Hoofdstuk 7

186 13 5
                                    

Eerst om te beginnen wil ik een 3 mensen bedanken drakenmeisje,Colorfreaky en blondrangerliar bedanken met hun geniale boeken!!! Ze hebben alledrie mij een keer vermeld drakenmeisje met haar boek Grijze jager @Colorfreaky met haar boek Grijze jager verloren verhaal en blondrangerliar met De Grijze jager dood en verder en de ontvoering van Will. Verder met het verhaal, Enjoy and live

Het was midden in de nacht Will hoorde een geluid door zijn verdriet heen. Zullen vast Halt en Gillan zijn in hun slaap dacht hij..... Hij had ze naar het hutje gesleept om hun daar alleen te laten, hij wou ontsnappen! Hij hoorde nog eens het vreemde geluid het leek op zacht gehinnik. "Trek???" Fluisterde hij, als antwoord kreeg hij nog een keer gehinnik. Hij sloop naar de deur en hij deed hem open..... "Trek!?!" Er sprongen spontaan tranen in zijn ogen, "mijn Trek, mijn Trek". Nu kunnen we samen weg, maar eerst een vals spoor opzetten!

Even later reden Will en Trek weg..... Ergens naar toe naar de locatie van zijn meesterplan.....Hij had eerst gezorgd dat Trek op de kale rotsen stond en dat zijn sporen niet meer te zien waren. En daarna had hij met andere schoen een spoor gelopen dat naar hemzelf leidde. Daarna had hij weer met zijn eigen schoensmeer spoor gelopen dat moest wijzen of hij zijn mes naar hem gegooid had en daarna gevallen was het ravijn in hij pakte zijn reserveren mantel en deed daar een steen onder, die hij in het ravijn had laten vallen. En om het een tikkeltje erger te maken had hij zijn kookspullen tevoorschijn gehaald en de salsa saus eruit gehaald en voor de helft leeg gekiept bij het spoor van zijn eigen schoenen. Hij was met de andere schoenen naar Trek gelopen en was weggerede. Hij zat nu met Trek achter een paar rotsen bij een hele grote grot.....De volgende ochtend hoorde hij spontaan............."WILL NEE" van Halt en Gillan die het in koor riepen.


De Grijze JagerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu