4.Bölüm

836 66 15
                                    


Evet öncelikle kitabı 100 kişi okumuş bu beni gercekten çok mutlu etti. Eğer gercekten kitabı sevdiğiniz için okuyorsanız bu beni çok mutlu eder..

Bu bölüm kısa olacağı için erkenden atmak istedim..

Kitaba başlamadan önce, ne yazık ki 2 saat önce bir sarkıcı öğrendim. Keşke daha önceden öğrenseydim..

Sarkıları çok rahatlatıcı, öğrendiğimden beri onun sarkılarını dinliyorum hatta suan bile dinlemeye devam ediyorum..

Eminim çoğunuz biliyordur ama gene de söylemek istedim..

"Cavetown"

Tamam fazla uzatım kitaba gecelim..

Whatsapp/Sınıf grubu

Uraraka: ehehe.. ÇOK YAKIŞMAMIŞ MI
AMA!

Denki: OHA! Izuku’ya, elbise çok yakışıyor!

Tsuyu: Bende bile bu kadar iyi durmuyor elbise!

Momo: ah.. kızlar bi ara Izuku’ya bizim elbiselerden de giydirelim!

Bütün kızlar: EVET..!

Lida: Izuku kıza benziyor

Krishima: Katılıyorum, elbiseyle aynı kıza benzemiş

Sero: ama yakışmış

Uraraka: Tabi olm ben giydirdim! Tabiki yakışacak.! (Uraraka Reis :D )

Shoto: Noluyor.?

Kirishima: Üste bak bro

Shoto: O izuku mu..? İlk sefer elbise giyinsini gördüm. Izuku’ya elbise yakışmış

O sırada denilen şeylerin üzerine kıpkırmızı bir çileğe benzeyen Izuku, Uraraka’yı evin içinde kovalamaya başlamışdı..

Katsuki’den

Birden telefonuma bildirim yağmuru yağmaya başladı.! Gerçekten çok can sıkıcı..çok ilgilenmemiş ve telefonun sesini
kısıp işime geri dönmüştüm. Ama sonradan hatırladım.. Izuku, cesaret demişti, elbise giyecek ve Uraraka da bunu gruba atacaktı..

Katsuki aklına gelen şeyle hemen telefonunu eline alıp, mesajlara bastı. Sonra altdan yukarı doğru mesajları okumaya başladı... en üste Izuku’nun siyah bir elbise giydiğinin fotoğrafı vardı..

Katsuki, fotoğrafa ne kadar baktığı hakkında hiç bir fikri yoktu. Ama bu fotoğraf onu fazlasıyla etkilemişti.

Katsuki fotoğrafa her zaman bakabilmek için fotoğrafı galariye kaydetdi...


Çok mu kısa oldu ya..?

Diğer bölüm daha uzun olucak

Saat 00.08 aslında çok geç değil ama bugün 3 çocuğa bakıcılık yaptım ve sadece 3 saat uyudum. O yüzden biraz uykusuzum..

Bu bölümü gece okuyanlar için hepinize "İyi Geceler"

Lise Aşkı -BakuDeku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin