Capitolul 4

20 1 0
                                    

25.12.2006

" De o săptămână jumătate tot încerc să o evit pe iepuraș și planul meu a izbutit.În fiecare zi m-am trezit la cinci dimineața și am făcut snowboarding până la ora șase jumătate când mergeam la piscina din complex. Acolo îmi luam micul dejun și prânzul și când mă întorceam în cabana noastră aveam grijă să nu dau niciodată de cineva cunoscut.Prietenii mei nu au observat nimic, au fost prea ocupați, Carter și-a petrecut timpul în compania Aliciei iar Peter a încercat să agațe aproape toate fetele din complex sau a mers la ski. Dar astăzi e Crăciunul și sunt forțat să merg în cabana în care este cazat fratele meu, să-i duc cadoul și în care se află iepuraș și toți ceilalți.

-Merg să îi duc cadoul lui Evans, să nu vă atingeți de ale voastre!
Ahh...Oricum netoții ăștia nu mă ascultă niciodată!

-Ahăm, răspund ridicându-și indolent capurile din telefoane.

Sunt în dreptul intrării de la cabana fratelui meu, mai că îmi vine să las cadoul jos, să bat la ușă și să fug înapoi...Dar totuși, mai am puțin și împlinesc 17 ani, nu mai sunt un țânc.Îmi încerc norocul și lovesc lemnul de două ori și realizez cât de mult mă iubește Dumnezeu în timp ce se ivește în față mea, EA, îmbrăcată într-o rochie asemănătoare celor pe care le poartă crăciunițele dar albastră precum safirele și ochii ei ies mai mult ca niciodată în evidență.Îmi place asta, e atipică și cugetez iar asupra deciziei mele de a o ține la distanță.

-Crăciun fericit, iepuraș!Fratele meu unde este?

-Crăciun fericit, Adolf!Fratele tău fiind?Îsi ridică o sprânceană când mă întreabă și până și asta îmi place la ea.Alunec singur în iad...În cele din urmă mintea mea citește printre rânduri realizând cât de neimportant sunt pentru fratele meu pentru a mă menționa sau poate chiar crede că m-aș apropia de iubițica lui.

-Bineînțeles că nu știe!Pufnesc și îmi răspund singur dar din păcate cu voce tare astfel încât și ea m-a auzit.

-Nu m-ai lămurit!Fața ei exprimă seriozitate în concordanță cu tonul ei aspru.Îmi dreg glasul și încerc să fiu și eu serios.

-Evans este fratele meu, i-am adus un cadou, pot să intru?

Este surprinsă dar nu durează mult și își înlătură acel sentiment, apoi zâmbește.

-Da, poți intra!Iarta-mă că sunt nepoliticoasă, poți să îl aștepți în living, îi dau mesaj lui B să-l anunțe că ai venit aici.Nu o să-ți țin companie, mă pregătesc să merg pe pârtie! Ne mai vedem... Sau nu, dacă mai ai de gând să te joci de-a v-ați ascunselea.Surâde și iar se joacă cu stările mele.Te-am observat în fiecare zi, sunt destul de matinală, să știi!

Ridic din umeri pentru că n-am niciun alt răspuns să-i dau și ea pleacă, cel mai posibil spre camera ei, lăsându-mă mai răvășit decât eram înainte să mă aflu aici și fratele meu apare pe scări.

-Ăsta e pentru tine!Crăciun fericit, frățioare!Evans îmi întinde cadoul pregătit de el și eu îi încredințez cadoul său.Începem să le deschidem dezordonat și ne bucurăm fiecare că am primit ce ne-am dorit.

-Crăciun fericit, frate!Îi spun și îl prind într-o îmbrățișare, la început pare uimit apoi mă strânge la rândul său.

-Te iubesc, mă iubești, nu mai e nevoie de dulcegăriile astea, nu?

-Normal, lăsăm pe altă dată!

Evans se sustrage din îmbrățișare și îmi cercetează față.Ego-ul meu râde, fratele meu în următoarele secunde mă va întreba ceva evident și mintea mea deja a inventat răspunsul.

-Îți place de ea?Știi la cine mă refer, am auzit o parte din conversație.Zâmbesc arogant, nu-mi plac discuțiile astea, n-au sens pentru mine.

-I-aș trage-o în câteva poziții!Multumit?

Fratele meu face o grimasă dar tace. Mă cunoaște mai bine ca oricine și nu stiu de ce insistă atât de mult să mă descoase.
Nu-mi place asta deloc, mă enervează la culme.Și cum nu mai am starea necesară doar îi mai arunc o ocheadă și fac tot posibilul să ajung mai repede în camera mea, am nevoie să mă destind, o să merg pe pârtie și nu-mi pasă dacă o voi vedea pe iepuraș pentru că am de gând să pescuiesc ceva în seara asta și ea este exclusă.

De zece minute o blondă încearcă să pară seducătoare în fața mea, lingându-și botul de rață dar poate asta ne va ajuta mai tarziu.

-Ce-ai zice dacă ne-am cunoaște cu mai puține haine cu noi?

-Mi-ar plăcea, o anunț pe prietena mea că plec și vin imediat, ok?

Până la NebunieWhere stories live. Discover now