Pazaretesi
Katsuki'den:
Okul için erkenden kalktım, sabah rutinlerimi yaptım ve yola çıktım. Bugün Izuku'nun evinin yakınından geçmek istiyordum.
O yüzden onun evine doğru yürümeye başladım.Evine yaklaştığımda Izuku'yu gördüm. Evden yeni çıkıyordu.
Onu rahatsız etmeden arkasından takip ettim.
İlk metroya bindi, kulaklığını taktı ve müzik dinlemeye başladı. Artık müziğe ne kadar odaklandıysa, beni hiç fark etmedi.Izuku’dan
Okula gelmiştim, sınıfa girdim, gözlerim istemesizce Katsuki'yi aradı. Birden arkamdan çıkınca, kokmuştum. Katsuki benim arkamda mıydı..?3 ders sonra
Öğretmen: Evet çocuklar, bildiğiniz üzere siz lise son öğrencisiniz ve seneye üniversiteye geçeceksiniz. Bu yüzden notlarınız yüksek olmalı.
Çoğunuzun benim dersimden notları düsük o yüzden bir karar aldım. Bir proje ödevi vereceğim.
..... konusunu araştırıp sunum yapacaksınız ve bunu bir grup halinde yapacaksınız. Gruplar 2 kişi şekilde olacak. Kişileri listeden seçeceğim.
Hmmm..
-Lida ve Uraraka-Krishima ve kaminari
-Mina ve yazar
-Tsuyu ve.. durun bir dakika yazar kim?
Yazar: Orayı sen karıştırma devam et!
(...)
-İzuku ve Katsuki
-Todoroki ve soba
Soba mı ?
Yazar: ssstt sesiz!
(...) devam edelim..
Teneffüste
Izuku’dan
Katsuki'yle beraber proje yapmak mı?!
Bu çok utanç verici!!Yazar’dan
Izuku sırasına gömülmüş bir şekilde düşündüğü şeylerle kızarmaya devam ediyordu. O şırada Katsuki ise proje hakkında Izuku'yla nasıl konuşacağını düşünüyordu.
Son teneffüs
Katsuki’den
Yeter be ne projeymiş bi konuşamadım! Şimdi konuşacam olay kapanacak bak gör!
Yazar: bakıyom/okuyom abi
Katsuki: öhm.. LAN LANET İNEK! Dinle lan beni!
İzuku: ha? Efendim Katsuki!
Katsuki: Su lanet projeyi okul çıkışı benim evimde yapıyoruz! Ve en kısa zamanda siktiğimin projesini bitiriyorsun!!
İzuku: Tamam Katsuki!
Katsuki (içinden): Aha.! Bak gördün mü? Nasıl halletdim iki dk da!
Yazar: Aferin..Aferin iyi bi b*k becerdin! (eline bir bıçak alır) NİYE BAĞRIYON LAN BENİM BROKOLİME!
Katsuki: Sıçtık...
Evde
Katsuki’den devam
Yarın Izuku gelecek ve benim evimde beraber duracağız.. sadece ikimiz..
(....)
LAN GENE KAFAYI YEDİM KENDİNE GEL KATSUKİ!
Evet şimdi.. bu evi temizlemem lazım evi b*k götürüyo..
5 dk sonra
AAAAA- KAFAYI YİCEM BEN TEMİZLİYORUM BU EV ARKAMDAN GERİ KİRLENİYOR! (Temsili ben)
Tch..!
(...)
Katsuki: Alo.. Mina yardımına ihtiyacım var..
Mina: OHA! Sen ve yardım istemek!!
Katsuki: Uzatma lan!
Mina: ehehe.. tamam, tamam söyle bakalım noldu?
Katsuki: Temizlik..
Mina: ha? Temizlik mi ?.. yoksa sen..TEMİZLİK Mİ YAPMAYA ÇALIŞTIN! (Mina büyük bir kahkaha attı)
Katsuki: Tch.. DALGA GEÇME LAN! yardım edeceksen edeceğim de!
Mina: Tamam bro iki dk’ya kapındayım.
Mina dan yarım istediğim iyi oldu yoksa ben burayı bitiremezdim.
Ne zaman gelir b-
Mina: BEN GELDİM BRO AÇ LAN KAPIYI!
Katsuki: ÇATLAMA LAN GELİYOM!
Yaklaşık 2 saat sonra
Mina: Off.. bittim. Ama evin tertemiz oldu valla!
Katsuki: tch.. teşekkürler..
Mina: ha? Ah sorun degil! Her zaman yaparım!
Şimdi bana doğruyu söyle bakalım yarın eve Izuku geleceği için mi temizlememi istedin..Hmmm?!
Katsuki: HA! NE ALAKISI VAR LAN SAÇMALAMA!
Mina: ehehe.. ben aldım cevabımı.
İyi bare ben gidiyim artık
Benden sana bir tavsiye Izuku’ya da böyle çok bağırmada çocuk korkup kaçmasın
Katsuki: tch..(kısık sesle) denerim..
Gece yarısı
Katsuki’den
İyi geceler izuku..
Izuku’dan
İyi geceler Katsuki..
Evet bu bölüm bu kadardı
Gece yarısı yazmıştım bu bölümü, epey saçmalamışım ama değistirmek iştemedim.
496 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı -BakuDeku-
FanfictionLise'de baslayıp, Lise Sonda birbirlerine olan aşkını açıklayan iki çiftin hikayesi.. . . . Bakugo × Izuku Kirishima × Denki Uraraka × Lida Shoto × Soba ... . . Normal animesinde olan olaylarla alakası yoktur..! Tamamıyla kurgudur..! İnşallah beğeni...