Hoofdstuk 5

209 12 3
                                    

Will doet 1 oog open..... Eeeeh hij moet nadenken wat er is gebeurt. Dan schrikt hij, hij was gekocht voor een heleboel geld van een 1ofandere Haltos, die erg veel op Halt leek en een raadgever, doe erg veel op Gillan leek...... Hij beseft dat hij minstens een maand buiten westen moet zijn geweest.... Hij hoort voetstappen en Halt komt de kamer binnen..... "WILL" Halt schrikt. "YES hij is wakker, Gillan Will is wakker". "Will???" Vraagt Gillan. "Halt, Gillan we moeten. Terug naar Araluen!" Roept Will "we zijn nu op een heel raar eiland....." "Nee hoor Will we zijn nu in het hutje van Skandia, je bent een dag buiten westen geweest... We waren op weg naar Araluen maar we moesten je hiereen brengen want je was gevallen van Trek...... Je had overal schrammen toen we je uit de kloof haalden we dachten dat je dood was!." Will krabde op zijn hoofd..... "Trek??" Vroeg hij. "Ja hoor we hebben hem meegenomen daardoor maakten we ons zorgen...". Will merkte toen dat zijn ogen weer wazig zagen en zei: "hij heeft mij vergiftigt met een gif en daardoor zie ik heel wazig..' "WAT DAT IS VERSCHRIKKELIJK"... Halt begon spontaan tranen in zijn ogen te kijken, om dat te verbergen liep hij naar buiten alsof het hem niks interesseerde. "Halt...." Kreunde Will. "Nee hoor hij is niet boos hij is alleen verdrietig om jou......" "Ja Gillan ik weet het." Zei Will om hem te helpen.

Buiten stond Halt te huilen het was verschrikkelijk dat iemand anders ZIJN Will had aangedaan, hij drukte zijn gezicht tegen de vacht van Abelaar. "Waarom, waarom". Bleef hij herhalen tegen zichzelf.

Hey everbody hoe gaat het met mijn best ik kan niet veel schrijven want heb heel druk in mijn groep.... Werkstuk en dat soort dingen!!!... Wat vonden jullie van mijn keep calm plaatje???


De Grijze JagerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu