğini düşünmeyi bırak, bunun kendisine oynadığı bir hayal gücü olduğunu düşünmüştü... Lakin Sarışının kendisine öylece bakmasıyla affalladı.
"H-hah..? B-benden mi bahsediyorsun Kacchan? Ben? M-melek?"
Katsuki kızarmaya başlayan çilli yanakları seyretti, işte bu manzara her şeye değerdi.
"Evet."
İzuku vücudunda ki tüm kan akışının yukarıya doğru hücum ettiğini hissetti, dizleri aldığı iltifatla uyuşmaya başlamış ve istemsizce gülümseyerek, elleriyle yüzünü kapatmıştı.
"Biliyorum bir erkeğe güzel demek garip gelebilir ama İzuku sen güzelsin... Gerçekten! Eğer hiç tanışmasaydık ve seni sokakta görseydim, Tanrım! Bu bir melek! Derdim hahah!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕔𝕚𝕘𝕒𝕣𝕖𝕥𝕥𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ
Fanfiction__________________ "Belki çok hastalıklı ve iğrenç bir şey, insanın kendisinden sekiz yaş büyük bir akrabasına aşık olması... Ne aptalım ben. Değil mi Kacchan..? Sende benim kadar aptal olabilir misin?" İzuku titreyen ellerini arkasında gizleyerek...