Öncelikle bu kitabı okuyan herkese tekrar dan merhaba...
Böyle bi özel bölüm yazma fikri vardı aklımda ama tam emin değilim.
Vee şimdi gaza gelmemden dolayı yazıyorum jsjs
Çok boş konuştum her neyse..
! Smut var istemeyen okumasın !
_______________________
Düğün gecesi (Izuku'dan)
Uzun zamandır katsuki ile beraberiz.
Ve bugün de evleneceğimiz gün..Katsuki sabah Mina'lar tarafından kaçırılmıştı ve onu sabahtan beri görmemiştim. Zaten ondan sonra da Uraraka eve dalıp beni alıp götürmüştü.
Bundan dolayı ikimizde sabahtan beri birbirimiz görmüyorduk ve suan tam 1 saat vardı düğüne.Bana beyaz damatlık giydirmiştiler.
Tabi bunu Katsuki'nin sevmeyeceğime adım gibi eminim..
Neden mi?
Çünkü düğün den önce en az bin kez bana gelinlik giymem için yalvarmıştı.. onu kırmak istemesem de..
HERKESİN ÖNÜNE GELİNLİKLE ÇIKAMAZDIM !Öhm.. bundan dolayı beyaz bi damatlık giymem gerektiğine karar verdik.
Zaman hızlı geçiyordu.. düğün saati yaklaşıyor herkes birbirleriyle konuşuyordu.. ben ise Katsuki'nin nasıl gözüktüğünü merak ediyordum.
Onu hiç göremiyorum oysa aramızda sadece bir duvar vardı! Ama uraraka'nın inatı tutmuş asla izin vermiyordu bana..
Sanırım beklemek zorundayım..
_____________________
Katsuki'den
Son 10 dk
9 dk
8 dk
...EEE HADİ BE !
Kiri: Hey! Bakubro sakin ol az kaldı!!
Mina: Rahat dur be! Kravatını bozuyorsun!
BOĞULCAM ZATEN NİYE BUNU BU KADAR SIKTIN Kİ!
Mina: DURMADAN KIMILDADIĞIN İÇİN OLABİLİR Mİ???
Denki: Hey! Sakin olun! Son 5 dk
Hazır mısın Bakugo?Hazır mıydım ?
Izuku'yu bem beyaz damatlıkla karşımda durmasına hazır mıydım?
Onunla soyadımı paylaşmaya hazır mıydım?
Soru sorulduğunda "Evet" diyebilecek miydim ?...
Evet, kesinlikle çok hazırım..
Eminim sen de hazırsındır Izuku çünkü uzun zamandır bunu bekliyorum..Hadi gidelim!
______________________
Yazar
Düğün başlamıştı,
Küçük çocuklar etrafta koşuşturuyor,
Bazıları kendine sevgili arıyor,
Bazıları sevgilisiyle gelecekte böyle bir düğün yapmayı hayal ediyor,
Bazıları ise sadece işin eğlencesine bakarak orta da erik dalı oynuyor,Herkes bir şeyle ilgilenirken,
damat masasında kimsenin onları duymayacağını bilerek konuşan bir çift vardı..bugün birbirlerine sonsuza kadar beraber olacaklarına dair söz verecek olan bir çift..Sözler söylenmiş,
Halay oynanmış,
Pasta yenmiş,
Ve en önemlisi sorulan sorulara
"Evet" denmişti.Şimdi herkes evine dinlenmek için gidiyordu.
Ama çift bilmiyordu ki daha gece onlar için yeni başlıyordu..
_____________________
D: Ah- çok yoruldum ben uyuyacağım..
K: Sen ciddi misin?
D: Hmm.? Bana niye öyle bakıyorsun ki ?
Yorulmam gayet normal..K: öhm..pekala, ben duşa giriyorum. SENDE DÜĞÜNDEN SONRA Kİ GECENİN NE GECESİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSÜN BELKİ..Öhm..
D: Ha..?
Önemli bir gece miydi ? Ne yapmam gerekiyordu ki ?
Hmmm..
...
Oh- hatırladım.....
H-Hayır
Lanet olsun.. bütün gün bunu unuttuğuma inanamıyorum..
Kaçabilme gibi bir fırsatım var mı acaba?*kapı açılır
Birden Kacchan'ın banyo dan çıkmasıyla korkudan sıçradım.
Sanırım sonum buraya kadarmış..
Hepinizi çok seviyorum canlarım..
lütfen helvamı çikolatalı ve bol fıstıklı yapın...K: Deku..
D: E-efendim.!
