Unicide
သရီးစမ်းမယ် လူကြီးမင်းတို့😌✌️
~~~~~~~~~
အသားညှပ်ပေါင်မုန့်ဖြစ်ရတဲ့ဘဝကို ခင်ဗျားတို့တွေးကြည့်ကြဖူးလား..?ကျနော့်ဘဝကတော့ အသားညှပ်ပေါင်မုန့်တစ်ခုနဲ့ခပ်ဆင်ဆင်ပါပဲ..အသွင်အပြင်ကိုပြောတာမဟုတ်ဘူးနော်..သဘောထားကိုပဲကြည့်ခိုင်းတာ...ကြားညပ်နေရတဲ့ဘဝလေ...ကောင်းမလိုလိုနဲ့သိပ်ကိုဆိုးဝါးတာဗျာ...
အခုလည်းကြည့်ပါအုန်း...ကျနော့်ဘေးတစ်ဖက်တစ်ချပ်ဆီမှာရပ်နေကြတဲ့ လူနှစ်ယောက်ကြောင့် ကြားထဲကကျနော့်မှခေါင်းတောင်မဖော်ရဲတော့ဘူး...
- မင်းလား ငါတို့babeကို ဖြတ်ခုတ်ဖို့ကြံနေတာ??
ဘယ်ဘက်ခြမ်းမှာရပ်နေတဲ့jungukက မျက်နှာချင်းဆိုင်ကလူကို မာထန်စွာမေးသည်...
- ရုပ်ကြည့်တော့-ီးမျက်ခွက်နဲ့ guk!ငါတော့လက်သီးတွေယားနေပြီ...
ကျနော့်ညာဘက်ကJungkookက သူ့လက်သီးသူပွတ်ရင်း ပြောသည်...
ကျစ်!သွားပါပြီ...ဒီလိုဖြစ်လာမှာကိုကြိုသိလို့ ကျောင်းတက်ကျောင်းဆင်းတိုင်းသူတို့နဲ့မဆုံမိအောင်အမြဲစောနိုင်သမျှစောပြီးဆင်းတာ...ပုံမှန်ဆို jungkookတို့ကို ကျောင်းလာကြိုခိုင်းနေကျမဟုတ်ပေမယ့် jiminနဲ့သာတူတူပြန်နေကျ..jiminနဲ့ဆိုရင်တောင် တော်ရုံသူတို့အနားမကပ်ရဲဘူး...jiminက ကပ်ကပ်လန်နေအောင်ပြန်ပြောတတ်တာကို...ကံတရားကလည်းတိုက်ဆိုင်လွန်းတာပဲလားမသိ ဒီနေ့မှ jiminကလည်းကျောင်းပျက်ရတယ်လို့...
ဘာမှလည်းမပြောဘာမှလည်းမလုပ်သေးဘဲ အကြည့်ချင်းစစ်တိုက်နေတဲ့သူတို့ကြား ကျနော်အသက်တိုချင်လာတယ်...ထိုစဥ်မှာပင် ဟိုဘက်အဖွဲ့ကလူတစ်ယောက်က
- အစကတော့ ငါတို့အလှလေးဆီမှာ ပိုင်ရှင်ရှိတယ်ဆိုတာမယုံခဲ့ဘူး...
- ဟမ်?
- ဟက်! ခုကြည့်တော့မှသူ့ပိုင်ရှင်က ဘာမှဟုတ်တဲ့ ဂျလေဘီသူဌေးသားနှစ်ယောက်ဖြစ်နေတာပဲ ဟဟဟ
ဂွပ်!
သွားပြီ!
ထိုလူ့မေးရိုးတည့်တည့်သို့ jungkookကလက်သီးတစ်လုံးစတင်ပစ်သွင်းလိုက်ချိန် ဟိုဘက်အဖွဲ့ကလူတွေမနေနိုင်
YOU ARE READING
𝔡𝔢𝔩𝔦𝔠𝔞𝔱𝔢 𝔱𝔬 𝔨𝔬𝔬𝔨𝔳❷{𝔬𝔫𝔢𝔰𝔥𝔬𝔯𝔱 𝔠𝔬𝔩𝔩𝔢𝔠𝔱𝔦𝔬𝔪}
RandomUnicode+Zawgyi top : kook bottom : tae No one is forcing you to read, So,you can pass off!!!if you do not like it!!! Instagram acc - jeon_daeshim