פרק אחרון!!
נקודת מבט: נייל (סוף סוף)
"אתה זוכר את התוכנית, כן?" ליאם שאל אותי. "כן אבא (daddy) ליאם, אני זוכר את התוכנית." עניתי בגלגול עיניים.
"אוקיי זאין, אתה עוזר להארי להתכונן, אני ונייל נביא את לואי." ליאם ציווה כשאני והוא עזבנו, לא לפני שהוא נישק את ה'בייבי שלו'. "אנחנו עושים את זה כדי שלואי והארי התנשקו, לא אתם."
בבית של לואי.
הלכנו לכיוון הדלת הקידמית של לואי ודפקנו. הדלת נפתחה ופגשנו באחת מאחיותיו, שרלוט (לוטי).
"אנחנו צריכים לדבר עם לואי" בלי לומר מילה היא נתנה לנו להכנס וחזרה למה שעשתה לפני (אני כשיש לי אנשים בבית- ה.מ)
עלינו במעלה המדרגות אל חדרו של לואי ודפקנו על דלתו. שמעתי משיכות אף ואז הדלת נפתחה. לואי הופיע מלפני עם עיניים גדולות ואדומות."מ-מה אתם עושים פ-פה" לואי שאל בין משיכות האף והגיהוקים. "באנו לקחת אותך לנשף" ליאם דיבר מאחורי. "אני לא הולך להנות" הוא התכוון לסגור את הדלת. לפני שהספיק, ליאם צעד לפני ועצר את הדלת.
"מה אתם רוצים!" לואי נראה עצבני, אך לליאם זה לא הפריע.
ליאם נאנח כשעצם את עיניו וניער את ראשו. "לואי, אנחנו יודעים שאתה עצוב. אך לא באנו הנה בכדי שתטרוק לנו את הדלת בפרצוף. פשוטו כמשמעו. באנו כדי לגרום לך להרגיש יותר טוב, כדי להוציא אותך מהחדר הזה. בנוסף לזה, אפילו קנינו לך חליפה." ליאם חייך כשהוא הרים את החליפה שאחז בה.
לואי נאנח. "אוקיי בסדר, הארי יהיה שם?" הנדתי בראשי "תכנסו"
"בואו נתחיל עם זה!" דחפתי את לואי אל הכיסא המסתובב והורדתי את תיק הגב שלי. "הו לא" לואי התבכיין. צחקתי והתחלתי בעבודה.
30 דקות ארוכוווווות לאחר מכן.
לואי יצא מהשרותים. נראה טוב. זה כל מה שעבר לי בראש. הוא לבש חליפה כחולה עם חולצה לבנה מכופתרת מתחת, ועניבה אדומה. השיער שלו מסודר לצד כמו תמיד.
"איך אני נראה?" לואי שאל.
"חתיך!" ליאם עשה עצמו מתעלף. צחקתי בחוזקה אבל הנהנתי להסכמה. "טוב, בואו נצא לפני שנפספס את כל השירים הטובים!" צעקתי.
(בנשף)
נקודת מבט: הארי.
"למה אני כל כך לחוץ?" שאלתי את עצמי כשעמדתי שם, מאחורי הוילון עם מיקרופון בידיי.
*בזזזזזז*
הנייד שלי רטט בכיסי, מודיע לי שקיבלתי הודעה חדשה.
נייל: הציפור בקן. אני חוזר, הציפור בקן!
הארי: באמת, החלטנו נגד הקוד נייל.
YOU ARE READING
Secret admirer/L.S✔
Romance{הושלם} אני אוהב אותו.. האם הוא אוהב אותי? אני מניח שיש רק דרך אחת לגלות.... לא, אני לא הולך פשוט לשאול אותו. אני הולך להפוך למעריץ הסודי שלו! ~~~☆~~~ מקום 1 ב 7.7.21texting מקום 2 ב לאריסטיילינסון25.11.21 מקום 2 ב 9.4.22ziam מקום 3 ב 8.7.21secret ...