Άλλη μια μέρα στο κτηνιατρείο αρχίζει. Δεν πρόλαβε να περάσει μια ώρα αφού ξεκίνησε η βάρδια της και στο ιατρείο μπήκε ένας ψηλός γεροδεμένος τύπος.
Στο δεξί του χέρι υπήρχε μπλεγμένη η άκρη ενός λουριού ενώ επικίνδυνα τατουάζ έγλειφαν την εξωτερική μεριά του αριστερού του μπράτσου. Μα το βλέμμα της τράβηξε το εξίσου γεροδεμένο πιτ μπουλ με το απειλητικό βλέμμα. Το στόμα του κρυβόταν πίσω από ένα άσχημο φίμωτρο ενώ η ουρά του ήταν κομμένη. Ο νεαρός την πλησίασε και μίλησε με την βαριά του φωνή που την τράνταξε.
<<Καλημέρα. Ήρθα για το εμβόλιο. Πήρα τηλέφωνο χθες και το κανόνισα για σήμερα.>>
<<Α! Εε ναι εντάξει ακολουθήστε με.>> Απάντησε ακόμα ξαφνιασμένη από την χροιά της φωνής του.
Μπήκαν σε ένα δωμάτιο με έναν πάγκο μέσ' τη μέση και διακοσμημένους τοίχους με αφίσες με σκελετούς ζώων.
Μετά από μισή ώρα βγήκαν έξω...
<<Λοιπόν.. Δώσε μου το νούμερο σου.. Ξέρεις, σε περίπτωση που μου χρειαστεί..>> Είπε ο άντρας και κλείνοντας της το μάτι παιχνιδιάρικα έβγαλε το κινητό του από την τσέπη του τζιν του.
Μαγεμένη από την γοητεία του έβγαλε το κινητό της και σχεδόν μηχανικά, σχεδόν εθελημένα του είπε τον αριθμό της... Πού να ήξερε...
ΓΕΙΑΑΑΑ 👋👋
Πόσα μπάνια έχεις κάνει; Εγώ έχω χάσει το μέτρημα εδώ και 1 μήνα😩
Ποια είναι η αγαπημένη σου γεύση παγωτό;
Ναι αγνόησε με η ζέστη φταίει συγγνώμη..
Το κεφάλαιο είναι μικρό αλλά θα προσπαθήσω να ανεβάσω ξανά σύντομα εφόσον σήμερα μου ήρθε θεία φώτιση 😂💫
Ελπίζω να είστε καλά μετά από αυτό που ζήσαμε όλοι και το εύχομαι μέσα από την καρδιά μου...
Χαρείτε ότι έχει μείνει από το καλοκαίρι γιατί σε....μισό το χω......29 μέρες ανοίγουν τα σχολεία😩
YOU ARE READING
Ο εφευρέτης
RomanceΑυτή είναι η πρώτη μου ιστορία και δεν είμαι σίγουρη για τίποτα. Δεν ξέρω αν θα την διαβάσει κάποιος, δεν ξέρω αν θα αρέσει και δεν είμαι σίγουρη τελείως για την πλοκή οπότε σας την συνιστώ μόνο αν είστε υπομονετικοί😅