CUMA GÜNÜ
Izuku'yu uyku tutmamış o yüzden 1 saat erken kalmıştı. Annesinin halla uyuduğunu gören Izuku, bu sefer kahvaltıyı kendi hazırlamaya karar verdi. Yarım saat sonra Izuku'nun annesi kalkmış ve beraber kahvaltı yapmışlardı. Izuku duş alıp, kiyafetlerini giyince okula doğru gitmeye başladı. Halla okul başlamasına yarım saat vardı. Bu yüzden acele etmesine gerek yoktu.
OKULDA
Okula geldiğinde girişte Shoto'yu gördü. Shoto her zaman herkez den erken gelirdi.
Bu yüzden Izuku'yu bu saate görünce biraz şaşırmıştı.
Halla dersin başlamasına 20 dakika olduğu için arka sıralarının birilerine oturup sohbet etmeye başladılar.Herkez sırayla gelmişti. En son Izuku'da öğretmenin gelmesiyle kendi sırasına geçti.
OKUL ÇIKIŞI
Okul bitmişti, ve planladıkları gibi sinemaya gideceklerdi ama okul çıkışı olduğu için herkez açtı o yüzden ilk önce bir cafe'ye gidip yemek yediler. Sinema solonuna geldiklerinde öğrenmişlerdi ne filmi izleyeceklerini çünkü Uraraka inatla söylememişti. Izuku anlamıştı neden Uraraka'nın söylemediğini, Uraraka korku filmi için bilet almıştı ve Izuku'nun da korku filmlerinden fazlasıyla korktuğunu biliyordu. Zorla da olsa en sonunda Izuku'yu ikna edip filmi izlemeye başlamışlardı...
FİLİM BİTİNCE
Film bitmişti..ve film herkezin düşündüğünden daha korkutucuydu.
Uraraka bile az da olsa korkmuş ve bi ara çığlık atmıştı.
Izuku filmin yarısından fazlasında korkudan çığlık atmak ve gözlerini kapatmakla geçmişti.
Shoto film de "korkutucu bir şey olmadığını" söyleyip duruyordu.
Tsuyu filme arkasını dönmüş, dim dik koltuğa bakıyordu. Filmin yarısını bile izlememişti.
Lida soğukkanlı biriydi ama oda az bile olsa korkmuştu.
Sinema solonun dan çıkınca halla güneşin batmadığı gördüler, bu yüzden sahile gitmeye karar verdiler.SAHİLDE
Sahile gelme amaçları güneşin batışını izlemekti ama kimse öyle yapmamıştı.
Izuku, çantasına okumak için koyduğu kitabı alıp okumaya başlamış, Shoto yapacak bir şey bulamayınca Izuku'nun kitabına bakmaya başlamışdı. Uraraka ve lida beraber sohbete dalmış, Tsuyu ise instegrama fotoğraf atmakla meşguldü.GÜNEŞ BATINCA
Güneş batmış ve herkez evine gidiyordu.
Izuku, metroya binmiş ve evine doğru yol almıştı. Halla sinemada izledikleri korku filiminin sahneleri vardı aklında ve düşündükçe de korkuyordu. Sanırım bi korktuğu şeyde güneşin batmış olması ve ara sokakların karanlık olmasıydı. Izuku güneş batdıktan sonra pek dışarı çıkmazdı o yüzden tedirgin olmuştu. Bu yüzden eve hızlı adımlarla gitmeye başladı. Birden arkasında duyduğu sesle Izuku ufak irkildi, arkasına bakıncada korkudan çığlık atı. Izuku arkasına daha dikkali baktığında fazlasıyla utanmıştı. Ona seslenen kişi Katsuki'ydi, Izuku'nun tabiriyle sevdiği çocuk..Bakugo Katsuki
-18 yaşında bir lise son öğrencisi
-İyi bir kişiliğe sahip ama bu kişiliğini göstermek yerine kaba davranmayı tercih eder.
-Karamel gibi kokar.
-Sert gözüken sarı saçları ve yakut kırmızısını andıran gözleri ile dikkat çeken birisidir.Katsuki, Izuku'nun evine yakın bir yerde oturuyordu, büyük ihtimale de akşam yürüyüşüne çıkmış ve Izuku'yu bu saat de dışarıda görünce merak etmişti..
İlk Izuku neden bağırdığını anlatı ve özür diledi.
Katsuki ise sorun olmadığını, hava karanlık olduğu için de Izuku'yu evine bırakmak istemişti.Izuku: Bağırdığım için çok özür dilerim Katsuki..!!
Katsuki : tch..tamam, sorun değil. Bu karanlıkta başka birilerinde kulaklarınıda çınlatmaman için seni evine bırakıyorum..!
Izuku hiç birsey demenden kafasıyla onaylayıp yollarına devam ettiler.
Eve geldiklerinde birbirlerine veda edip ayrıldılar.Izuku, annesine "iyi geceler" diyip odasına çıktı.
Bügün olanları kesinlikle yarın Urarakaya anlatacaktı.
Uraraka'yla, Katsuki hakkında rahatça konuşabiliyordu Izuku.
Çünkü tek Uraraka'ya söylemişti Katsuki'yi sevdiğini..
Söyleme nedeni ise Uraraka'nın da sevdiği kişiyi söylemesiydi.
Uraraka lidaya aşıktı o yüzden çoğunlukla onunla konuşuyordu.Izuku, uyumaya çalıstı ama fazla heyecanlıydı çünkü Uraraka'ya herseyi hemen anlatmak istiyordu.
Şimdi onunla konuşamazdı çünkü büyük ihtimale Uraraka uyumustu.
Aynı zamanda yarın sınıfça bir buluşma ayarlamışlardı.
Yarın öğlen vaktinde sahilde piknik yapıp, denize gireceklerdi.
Izuku'yu asıl heyecanlandıran olay buydu çünkü Katsuki'de gelecekti.
Izuku bunları düşünürken yatağında uyuya kalmıştı bile..Kitabı beğendiniz mi? Nasıl gidiyor ?
-Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen..
-Bakalım denizde neler olacak?
593 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı -BakuDeku-
FanfictionLise'de baslayıp, Lise Sonda birbirlerine olan aşkını açıklayan iki çiftin hikayesi.. . . . Bakugo × Izuku Kirishima × Denki Uraraka × Lida Shoto × Soba ... . . Normal animesinde olan olaylarla alakası yoktur..! Tamamıyla kurgudur..! İnşallah beğeni...