נקודת מבט: לואי.
להיות המעריץ הסודי של הארי זה לא קל כמו שחשבתי שיהיה. אני מתכוון, עברו רק שלושה שבועות ורוב בית הספר כבר יודע. איך זה סודי בדיוק?
כרגע אני בבית של הארי, בסוג של מסיבה קטנה/ מסיבת פיג'מות עם החבורה הרגילה, חוץ משר, משהו לגבי תספורת, שיהיה.
"בואו נשחק אמת או חובה" נייל הציע, מה שציפיתי לו. "אני אתחיל!" כולם נאנחו מההצהרה של נייל אבל זרמו עם זה, מיותר להתווכח עם אירי עצבני.
"אוקיי, ליאם! אמת או חובה?!"נייל דיבר בקול הרבה יותר מידי חזק. אבל היי, זה נייל.
"אמת" נייל בהה בחלל האוויר וחשב. "יש לך קראש?" הלחיים של ליאם הפכו לאדומות בשנייה. "כן" הוא ענה והסתכל על זאין. משהו קורה בין שני אלה.
"הווו, תספר לנו?" נייל שאל. "לא, רק שאלה אחת" זאין סוף סוף דיבר בפעם הראשונה היום, בחור שקט.
(חצי שעה לאחר מכן)
נקודת מבט כללית.
"אוקיי הארי, אמת או חובה." נייל שאל את הארי בזמן שלקח ביס מהממתק שהוא מצא בתיק שלו. "חובה"
"יופי, קיוויתי שתאמר את זה, חובה עלייך לסמס ל..." עצירה דרמתית.. "מעריץ הסודי" הוא לחש, בניגוד לרעש לעיסות הצי'פס שהוא לקח אחרי.
הארי צחקק והוציא את הנייד שלו. "אני חייב להשתין!!" לואי רץ מהסלון אל השרותים שבסוף המסדרון.
כולם משכו בכתפיהם והתאספו מסביב להארי. הוא הקליד 'היי' פשוט.
נקודת מבט: לואי.
...מעריץ סודי.' לאאאא, למה הם שונאים אותי. מהר, תחשוב על משהו, מהר לואי.
"אני חייב להשתין!!" קמתי ומיד רצתי מהר ככול יכולתי לשירותים. טרקתי את הדלת אחרי והכנסתי את ידי לכיס מכנסי. לא, לא, זה לא קורה לי, השארתי את הנייד שלי על השולחן בסלון. יצאתי מהשירותים בזהירות והתקדמתי במורד המסדרון כדי למצוא את כולם מתקהלים סביב הנייד שלי בהלם. אז העיניים שלהם גלשו אליי. "לו-" הארי התחיל, אבל עצרתי אותו בהנפת ידי. הלכתי ברוגע לקחת את הדברים שלי ויצאתי מדלת הכניסה. ברגע שההבנה הכתה בי, התחלתי לרוץ.
************
שאלה- אתם מעדיפות עם או בלי סמאט?
אני ממש מתלבטת אם לתרגם את הקטע הזה או לדלג עליו..
תודה על 100 קריאות!!
All the love .H.
YOU ARE READING
Secret admirer/L.S✔
Romance{הושלם} אני אוהב אותו.. האם הוא אוהב אותי? אני מניח שיש רק דרך אחת לגלות.... לא, אני לא הולך פשוט לשאול אותו. אני הולך להפוך למעריץ הסודי שלו! ~~~☆~~~ מקום 1 ב 7.7.21texting מקום 2 ב לאריסטיילינסון25.11.21 מקום 2 ב 9.4.22ziam מקום 3 ב 8.7.21secret ...