Hoofdstuk 14

109 8 2
                                    

Een paar maanden later. 

'15 van de 20???' De nieuwe leerling van Will, Thomas knikt verrast. 'Ja eindelijk ik ben echt opgelucht dat het me eindelijk is gelukt! 3 van de 4!' 'Mmmm stel je nou eens voor dat het krijgers waren!' Thomas had moeten weten dat er een luchtje zat aan dat toontje maar had niks in de gaten. Hij dacht dat Will hem iets nieuws wou leren. 'Heb je je dat voorgesteld Thomas?' 'Ja helemaal Will.' Zei Thomas in gedachten verzonken. 'Nou dat moet je je nu voorstellen dat je nu zwaar in gevecht zou zijn. Een krijger met een wapen en jij sprakeloos met een boog.' 'Eeh ja maar Will wat probeer je me uit te leggen?' 'DAT 15 VAN DE 20 NOG ECHT NIET GENOEG IS OM IN LEVEN TE BLIJVEN.'  'Ja sorry Will dat klopt want als mijn pijlen op zijn is er nog 5 man over.'  'Goed dat je het begrijpt Thomas. Kom we gaan naar Jonge Bob.' 'Wie is Jonge Bob?' vroeg Thomas. 'Dat zul je nog wel zien. Pak jij de tenten?' 


Will reed met Thomas een bos in. Het was precies het bos waar Will niet van hield. Het was een hinderlaagbos... Ze waren al ver weg in het bos toen Will iets opviel..... Trek wiebelde met z'n oren. Hij hinnikte nerveus. Will legde langzaam een pijl op zijn boog. Thomas zag iets op hen afkomen. Het was een pijl... Het was een kleine pijl... Het was een kleine pijl die op Trek afkwam... Het was een kleine pijl die op Trek afkwam en hem raakte... Thomas zag hoe Trek steigerde, Will op de grond viel en niet opstond, zoals normaal. Thomas zag ook....... ZWART............................


))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hey! ik heb lang niet geschreven en toen ik iets heel langs had, gebeurde er iets raars en...... WEG!!! FOETSIE!!! POEF!!!  dus sorry voor het korte stukje! ik hoop dat ik meer ga schijven!                                              Bye! Uilenmeisje




Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 14, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De Grijze JagerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu