15.12.2006
" Sună clopoțelul și sunt absolut sigur că nu există un elev în liceul ăsta care să nu se bucure de acest sunet...Ei bine, cred că am gândit prea mult, pe fața lui Moon se vede dezamăgirea totală.-Haide, Moon, o să lucrăm la atâtea proiecte astfel încât nici n-o să simțim ca este vacanță.
-Pfff, altă tocilară încântată de teme.Tipa își dă ochii peste cap și nici măcar nu vrea să mă mai confrunte. Părăsește sala de curs și dusă e.Îmi iau ghiozdanul și când ies pe ușă observ cum Peter a blocat-o pe prietena brunetei cu ochii azurii intre dulapuri și corpul său...Nu-i a bună, tipa mi-a dat impresia de la faza din baie că nu se lasă intimidată de nimeni, îi dau mesaj lui Carter, trebuie să mergem la cabana rezervată pentru toată vacanța asta și îmi iau ochii din telefon la momentul potrivit. Bruneta cu ochii azurii se îndreaptă in același timp spre prietena ei când ce-a din urmă ridică brațul și palma sa face contact cu obrazul prietenului meu...Asta sigur a durut!Îmi înăbuș orice tentativă de râs și chiar dacă telefonul îmi vibrează, cel mai probabil am primit un mesaj la Carter, eu în continuare arunc iscoade spre brunetă.E prea mare distanță să aud ce îi spune roșcata lui Peter și nici nu mă interesează decât atunci când prietena ei i se adresează și ii analizez surâsul care ii descoperă foarte mult dintii din fata, cei de sus arată interesant....Clar, de acum pentru mine ea va fi iepuraș.
-Salut, amice, unde e Peter?
-Uită-te in dreapta!
-Pe care vrea să o agațe?Fata ta sau roșcata?
-Iepur...N-am nicio treabă cu ea!
-Dar te tot holbezi la ea, amice, Peter e la trei metri distanță de ea...Mergem și noi?
-N-ai decât să mergi, eu stau bine aici!
-A reușit să te și intimideze?!Wow, ești cu botul pe labe, fraiere!
Îl lovesc cu pumnul în stomac pe nemernic, scâncește de durere și mă înjură dar abia dacă îl aud din cauza tonului său.
-Carter, amice!Te-a părăsit Alice?Dacă tot vrei să plângi, du-te in baie.Arăți penibil, frate!
-Poate mergeți împreuna, roșcata te-a refuzat și cine știe?!Poate vrei să plângi și tu că te-a lovit în egoul ăla mare! Termin de vorbit și ii arunc un zambet malițios lui Peter.
-Are prieten!Bolborosește, prietenul meu.
-Și de când te oprește pe tine asta?
-De când acel iubit e tocmai Evans, nu mă cert cu idiotul ăla pentru ea.
-Uhh, tipa știe ce vrea!I se potrivește mai mult lui decât ție, oricum.
-După ce și-a scos ghearele îți dau dreptate...Mergem?Unde naiba te tot uiți?
-După prietena roșcatei!Mă înfurii și Carter se îndepărtează la timp înainte ca să-l lovesc.
-Interesantă tipa, mai bine mă dădeam la ea!
Îmi încleștez pumnii și simt cum îmi intra unghiile în pielea sensibilă dar ezit să le dau apă la moară celor doi din fața mea.
-Am văzut mai bine!
Carter ezită să mai comenteze dar îi observ rânjetul și tare mi-aș dori să-i fi dat din prima în moștenitori. Îl străpung cu privirea și înghite în sec, apoi își deschide gura, sper sa-și aleagă bine cuvintele.
-V-ați pregătit bagajele?Răsuflu ușurat, dacă mai scotea ceva pe gură inadecvat ii faceam planurile pentru parastas.Carter e enervant dar Peter îl depășește cu mult dacă e un subiect de comentat, m-ar tachina până mi-ar ieși peri albi.
-Normal!Răspundem eu și Peter în același timp.
Șase ore mai tarziu am ajuns la munte, ne-am instalat în camere și tot ce îmi doresc e să mă dau cu placa de snowboard.M-am echipat corespunzător și tot ce trebuie să mai fac e să ajung la "locul de joaca".
-Bagă-mi-as!Înjur înfundat când o zăresc pe iepuraș, vorbește cu prietena ei care e lipită de Evans, mai sunt câteva fete și băieți aproape de ei dar unul dintre tipi îmi atrage atenția după modul în care o privește pe fata mea...dracu să mă ia...corecție, ea e iepuraș, nicidecum a mea, poate să fie pentru o noapte, niciodată mai mult.Dar mă sâcaie modul în care se uită la ea, de parcă ar fi un copil și începe sa-și deschidă cadourile primite de Crăciun.Îmi alung gândurile și îmi forțez picioarele să se miște dar parcă s-au înțepenit în covorul alb ce mă înconjoară.Înainte să îmi dau seama de ce se întâmplă, un bulgare de zăpadă mă lovește drept in față.
Încerc să îmi dau seama de unde naibii a venit și îl văd pe Evans cum se abține să nu râdă, în cele din urmă se pune în mișcare, lăsând-o pe roșcată în urma sa.
-Salivezi prea mult, frățioare! S, a pus deja ochii pe ea, n-ai nicio șansa, oricum nu e genul doar de o noapte și chiar nu glumesc cu asta!
