פרק 9

422 54 7
                                    

נקודת מבט כללית.

לואי רץ, רץ מהר ככול האפשר, את כל הדרך עד לכניסה לביתו. הוא אפילו לא הפסיק שם, לואי לא הפסיק עד שהגיע אל חדרו.

הוא בכה. וכשנגמרו לו הדמעות, הוא שכב שם עד שנרדם.

(יום שני)

הארי התקדם אל הלוקר שלו ולקח את הספרים לשיעור הראשון, עם חיוך מנצח.
"היי הארי, אתה נראה יותר מידי שמח בשביל יום שני." קול נשי נשמע באוזניו. שר.

"היי, כן. אני הכי שמח שאפשר להיות." הוא אמר מסתכל לחלל האוויר, עד שעיניו קלטו את לואי.

הארי התקדם אליו אבל לואי פשוט התרחק. עצוב ומפוחד מידי בכדי לדבר עם הארי.

"לואי! אני צריך לדבר איתך, בבקשה" הארי בעיקרון התחנן. לואי המשיך ללכת בלי לסובב את ראשו ולא לשנייה.

נקודת מבט: הארי.

האם עשיתי משהו לא בסדר?

"מה קרה כאן הרגע?" שר שאלה כשהתקדמה מאחורי. משכתי בכתפי. אם להיות כנה, אין לי מושג. "אני.. לא יודע?" שר נתנה לי מבט מבולבל. "טוב, בואי פשוט נאמר שפיספסת הרבה מאז יום שישי." בזאת הפעמון צלצל והשארתי את שר המבולבלת עם מחשבותיה.

(בארוחת הצהריים)

נקודת מבט כללית.

לואי התקדם לעבר הספרייה כשהפעמון צלצל לארוחת הצהריים. הוא לא רצה לעמוד מולם, מול חבריו, במיוחד הארי. הוא התיישב ליד שולחן בפינה שקטה.

לואי חשב על מה היה קורה אם הוא פשוט היה שומר את זה לעצמו. הוא חשב על הארי ועל איך הוא הרס את החברות שלהם. הוא בכה, הוא בכה כמו שעשה בביתו, במשך כל סוף השבוע. הוא בכה בשקט.

(בינתיים בקפיטריה.)

הארי התקדם אל תוך הקפיטריה. הראש שלו עובד כמו שעון. לואי לא היה בשום מקום הנראה לעין. כשהוא מצא את קבוצת חבריו הוא הלך לעברם. כולם שמו לב באיזו מהירות האווירה השתנתה כשהארי התיישב.

"אתה בסדר הארי?" נייל שאל, מבט מודאג על פניו. "כן, אני בסדר." הארי שקרן גרוע.

"לא, אתה לא, הארי. אנחנו החברים שלך, אתה יכול לספר לנו הכל." ליאם קבע. כולם הנהנו כאות הסכמה. הארי לקח נשימה עמוקה והסתכל אל הרצפה. "זוכרים מה קרה ב'מסיבה' שעשינו?"
כולם הנהנו. "אתם תהיתם למה הייתי כל כך שמח כשהוא עזב, שהוא ראה שידענו על ההודעות. אז, זה היה בגלל שהייתי מאוהב בלואי עוד מאז היסודי."

"זה למה הפכת כל כך עצוב כשלואי התרחק ממך."

"כן.."

"ליאם, אני חושב שאנחנו צריכים לספר להם." כולם הסתכלו לעבר ליאם וזאין בבלבול. ליאם הנהן לזאין, מסמן לו לספר.

"ליאם ואני בזוגיות בזמן האחרון."

הארי, נייל ושר הביטו אחד בשני, ואז בחזרה אל הזוג.

"ידענו!" כולם צחקו חוץ מזאין וליאם. "זה באמת היה על כך שקוף?"

"כן!"

כל השלושה צעקו ושוב התחילו לצחוק, אפילו יותר חזק.

כשהצחוק התחיל להיפסק מעט, ליאם דיבר. "תעזבו את זה, מה אם נתכנן תוכנית כדי שאתה ולו תהיו ביחד.'

"זה רעיון טוב ליאם, יש רעיונות?"

"כן, אז זאת התוכנית...."

************

נשאר רק עוד פרק אחד!!

All the love .H.

Secret admirer/L.S✔Where stories live. Discover now