🍫Happy Valentine's day💐

15.7K 887 451
                                    

Valentine's Dayကို ဟိုတယ်မှာ ဖောင်းဒိုင်းကြတဲ့ စုံတွဲလေးတွေအကြောင်း👀🌚

>>>>>>>>>>>>

Onlineပေါ်ကနေသာ ရင်းနီးခဲ့ကြတဲ့သူတို့နှစ်ဦး...အပြင်မှာ တကယ်တွေ့ဖို့ဖြစ်လာတဲ့အခါ...

ကတောင်!

vibrationသံလေးကြောင့် ဖုန်းဟာအနည်းငယ်တုန်ခါသွားသည်...ခုန်နေတဲ့စိတ်ကိုထိန်းချုပ်ကာ ဝင်လာတဲ့massageကို ဖတ်လိုက်သည်...

* ကလေး ကိုကိုရောက်နေပြီ *တဲ့

ဟမ် မြန်လိုက်တာဆိုတဲ့အတွေးနဲ့ ပြတင်းပေါက်လိုက်ကာလေးကိုဖယ်ရင်း အပြင်ဘက်ကိုကြည့်လိုက်သည်...
What!!??ကိုကိုတကယ်ပဲ သူ့အိမ်ရှေ့ရောက်နေပြီ...အမိုက်စားအနက်ရောင်Honda Civicကားကိုမှီရင်း သူ့ကိုရပ်စောင့်နေတဲ့ကိုကိုက All black out fitနဲ့ ခန့်ညားပြည့်စုံလှသည်...

ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ..?Oh My God!!!တကယ်ကြီးအပြင်မှာ တွေ့ရတော့မှာလား..?အား!!!
တချိန်ကမှန်းဆရင်ခုန်ရုံသာတတ်နိုင်ခဲ့တဲ့ ကိုကို့ရဲ့ရင်ခွင်ကို ဒီနေ့တော့သူလည်ပတ်ခွင့်ရတော့မှာပေါ့...

စိတ်လှုပ်ရှားလွန်းတာကြောင့် ကိုယ့်လက်သည်းကိုပြန်ကိုက်နေမိသည်...အွန်လိုင်းမှာပြောတာကတော့ တစ်မျိုးပေါ့..ခုလိုအပြင်မှာတွေ့ဖို့ကြ သူ့ကိုယ်သူသိပ်စွန့်စားရာများကျနေမလား..?

တွေးနေတာတွေကိုခနရပ်တန့်လိုက်ပြီး မှန်ရှေ့မတ်တပ်ရပ်လိုက်သည်...ချစ်သူနဲ့သွားချိန်းတွေ့မှာဆိုတော့လည်း ပြင်ပြင်ဆင်ဆင်တော့ရှိရမှာပေါ့ မဟုတ်ဘူးလား..?

Hudiဖြူစွပ်စွပ်လေးတစ်ထည်နဲ့အောက်ကဂျာကင်ဒူးဖုံးဘောင်းဘီလောက်ကိုသာ walking shoeအဖြူလေးနဲ့တွဲဖက်ကာ ပေါ့ပေါ့ပါးပါးဝတ်ဆင်ထားသည်...အပြင်အဆင်လေးကလည်းဖြူစင်သလိုစိတ်ထားလေးကလေး အဖြုထည်လေးပါနော်...

လှေကားပေါ်ကပြေးဆင်းလာတဲ့ ထယ့်ခြေထောက်လေးတွေဟာပိုမှန်ထက်ပိုပြီးတက်ကြွနေသည်...

- မေမေ သားသွားတော့မယ်နော်

- ဟဲ့ မနက်စာ

- ဒီနေ့ မနက်စာကော,နေ့လည်စာကော,ညစာကိုပါအပြင်မှာစားလာမှာမို့ သားအတွက်ပြင်ဆင်မနေနဲ့တော့လို့ ဟီးးးသွားတော့မယ် တာ့တာ
{အမှန်တော့ညစာကသူကျွေးရမှာပါ🐒🍑}

𝔡𝔢𝔩𝔦𝔠𝔞𝔱𝔢 𝔱𝔬 𝔨𝔬𝔬𝔨𝔳❷{𝔬𝔫𝔢𝔰𝔥𝔬𝔯𝔱 𝔠𝔬𝔩𝔩𝔢𝔠𝔱𝔦𝔬𝔪}Where stories live. Discover now