unicode
- ဟာ့ အွမ်း kook~~အ အ အ အင့်မ် အင့်မ် ဟင်းမ်း~
ယောက်ျားလေးတစ်ယောက်ရဲ့ညီးညူသံက ဒီလောက်ထိအောင်ဆွဲဆောင်မှုရှိတာလား..?သြရှရှအသံလေးနဲ့ညီးနေတဲ့ မင်းပါးစပ်လေးက ကိုယ့်လက်ချောင်းတွေကိုစုပ်နေချိန်ဆို ကိုယ့်တစ်ကိုယ်လုံးပူလောင်သွားတာပဲ...
နှစ်ပေါင်းများစွာအထိတည်တံ့လာခဲ့တဲ့သူငယ်ချင်းဆက်ဆံရေးကို ဒီလိုစက္ကန့်ပိုင်းအတွင်း ကမောက်ကမတွေဖြစ်သွားအောင် လုပ်ယူခဲ့တဲ့ ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယ်အပြစ်တင်ရင်း ကိုယ့်ကိုမှရွေးချယ်ပေးခဲ့တဲ့ မင်းလေးနောင်တမရမိအောင် ကိုယ်ကြိုစားပါ့မယ်...
ချစ်တဲ့ သူငယ်ချင်းလေး ထယ်~~~
-------------
ကိုယ့်သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်က ကိုယ့်ဘဝရဲ့လက်တွဲဖော်ဖြစ်လာနိုင်လား..?
အဲ့မေးခွန်းရဲ့အဖြေကို ကျနော်အောက်မှာပြောပြထားတဲ့အကြောင်းအရာတွေ ဖတ်ကြည့်ပြီးရင် သိနိုင်မယ်ထင်တယ်~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- ကင်မ်ထယ်ယောင်းရှီး~~~အတန်းပိုင်ဆရာမရဲ့ ခေါ်သံအနောက်မှာတော့ သိပ်ကိုချောမောလှပတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက်ဟာ အတန်းရှေ့ထွက်လာသည်...
- ဒီတခါလည်း အမှတ်ပြည့်ပဲနော်
ဆရာမလှမ်းပေးတဲ့ စာရွက်လေးကိုလှမ်းယူရင်း ထိုင်ခုံမှာပြန်ဝင်ထိုင်လိုက်သည်အထိ အဲ့ကောင်လေးဆီကကျနော်အကြည့်မလွဲနိုင်...ဆရာမက ကျနော့်နာမည်ကိုမခေါ်ခင်အချိန်ထိပေါ့...
- အဟမ်း~Jeon jungkook shiiii
သိသိသာသာပြောင်းလဲသွားတဲ့ ဆရာမရဲ့အသံကိုကြားတော့ မထချင်ထချင်နဲ့ ထိုင်ခုံမှထလိုက်သည်...
- ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ jungkook!အခုစာမေးပွဲမှာလည်း ဘိတ်ချေးဖြစ်ရပြန်တဲ့အကြာင်းအရင်းလေး ပြောပြပါအုံး...
စာရွက်ကိုမပေးသေးဘဲ စကားရှည်နေတဲ့ ဆရာမကို မျက်မှောင်ကျုတ်စိုက်ကြည့်ရင်း
- အော် ဆရာမရယ် တော်တော်စပ်စုတာပဲ...သားစာရွက်သာ မြန်မြန်ပေးပါ...မတ်တပ်ရပ်ရတာညောင်းတယ်...
YOU ARE READING
𝔡𝔢𝔩𝔦𝔠𝔞𝔱𝔢 𝔱𝔬 𝔨𝔬𝔬𝔨𝔳❷{𝔬𝔫𝔢𝔰𝔥𝔬𝔯𝔱 𝔠𝔬𝔩𝔩𝔢𝔠𝔱𝔦𝔬𝔪}
RandomUnicode+Zawgyi top : kook bottom : tae No one is forcing you to read, So,you can pass off!!!if you do not like it!!! Instagram acc - jeon_daeshim