ကြွေရုပ်လေးလိုလှပတဲ့အကိုက ကျနော့်အပိုင်...ဟုတ်တယ်...ကင်မ်ထယ်ယောင်းဆိုတဲ့ သက်ရှိကြွေရုပ်လေးကိုကျနော်ပိုင်တယ်...
~~~~~~~~~~
ခင်များကိုစတွေ့တဲ့အချိန်ကစပြီး ဘယ်နေရာရောက်ရောက် အတွေးထဲခင်များပဲ...
ခင်များရဲ့ နူးညံ့အိဖက်နေတဲ့အသားစိုင်လေးတွေကို တဖက်ဖက်မြည်အောင်ရိုက်ရင်း အသိစိတ်တွေလွတ်ထွက်သွားတဲ့အထိ ခင်များရဲ့အဝလေးကိုဆောင့်ပစ်ချင်တာ...ခင်များနဲ့တွေ့ပြီဆို ကျနော်ညီဘွားကြီးရဲ့တွင်းအောင်းချင်စိတ်တွေဆိုတာ ထိန်းမရအောင်ပဲ...ခင်များနဲ့တွေ့ပြီးတိုင်း ကျနော့်အောက်ခံဘောင်းဘီဆိုတာအမြဲစိုရွှဲနေရော...
အဲ့လောက်လှတဲ့ခင်များ...အဲ့လောက်ဆွဲဆောင်မှုရှိတဲ့ခင်များသာ ကျနော့်အောက်ကနေကျနော့်နာမည်ကိုအော်ညီးနေတဲ့အချိန်ဆိုဘယ်လိုနေမလဲ..?ဒီ့ထက်အများကြီးပိုလှပြီးပိုဆွဲဆောင်မှုရှိနေမှာပေါ့...မကြာပါဘူး...ကင်မ်ထယ်ယောင်းဆိုတဲ့ခင်များဟာကျနော့်အပိုင်ဖြစ်လာဖို့ အကြောင်းဖန်လာခဲ့တယ်...
Dopeကဖေးဆိုင်ကစာပွဲထိုးလေးသိပ်လှတယ်ဆိုတဲ့မှတိချက်တချို့နဲ့ အပေါင်းအသင်းတေကပါ ထိုစားပွဲထိုးလေးအားလိုက်ကြည့်ရန် jungkookကိုအကြံပေးကြတာကြောင့် စိတ်ထဲမပါလှပေမယ့် စိတ်ဝင်စားကြည့်ဖို့ဆုံးဖြတ်ကာ သူငယ်ချင်းတချိုနဲ့အတူထိုကဖေးဆိုင်မှာ ထိုနေ့ညနေကသွားထိုင်ခဲ့ကြသည်...
အဲ့မှာတင်အများပေးတဲ့မှတ်ချက်တွေဟာ အပိုတွေမဟုတ်ကြောင့်သူလက်ခံလိုက်ရသည်...ယောက်ျားဟုမဆိုရလောက်အောင်ပင် သွယ်လျတဲ့ခန္ဒကိုယ်အချိုးအစားနဲ့ ကြွေရုပ်အလားလှပတဲ့မျက်နှာလေးကြောင့် တခါတည်းသူ့နှလုံးသားမှငြိတွယ်သွားတာတော့အမှန်...
- ဝေါင်း စာပွဲထိုးလေးကတော့အလှလေးကွ..jungkookမလိုက်ရင်တော့ ငါရအောင်လိုက်မယ်..
မျက်နှာချင်းဆိုင်မှာထိုင်နေသောသူငယ်ချင်းဖြစ်သူjung hobiက ထာဝရအပိုးမကျိုးသောမျက်ခွက်ဖြင့် သူ့စိတ်ကိုစကားလုံးတို့ဖြင့်ထိုးဆွလာသည်...
YOU ARE READING
𝔡𝔢𝔩𝔦𝔠𝔞𝔱𝔢 𝔱𝔬 𝔨𝔬𝔬𝔨𝔳❷{𝔬𝔫𝔢𝔰𝔥𝔬𝔯𝔱 𝔠𝔬𝔩𝔩𝔢𝔠𝔱𝔦𝔬𝔪}
SonstigesUnicode+Zawgyi top : kook bottom : tae No one is forcing you to read, So,you can pass off!!!if you do not like it!!! Instagram acc - jeon_daeshim