Capitolul 2

20 1 0
                                    


13.10.2006

" Îl ascult pe nemernicul de Peter cum ne povestește despre noua lui cucerire—brunetă, înaltă, ochii verzi, fund bombat, știe să o sugă bine, e tot ce ne interesează pe noi, Carter însă își dă ochii peste cap, e singurul din grup care are relație și să îl ia naiba, pare pierdut rău în preajma lui Alice, fata asta îl are la degetul mic, eu pe de altă parte mi-aș imagina-o doar goală, nu arată rău tipa, e deșteaptă, frumoasă dar pentru mine ar fi de ajuns doar o noapte și apoi să trec la următoarea țintă.Ceva îmi acaparează atenția sau mai bine zis, o tipă blondă care se îndreaptă spre baia fetelor și nici nu mai aștept să le spun ceva idioților din dreapta mea căci o zbughesc în urma sa.O ajung din urmă și în momentul în care este în fața oglinzii, o îmbratișez de la spate și îi spun cuvinte deocheate aproape de ureche.Se lasă moale în brațele mele și ma mir și eu ca a fost atat de ușor, deschid ușa uneia dintre toalete și când fac un pas blonda deja începe să îmi desfacă cureaua și încep deja să mârâi când își atinge buzele de prietenul meu.Tipa stie ce face și după cinci minute în care amândoi suntem pierduți în euforia momentului auzim un zgomot puternic apoi o voce calda.

-B, sunt un dezastru, uite ce am făcut, trebuia să las cărțile în dulap dar nu, eu trebuia să fiu cea orgolioasă să le car peste tot, vom întârzia, Doamne, ce împiedicată sunt!

-E in regulă, o să te ajut să le strângi, nu-ti face griji!

O opresc pe blondă din tot ce făcea pentru că nu mai am chef de nimic și ea mă privește nervoasă, iese ca o furtună și când deschide ușa, prima dată observ cărțile de pe jos apoi ochii îmi cad pe ea...să mă ia naiba, acum aș fi dat orice să mai aștept puțin pe hol și să o observ pe brunetă cu ochii azurii, mă privește la rândul ei dar observ o undă de roșeața in obrajii ei și atunci îmi dau seama în ce ipostază sunt și observ mâna prietenei sale fluturându-mi prin față.

-Hello, trezirea, cred că am văzut destul, prietene, acoperă-ti amicul și pleacă din baia asta. Poate te rezolvă alta mai târziu dar data viitoare încearcă la vestiar, ai mai multe șanse să nu fii prins, crede-mă!

Tipa chicotește, prietena sa se întoarce cu spatele dar îi observ fața in oglindă și o văd și pe a mea.Ce dracu? Arăt ca un idiot, de ce zâmbesc ca atunci când tata mi-a cumpărat mașina preferată?!Ok, trebuie să ies cât mai repede de aici, în timp ce mă îndrept spre ușă, îmi închei pantalonii și cureaua în timp record dar când ating mânerul îmi intorc capul și ma mai uit odată la bruneta care acum își strânge cărțile de pe jos, înghit in sec și încerc să revin cu picioarele pe Pământ. Dracu să mă ia, de când am auzit vocea ei toate simțurile mi s-au blocat, nici nu m-am mai eliberat, zici că am intrat in transă.Încerc să ajung la Peter și Carter care stau în același loc în care erau și în urmă cu câteva minute, înainte de a pleca după blondă in baie.

-Ești bine, frate? Ce dracu s-a întâmplat?Te-a refuzat? Ce-i cu mutra asta?

Îi dau una peste cap lui Peter și îmi sprijin spatele pe unul din dulapuri.

-Nu m-a refuzat, tipa chiar se pricepe...

-Și atunci ce dracu ai?

-Ce sa am?

-Pari nesatisfăcut, de când ai ieșit pe ușa aia, te-ai lovit de vreo trei persoane deși te uitai in față și teoretic i-ai văzut.

-Nu m-am lovit de nimeni!

-Tipule, ti-a anesteziat corpul blonda?Peter nu minte, chiar ai dat de vreo trei persoane in drumul spre noi!

-Cum ziceți voi... ce oră am?

Până la NebunieWhere stories live. Discover now