(Θα βάζω ένα αγαπημένο μου τραγούδι σε κάθε κεφάλαιο, όποιος θέλει το ακούει)
Αφού κάλεσε ταξί, το οποίο βέβαια θα αργούσε γιατί ερχόταν από μακριά, αποφάσισε να τηλεφωνήσει στον πατέρα της για να την συμβουλεύσει σχετικα με τα διαδικαστικά για το αυτοκίνητο της. Όταν λήξαν την κλήση τους είχε καταλήξει σε δύο συμπεράσματα... Αρχικά ήταν αδύνατον να έρθουν να πάρουν το αμάξι στο συνεργείο εγκαίρως και παράλληλα έπρεπε να βρει τρόπο να πηγαίνει στην δουλειά την υπόλοιπη εβδομάδα μιας και θα αργούσαν να παραλάβουν τα απαραίτητα ανταλλακτικά.
Το ταξί κατέφθασε στο σπίτι της μία ώρα αργότερα καθιστώντας την στην δουλειά αργοπορημένη κατά μιάμιση ολόκληρη ώρα.
Μπήκε φουριόζα στο ιατρείο ζητώντας επανειλημμένα συγγνώμη για την καθυστέρηση της και προσπαθώντας να δικαιολογηθεί. Πρωί - πρωί ειχε ένα χειρουργείο στείρωσης σε ένα αδέσποτο που έπρεπε, σε συμφωνία με τον Δήμο, να μεταφερθεί σε φιλοζωική σε μια ώρα. Τα σχέδια πήγαν όμως πολύ πίσω εξαιτίας της, με αποτέλεσμα, η διευθύντρια της φιλοζωικής, μια ξινισμένη κυρια με γουνάκι, να κανει καταγγελία στο ιατρείο!
Η άμοιρη υπεύθυνη για όλον αυτόν τον χαμό, η Καλυψώ, έτρεχε όλη μερα να διορθώσει τα αδιόρθωτα. Σπίτι της ευτυχως την γύρισε μια γλυκιά συνάδελφος που την θαυμάζει πολύ, η Σοφία, οποτε δεν χρειαζόταν να ξανακαλέσει ταξί. Μάλιστα προσφέρθηκε και να την βοηθήσει την υπόλοιπη εβδομάδα με τις μετακινήσεις της.
<<Σε ευχαριστω πάρα πολύ! Δεν ξέρεις πόσο ευγνώμων σου είμαι! Σου χρωστάω!
<<Χαχαχα σιγά καλέ! Τι μου χρωστάς; Στην ίδια γειτονιά μένουμε! Δεν είναι δα και ότι αλλάζω δρομολόγιο!>>
<<Καλά.. Και παλι ευχαριστω πάντως! Τα λέμε!>>
Ξεκλείδωσε και μπήκε σπίτι της. Αμέσως το χνουδωτό σκυλάκι μπλέχτηκε στα πόδια της παρακαλώντας για ένα χάδι, που η Καλυψώ του χάρισε απλόχερα.
Η Καλυψώ είναι μια κοπέλα που ενώ δεν εμπιστεύεται εύκολα ανθρώπους θα έδινε και την ψυχή της στους τετράποδους φίλους μας! Ίσως αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν κανει εύκολα φίλους. Προτιμάει χίλιες φορές να καθίσει αγκαλιά με την Cookie διπλα στο τζάκι από το να βγει, όπως είναι το φυσιολογικό για μια κοπέλα στην ηλικία της. Μάλιστα πολλές φορες σκέφτεται ότι το ιδανικό για εκείνην θα ήταν να ζει σε ένα σπιτι, μόνη με καμιά δεκαριά κουτάβια!
Να! Λόγου χάρη αυτή τη στιγμή βρίσκεται αποκοιμισμένη στον καναπέ με το όμορφο κουτάβι της να βρίσκεται ξαπλωμένο πανω της.
Βέβαια πολλές φορες φαντάζεται πως θα ήταν η ζωή της εάν ειχε πολλούς φίλους, αν τα σαββατοκύριακα έβγαινε βόλτες στην παραλία με το αγόρι της και όχι με την Cookie αλλά ο ντροπαλός χαρακτήρας της δεν της το επιτρέπει. Είναι κλειστή ως άνθρωπος αλλά δένεται υπερβολικά με όσους δώσουν μια ευκαιρία στον ξεχωριστό της χαρακτήρα, κάτι που δεν έχει γίνει ακόμα.
Το επόμενο πρωί δεν έπρεπε να αργήσει λεπτό αφού θα ερχόταν να την πάρει η Σοφία. Σηκώθηκε και για άλλη μια μέρα έκανε την ρουτίνα της. Επιβαλλόταν να είναι στην ώρα της!
Βγαίνοντας από το σπίτι όμως παρατήρησε μπροστά στην πόρτα της τον προφυλακτήρα και την μπαταρία ακουμπισμένα ελαφρώς σε μια γλάστρα. Κοίταξε μηχανικά τριγύρω για καποιο ίχνος του ευγενικού κλέφτη που της επέστρεψε τα 2/3 των αντικειμένων που της έκλεψε αλλά τίποτα.
<<Γιατί;>>
Γειαα!
Ανέβασα επιτέλους και ευτυχώς είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο κατά περίπου 300 λέξεις😂
Η αλήθεια είναι πως ανέβασα εξαιτίας της @Lousi_ishere που με <<ξύπνησε>> σχολιάζοντας και ΠαΡαΚαΛωνΤας με απελπισμένα (με εκβίασε) να ανεβάσω κεφάλαιο😂💞 Οπότε της το αφιερώνω🥰
Ελπίζω να κάνετε πολλά πολλά μπάνια και να απολαμβάνετε το καλοκαίρι σας🌞🥵
🤗💞
YOU ARE READING
Ο εφευρέτης
RomanceΑυτή είναι η πρώτη μου ιστορία και δεν είμαι σίγουρη για τίποτα. Δεν ξέρω αν θα την διαβάσει κάποιος, δεν ξέρω αν θα αρέσει και δεν είμαι σίγουρη τελείως για την πλοκή οπότε σας την συνιστώ μόνο αν είστε υπομονετικοί😅