-Cum a fost?-Mika, chiar vrei sa îți povestesc totul acum? In cinci minute intru la munca doar ai rabdare, oricum nu e nimic interesant.
-Vrei sa spui ca nu e nimic interesant in faptul ca un bărbat te-a invitat in oras și tu ai acceptat?
-E legat de pacienta.Nu e o întâlnire romantica!
-Rămâi in filmul tau!
-Are...Nu reusesc sa mai adaug nimic deoarece prietena mea a închis apelul.Ma schimb in uniformă și o aștept pe Hannah.
-Buna dimineata, soare! Ma imbratiseaza și când vreau sa ma desprind, ea ma strânge mai tare...
-Buna dimineata!Esti in regula? O cercetez cu privirea și îmi dau seama ca are cearcăne.Ai dormit noaptea trecută?
-Nu, Mike nu își dorește acest copil și ma termina totul, nu stiu ce sa fac...
-E simplu!Mike sa își vada de viata lui și noi doua ne vom ocupa de copil, nu ii va lipsi nimic, îți garantez.O mângâi pe spate și simt cum se linisteste.
-Nu stiu ce m-as face fără tine...
-Probabil ai mânca mai bine.Chicotesc și prietena mea zâmbește...-Dacă găteai, te preferam pe tine in locul bărbaților.Rade și se îndepărtează ca sa își ia un pahar cu ceai de pe blat.
-Nu e tarziu nici acum.Îi apare un rânjet pe fata.
-Pacat ca totuși ești atrasa de Race, și totuși te înțeleg...
-E interesant dar am limite, e partenerul Senei, chiar sot, nu?Hannah sta pe gânduri și încearcă sa îmi raspunda.
-O dilema, nu stiu dacă s-au mai căsătorit in acea zi...
-Hmm... Ai dreptate, poate elucidam misterul! Dar pana atunci, sa vedem ce ne așteaptă astăzi.Înainte de a ajunge in camera Senei am găsit pe agenda mea o scrisoare, probabil a lăsat-o Show cu ajutorul Almei, deoarece arată la fel ca celelalte lăsate.Plic albastru și sigiliu argintiu cu un simbol interesant.
12.01.2007
"Fiecare parte din mine o ia razna.Am petrecut zile intregi prin baruri, cluburi și acasa la Peter, probabil părinții lui se gandesc dacă e mai bine sa ma adopte, dat fiind faptul ca au grija de mine exact cum au de fiul lor.Sora lui Peter e o puștoaica de paisprezece ani ce salivează după mine încă din urma cu doi ani, când i-am furat primul sărut.De la aceasta întâmplare Peter nu a vrut sa îmi mai vorbeasca o saptamana apoi m-a iertat cu promisiunea ca nu ii voi atinge sora nici din greseala.Și asa a fost, nu i-am mai acordat atenție Sarei dar pare ca asta a făcut-o sa fie mai obsedată.Poate ar trebui sa îmi petrec timpul la ai mei acasa...Sau poate...nu conteaza, micuța se va plictisi la un moment dat...
Ma privesc in oglinda, sunt in baia unui pub și nu-mi place cum îmi sta parul, poate ar trebui sa încerc ceva nou...Steven sau cum se numeste intra și el și ma saluta și ma gandesc dacă iepuras e la vreo masa, asteptandu-l... Ies din baie și privesc in toată încăperea, nici urma de bruneta mea...Ah, de bruneta... Însă atunci când iese și Sterling sau cum se numeste, se aseaza la o masa unde se afla o blonda.Ar trebui sa ma dau cu capul de pereti pentru ca nu ar trebui sa simt astea, nu am nevoie...
Ajung acasa și din camera fratelui meu se aud chicoteli, cu cât urc scările, îmi dau seama ca e prietena lui iepuras cu el iar când ajung in dreptul ușii camerei mele, Evans și roșcata apar pe holul imens, plin de tablouri de familie.
-Sa înțeleg ca s-a întors fiul rătăcitor?
Ii arat degetul mijlociu fratelui meu și privesc spre roșcata.Oare iepuras ce face? Îmi mușc buzele și fratele meu ma privește cu o sprânceană arcuita.
-Nu-ti face griji, vad ceva ce îmi place.Spun și ii fac semn spre iubita lui.Își schimba mimica fetei și stiu ca dacă nu as fi fratele lui, probabil acum as fi avut coastele rupte.
-Pe ea nu o impart.Rade însă roșcata pare intrigata și îl privește pe fratele meu de parca ar vrea sa ii arunce cu ceva in cap.
-Ai putea sa îmi explici asta?
YOU ARE READING
Până la Nebunie
Romance"Legătura noastra nu se pierde indiferent de spațiu sau timp.Ne vom reîntâlni când inima ta ma va chema."