פרק 3

477 57 52
                                    

נקודת מבט: הארי.

לא ידוע: אני לא, אני אודיע לך שאני רק בן 18. בכל מקרה, אני חייב ללכת, אדבר איתך מאוחר יותר. ((; xxx

אחרי שקראתי את זה, דיי מצאתי את הבן אדם הזה מצחיק. אני לא יודע למה אמרתי להם (הוא מדבר בלשון רבים כי הוא לא יודע אם זה בן או בת- ה.כ) את הסוד שלי. אתם כנראה תוהים מה הסוד. אז, יכול להיות שיש ויכול להיות שאין לי רגשות לחבר הכי טוב שלי. אוקיי, אוקיי יש לי.

זה למה ביקשתי מאחת החברות של אחותי להיות ה"חברה" שלי, ובינתיים כולם קונים את זה.

מה שבראשי כרגע הוא מי זה הבן אדם שמסמס לי, ואיך הם השיגו את המספר שלי?

(יום אחרי- יום שבת) 10:16 בבוקר.

נקודת מבט: לואי.

לואי: האזה, רוצה לבלות היום? (:

האזה 3>: היי בטח, אני יהיה שם עוד כמה דקות.

לואי: אוקיי, נתראה.

אחרי שסיימתי לסמס לו. לבשתי את הסקיני גינס השחור והמאוד צמוד שלי, טישרט אפורה וקפוצון שחור גם כן, ביחד עם נעלי הוואנס האהובות עלי. אני חייב לפחות לנסות להיראות טוב.

נקודת מבט: הארי.

אחרי שסימסתי ללואי, רצתי במורד המדרגות כיוון שכבר הייתי לבוש. ואמרתי לאמא שלי שאני יוצא. היא החזירה לי 'אוקיי' קטן.

נכנסתי למכונית שלי ונסעתי מהר ככל שיכולתי, כל הדרך אל הבית של לואי. המחשבות שלי נדדו. כשהגעתי לבית שלו, לו כבר חיכה בחוץ נראה טוב כמו תמיד. למה אני לא יכול פשוט להציע לו לצאת? הו נכון, בגלל שאני פחדן. המחשבות שלי נקטעו על ידי קול.

"הלו, כדור הארץ להארי" הרמתי את ראשי למעלה ופגשתי בעיניים הכחולות הכי יפות שקיימות. "על מה אתה חושב?"

"שום דבר חשוב, לאן הולכים."

************

מי עוזרת לי לחטוף את פרדי ולהחביא אותו במרתף? עם תנאים טובים כמובן.

אשמח אם תשתפו ותגיבו, ותשתפו אם אתן יכולות.

תודה!

All the love .H.

*למי שלא הבין עדיין אז אני גם יכולה לחתום עם H כי גם השם שלי מתחיל באות הזאת וזה סימן שאני והארי צריכים להתחתן. D:

Secret admirer/L.S✔Where stories live. Discover now