Bu ilk kitabım, gaza gelip yazıyorum..
İnşallah güzel olur.. (Hiç sanmıyorum)
Medyada ki Brokolinin gülümsemesi <3PERŞEMBE GÜNÜ
Izuku Midoriya
-17 yaşında bir lise son öğrencisi.
-Sempatik ve her zaman naziktir.
-Çilek gibi kokar.
-Yeşil pofuduk saçları, zümrüt yeşilini andıran gözleri ve vücudunun bazı bölümlerini kaplayan cileri vardır.
İzuku, her zaman ki gibi erken den kalkmıştı. Lavaboya girdi, duş alıp, çıktı.
Okul kıyafetlerini giydikten sonra yatağını güzelce toplayıp alt kat da bulunan mutfağa gitti.
Izuku'nun annesi Bayan İnko oğlundan yarım saat önce kalkmış ve kahvaltının yarısından fazlasını hazırlamıştı. Izuku geri kalanında annesine yardım etti ve güzelce kahvaltılarını yaptılar.
Izuku annesine veda ettikten sonra evden çıktı ve metro durağına doğru gitmeye basladı.Metrodayken, müzik dinlemeyi sevdiği için, yanına aldığı kulaklığı çantasından çıkardı ve bir müzik açıp
dinlemeye başladı.OKULDA
Okulun girişinde sınıf arkadaşı, aynı zamanda en yakın arkadaşı, Ochako Urarakayı gördü.
Beraber konuşarak sınıfa doğru gittiler. Izuku sınıfa girer girmez gözleriyle sınıfta onu aradı, aradığı kişiyi bulmak çok da zor olmamıştı. En arka sırada sert gözüken sarı saçları, her yerden dikkat çeken yakut kırmızısını andıran gözleri ile gene kendi grup arkadaşlarıyla oturuyordu, Izuku'nun sevdiği çocuk.Izuku sırayla herkeze günaydın dedikten sonra cam kenarından 2. Sıraya oturdu, her zaman o sıraya otururdu çünkü neden olmasın?? / why not ?? Öğretmenin gelmesini beklerken çantasından bir defter çıkardı ve bir şeyler karalamaya başladı.
Öğretmen sınıfa geldi ve herkez kendi yerine geçti. İlk ders Geometriydi Izuku bu dersi pek sevmezdi ama başarılı olmak için her dersi dinlemesi lazımdı değil mi..?
TENEFÜSTE
Sonunda ilk ders bitmiş ve teneffüs olmuştu. Uraraka, Lida'yla dışarı çıkmış ve sınıfın yarısı da yavaşça dışarı çıkmaya başlamıştı. Sınıfta bir kaç kişi kalmıştı ve bunların içinde Izuku'nun arkadaşı Shoto da dahildi. Shoto todoroki çok konuşkan birisi değildi, hep en arka sıraların birisinde oturur ve kimsenin onu rahatsız etmemesini dilerdi. O yüzden çok da arkadaşı yoktu ama Izuku'yla iyi anlaşırdı.
Shoto Todoroki
-18 yaşında lise son öğrencisidir.
-Soğuk ve sakin bir kişiliğe sahiptir.
-iki renkten oluşan kızıl ve beyaz saçları, yüzünün sol (emin değilim) göz çevresinde bir yara izi, iki farklı renge sahip olan da gözleri, ile fazlasıyla yakışıklı ve kızların dikkatini çeken bir görünüse sahiptir.
-Sobaya aşıktır.Izuku sırasından kalkıp, en arka sıraya yani Shoto'nun yanına geçip konuşmaya başlamıştı.
Teneffüs zili çalmış ve yavaşça herkez sınıfa gelmeye başlamıştı. Izuku da Shoto'ya veda edip kendi sırasına geçti. Çok beklemeden sınıfa öğretmen girdi ve ikinci ders başladı.OKUL BİTİNCE
Okul bitmiş ve herkez evlerine gitmeye başlamıştı. Izuku da herkesle vedalaşıp evine doğru gitmeye başlamıştı. Ayrıca giderken de yarın yaptıkları planı düşünüyordu. Yarın Urarakanın isteğiyle okuldan sonra,Tsuyu, lida, Shoto'yla sinemaya gideceklerdi. Sanırım Izuku o yüzden bu gece erken yatmalıydı.
3. durakta indi ve evine gitti Izuku.
Ödevleri bitince de annesine "İyi geceler" diyip hayaleriyle uykuya daldı...
Nasıl??? Güzel olmuş mu ?
-Yazım stilimi diğer bölümlerde değiştireceğim ve diğer bölümler ilk bölümlere göre daha kısa olucak.
-Bir kaç bölüm sonra bakudeku daha çok olucak.
-Sormak istediğiniz soru var mı ?
-Çoğu yerde yazım yanlışı yapmış olabilir, fazlasıyla dikkat ettim.
-Rica etsem oy verip, yorum yapabilir misiniz ? Okuyan olup olmadığını merak ediyorum.
-Yorumlarınıza göre kitabı değistirebilirim.
-510 kelime
Sonraki bölümde görüsürüz..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı -BakuDeku-
Hayran KurguLise'de baslayıp, Lise Sonda birbirlerine olan aşkını açıklayan iki çiftin hikayesi.. . . . Bakugo × Izuku Kirishima × Denki Uraraka × Lida Shoto × Soba ... . . Normal animesinde olan olaylarla alakası yoktur..! Tamamıyla kurgudur..! İnşallah beğeni...