CİGARETTE /------------------------ BAKU X DEKU TİME---------/-----------❕----------------------------
___________/-------------------------------LOVE- / UYARI! NSFW! +18 \
"O zaman niye bencilce konuşuyorsun!? Annemi öylece tek bırakamam! Asla..."
"İzuku..."
Katsuki ne diyeceğini bilemedi, itilmesi kendisini daha da boşluğa bırakmış, neler düşüneceğini şaşırmıştı... Ama artık cidden, cidden hayatında biraz olsun pişman olmayacağı bir şey yapmak istedi.
Katsuki her ne kadar itilse de, çocuğun bileklerinden tutup ellerine doğru okşadı ve belli belirsiz bir güven vermeye çalıştı.
"İzuku, hadi plan yapalım..."
İzuku şaşırdı, ne planıydı bu?
"N-ne planı? Neyden bahsediyorsun Kacchan..?"
Katsuki çocuğun yumuşak, soğuk ellerini iyice kavradı ve parmaklarını birbirlerine kenetledi. İzuku ister istemez utandı, ama içinde karışan hisler o kadar fazlaydı ki.
İzuku kırgın gözlerini yorgunlukla kaldırdı ve bakışlarını iyice Sarışına dikti, kırmızı gözlerde hiç kaçmadan direkt olarak kendisine bakıyor, tüm dikkatlerini birbirlerine veriyorlardı.
İzuku yorgundu, bu duygular onu fazlaca yormuştu... İçinde oluşan bu tuhaf his, hem bir o kadar kötü hissediyor hem de acıyla birlikte aşkını tuhafça hissediyordu ve bu his öyle kaplamıştı ki vücudunu... Sanki bir duman gibi sarmıştı etrafını.
Katsuki bu sırada çocuğun elini daha çok sıktı ve yüzüne doğru yavaşça yaklaşarak, çilli yanaklara nazik, hoş bir öpücük kondurdu... İzuku kurtuluşu sezdi bu öpücükle...
Ardından sarışın kocaman gülümsedi oğlana, İzuku ısıtıcının ışığı vuran yüzde gördüğü gülümsemeyle bu sefer gerçekten ısınmıştı... Tüm gün üşüyen vücudu nihayet bir gülümseme ile sıcacık olmaya doğru gidiyordu, Yeşilli'nin gözleri dolduğunda Katsuki düşüncelerini anlatmaya başladı.
"İzuku, Amerika da sonsuza dek kalmayacağım. Beş sene iş için sözleşme imzaladım... Yüksek miktar da para teklif ettiler ayrıca sana da bakabilir-"
"Kendime bakabilirim!"
"İzuku... İzuku dinle lütfen beni, seni her sene 3 gün değilde bu sefer daha sık ziyaret edeceğim, ayrıca Amerika'dan döndüğümde birlikte yaşayabiliriz... Lütfen beni zor durumda bırakma, senden önce verdiğim kararlar zaten bana zarar veriyor..."
İzuku başını eğdi ve kendisininkine göre daha yapılı ve sıcak olan ellere baktı.
"Bana benim evimde kalabilirsin demiştin... Üniversite için... Her şey bir yalan mıydı..?"
Katsuki duraksadı.
"Özür dilerim... Sana boş umutlar vermemeye çalışmıştım oysaki ama daha kendi hayallerime bile engel olamadım... Seni hep yanlış yola çektiğimi düşünmüştüm..."
İzuku ellerini, gencin ellerinden çekti ve sağ elini kaldırdı. Tokat yiyeceğini düşünen Katsuki, sımsıkı kapattığı gözleriyle şiddetli bir vuruş bekledi lakin bunun yerine yanağını okşayan soğuk parmakları hissetti.
Acıttı.
Sevginin bu kadar hoş olup aynı zamanda
bu kadar uzak olması acıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕔𝕚𝕘𝕒𝕣𝕖𝕥𝕥𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ
Fanfiction__________________ "Belki çok hastalıklı ve iğrenç bir şey, insanın kendisinden sekiz yaş büyük bir akrabasına aşık olması... Ne aptalım ben. Değil mi Kacchan..? Sende benim kadar aptal olabilir misin?" İzuku titreyen ellerini arkasında gizleyerek...