פרק 6

439 57 58
                                    

נקודת מבט: לואי.

"פאק!" קיללתי. "למה שאעשה את זה, אני כל כך טיפש!"

כשסימסתי להארי, קצת נסחפתי לא הבנתי מה אני כותב. פשוט ישבתי שם נועץ את מבטי בהודעה.

מעריץ סודי: מה עם זה, אם לא תגלה מי אני, אגלה לך בנשף.

מה אני הולך לעשות. באמת שלא תכננתי לספר לו מי אני. טוב, לפחות לא עד סיום הלימודים. נדפקתי כל כך.

אוקיי לואי, אתה יכול לעשות את זה. כל מה שאתה צריך לעשות זה לספר לחבר הכי טוב שלך שאתה גיי ומאוהב בו, לא כזה סיפור, נכון?!

הו! על מי אני עובד, הוא הולך לשנוא אותי. למה אני מדבר לעצמי, אני משתגע!

נקודת מבט: הארי.

סוף סוף! כל מה שאני צריך לעשות זה לחכות שבועיים, ואז אדע מיהו ה'מעריץ' הזה. כל מה שאני יודע כרגע, ששמו מתחיל ב-ל.

זה לא עוזר בכלל, בעקרון לחצי מהתלמידים יש שם שמתחיל באות-ל. אוח!

אולי אם אתקשר ללואי הוא יוכל לעזור לי.

נקודת מבט כללית.

הארי הרים את הנייד וחייג את המספר של לואי. נשמעו כמה צפצופים. ואז הקול המוכר, העדין והגבוה נשמע לאוזנו כמו מוסיקה.

"הלו?"

"היי לו" הארי חייך כמו אידיוט.

"היי הארי, מה קורה?" לואי שאל מהקו השני. "הו כן. טוב, אתה מבין, יש את הבן אדם הזה שמסמס לי כבר כמה ימים, ותהיתי אם תוכל לעזור לי למצוא אותו." הארי ענה.

"למה לי לעזור, מה יוצא לי מזה?" הארי גלגל את עיניו על שאלה. "אתה החבר הכי טוב שלי, אתה עוזר לי עם הדברים האלה, ואני מת לדעת מי מסמס לי, בבקשה." הארי אמר, מורח את ה-ה ב'בבקשה'.

"בסדר! אבל אתה חייב לי." החיוך של הארי כל כך גדול מהתשובה.
"אוקיי, תודה לך"

"כן, כן מה שתגיד, ביי"

"ביי" השיחה התנתקה.

נקודת מבט: לואי.

"פאקינג טיפש" קיללתי בפעם השנייה באותו לילה. אני פשוט גורם לדברים להיות גרועים יותר בשבילי. עכשיו אני רשמית נדפקתי.

**********

יש לי הרגשה שהשאלה הזאת הולכת לגרור קצת מלחמות, אבל אני צריכה לדעת להמשך.

אז מה עדיף

טופלינסון או בוטומלינסון?

תודה על התגובות וההצבעות!!

All the love .H.

Secret admirer/L.S✔Where stories live. Discover now