K: Duş almayı düşünüyor musun ? Yoksa ben mi götüreyim seni banyoya ?
D: hahahah- hayır ben giderim!!
Katsuki'den
Onun bu utangaç halleri çok tatlı..
Böyle olunca onu yiyesim geliyor!....
Bu çocuk bilerek mi bu kadar oyalanıyor ?
Ahh- delirtecek beni...hahah-*Kapı sesi
Sonunda...
K: Hoşgeldin..
D: H-Hoşbuldum..
! Bir daha uyarı geçiyorum smut var!
Ölü yazara geçelim öhm-
Katsuki, yatağın üstümde yavaşça deku'ya yaklaşmaya başlamış. Deku ise olacakları düşünmemeye çalışıyordu.
Katsuki, Izuku'nun tam önüne gelince durmuş ve Izuku'yla göz göze gelmişti.K: Deku..
D: Efendim..
K: Bugün çok güzeldin..
Izuku daha teşekkür bile edemeden kendini Katsuki'nin altında dudaklarına yapılan baskıyla bulmuştu.
Katsuki, bir eliyle Izuku'nun belini okşuyor aynı zamanda diliyle Izuku'nun ağzını keşfediyordu.
Çok fark edilmese de Katsuki'nin sertçe öpmesi yüzüne Izuku ara sıra kendini tutamayıp ağzının içine inleme bırakıyordu. Katsuki bunu duymuş ve hoşuna gitmesiyle daha çok ses çıkarması için dudaklarını bırakıp boynundan öpe öpe yavaşça göğüslerine inmeye başlamıştı.
Izuku, Katsuki tarafından göğüslerinin ısırılmasıyla daha çok inliyor daha çok ses çıkarıyordu. Tabiki bu Katsuki'ye yetmediğinden Izuku'nun göğüslerini bırakıp tekrardan sertçe dudaklarından öpmeye başlamıştı. Bu sefer Izuku'nun göğüsün de ki el yavaşça Izuku'nun halla belinde olan havlusuna doğru gitmiş ve onu yavaşça çıkarmıştı. Katsuki hem Izuku'nun dudaklarını ısırıp duruyor hem de eliyle Izuku'nun deliğiyle oynuyordu.
Yavaşça işaret parmağını Izuku'nun deliğine sokmuştu. Bunu fark eden Izuku ise odaya büyük bir inleme bırakmıştı.
Katsuki, Izuku'nun inlemesiyle ikinci parmağını da içine soktu ve makas hareketi yapmaya başladı. Izuku ise artık kendini kaybetmiş sadece inliyordu. Birden Izuku içinde hissettiği boşlukla Katsuki'ye baktı. Katsuki, Izuku'ya meraklı gözlerler bakıyordu, izin istermişçesine. Izuku kafa sağladığında ise aniden içinde hissettiği dolulukla çığlığa yakın bi inleme bıraktı odaya. Katsuki, Izuku'nun içinde hareketsiz bir biçimde biraz beklemiş sonra ise hareket etmeye başlamıştı. Izuku artık düşünemiyor sadece aldığı acı ve zevke odaklanmıştı. Izuku durmadan inliyor, Katsuki'nin de eli bir türlü durmuyordu.
Izuku birden içinde hissettiği boşlukla şaşkınca Katsuki'ye bakmış sonra ise kendini Katsuki'nin kucağında bulmuştu.
Katsuki, Izuku'yu kucağına alır almaz tekrar içine girip hızlıca hareket etmeye başlamıştı. Izuku öncekinden daha çok inliyor ve Katsuki'ye öpmeye devam ediyordu. Izuku en sonunda sonuna geldiğini fark edip Katsuki'nin dudaklarından ayrılmıştı. Katsuki'de bunu anlayıp hareketlerini hızlandırmış aynı zamanda eliyle Izuku'nun aletini çekmeye başlamıştı.
Kısa bir zaman sonra ikisi de aynı anda boşalmış ve nefes nefese birbirlerine bakıyorlardı.K: Bir kere daha ?
______________________
Evet merhaba karşınızda ölü yazarınız, mezar da çok internet çekmediğinden kısa kesiyorum ve iyi geceler diliyorum ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı -BakuDeku-
FanficLise'de baslayıp, Lise Sonda birbirlerine olan aşkını açıklayan iki çiftin hikayesi.. . . . Bakugo × Izuku Kirishima × Denki Uraraka × Lida Shoto × Soba ... . . Normal animesinde olan olaylarla alakası yoktur..! Tamamıyla kurgudur..! İnşallah beğeni...