Zâmbesc, fratele meu și-a dat seama că mă intrigă iepuraș. Dar cine spune că n-am voie să-i dau revelația peste cap și să-l enervez?!
-Evans, mă uitam la roșcata ta, mă incită de când a dat peste mine în baia fetelor, tocmai o blondă își presta serviciile iar când am terminat cu ea, am observat-o pe iubițica ta și de atunci mă gândesc numai la ea și buzele ei pe amicul meu.Excitant, nu?
Fratele meu fierbe de-a dreptul dar își ridică capul și se uită spre cer, asta e felul lui de-a spune: " Da-mi Doamne rabdare ca dacă îmi dai putere, îl omor!" . Ar vrea să mă facă una cu Pământul dar mă iubește și eu ador să îl enervez.
-Poate cade norocul pe mine și vine vreo avalanșă peste tine!
-Și eu te iubesc, hai te pup, ți-am acordat prea multă atentie din timpul meu prețios!
-Doar stai la distanță de Bex! Spune nervos și îmi întoarce spatele.
Râd în interiorul meu, fratele meu e destept dar și-a pierdut capul destul de mult după roșcată dacă a mușcat din momeala mea.
E a treia oară când mă dau cu placa și se întunecă, totuși mai merge o tură.Îmi așez placa pe zăpadă și vreau să pornesc dar cineva trece pe lângă mine cu viteză, sunt derutat dar în toată zăpăceala mea apuc să îmi dau seama că persoana în cauză are părul ca abanosul.
Doar nu e iepuraș, nu?Dacă e, cred că tocmai îmi extind oferta de la o noapte cu ea la prieteni cu beneficii, nu am mai întâlnit niciodată o fată pasionată de snowboarding, toate celelalte erau speriate de faptul că și-ar putea rupe vreun picior și nu ar mai putea defila, pardon, merge pe tocuri.
Îmi iau avânt, cred că simt mai tare adrenalina acum decât până să ajungă ea.O ajung din urmă și încerc să îi atrag atenția dar face o schemă care îmi oprește inima pentru măcar o secundă și tot ce îmi doresc acum e să ajungă mai repede jos, să nu pățească ceva, e nebună tipa și mă năucește asta dar o iau razna dacă mai încearcă să facă ceva.Îi multumesc lui Dumnezeu când ajungem la sfârșitul pârtiei și ea e întreaga, e om, e normal să îmi pese, nu?Scoatem căștile fiecare și intuiția nu m-a mințit...E iepuraș!
-Credeam că nu o să mă ajungi, se pare ca m-am înșelat!Zambește și tocmai mi-a surghiunit teama care mă lovea în urmă cu întrucâtva timp.
-M-ai provocat indirect, iepuraș. Își dă ochii peste cap teatral și acest lucru îl adaug la lista "lucruri care îmi plac la ea". Îmi plac provocările!Spun și îmi mușc buza inferioară.Mă analizează și zâmbesc arogant.Știu că îți place ce vezi, iepuraș, sunt conștient de fizicul meu, la fel și cele care mi-au trecut prin pat!Sper ca n-am gândit cu voce tare...
-Ești conștient și de faptul că am văzut și mai bine, nu?
Pufnesc iar când îi aud surâsul, fiecare celulă din mine se aprinde, e o senzație apocaliptică.Magia se sfârșește când îmi aud al doilea nume strigat de Carter...
-Serios?Numele tau este Adolf?De la Adolf Hitler?
E serioasă, nici urmă de ironie, de obicei aproape am o criză când acest nume este auzit de cei din jur și este luat în derâdere.Super, încă un lucru de adăugat în lista aia!
-Este al doilea nume, de fapt!Doar mama îmi mai spune așa și evident individul care se apropie de noi, se întâmplă să-mi fie și prieten de când eram la ultimele scutece, adică de la șase luni, amicul meu nu a suportat mult tortura aceia!
-Folosești mult glumele cu aluzii sexuale?-Doar când mă simt bine în preajma cuiva.Pot fi și altfel în alte circumstanțe...Sunt un om complex!Spun și zâmbesc încrezător.
-Bine, Adolf, ne mai vedem.Își rotește corpul dar îi apuc brațul la timp iar pe al meu simt furnicături.
-Cum te numești? Ochii mei fac contact cu ai ei si trebuie să mă potolesc, altfel mă fac naibii de râs, sunt hipnotizanți!
-Nu contează, dacă ai început cu iepuraș probabil numele meu ți se va părea irelevant rostit la fel de toată lumea."
-Sena? Ai adormit? Nu-mi răspunde verbal dar își deschide pleoapele.Îi strălucesc ochii și cred că inima mea face tumbe, sunt fericită pentru ea de parcă aș fi în pielea ei.Femeia asta îți poate schimba ziua doar cu o privire!
-Întrerup ceva?Vocea lui Shaw se face auzită și mă uit spre el.Are un buchet enorm de hortensii roz și albe.
-Bună ziua, domn...Shaw, vă las cu Sena dacă doriți!
-Este în regulă, poți să rămâi.Se asează între mine și Sena pe banca după ce îi înmânează buchetul iar ea îl ține în brațele sale, apoi își asează capul pe umărul lui și închide ochii.Tot ce mai auzim este cântecul păsărilor și niciunul dintre noi nu mai e dispus să vorbească.
YOU ARE READING
Până la Nebunie
Roman d'amour"Legătura noastra nu se pierde indiferent de spațiu sau timp.Ne vom reîntâlni când inima ta ma va chema."