30.6. 1952
Cink Cink
Ozval se zvuk, který já osobně beru jako bránu ke dnům stráveným posloucháním Elvise Presleyho a spaní na slámě v babiččině stodole.
,, Nashledanou děti, užívejte prázdniny a nezraňte se. Moc děkuji za krásné kytičky" Řekla učitelka 6.B. svým žákům, kteří netrpělivě stálý a čekaly, až se budou moct rozběhnout za zábavou. ,, Můžete jít." Děti se rozběhli ke dveřím a už byly pryč. Až se vrátí, pravděpodobně nerozeznají čtverec od kruhu.
Vyšla jsem před školu. Čekala tam na mně moje starší sestra Zuzana, ale dbá na to, aby jí všichni říkaly Zojo. Zamávala jsem na ní vysvědčením na kterém nabylo nic jiného, než jedničky. A pak tedy ještě osobní údaje a omluvné hodiny, kterých nebylo zrovna málo...
Ve chvilce jsem byla u Zoji a pevně jí objala. Domů už skoro nejezdí,ona má doma jinde, takže jí moc často nevidím. Objetí mi oplatí a řekne: ,,Tak co vysvědčení, Veru? "Mluvila Zoja strašně rychle. ,,Za koho mně máš, samý jedničky!" Odpověděla jsem jí hlasem jakým mluví nějaký princ. ,,Jak jinak. Půjdeme do cukrárny,jo? Slyšela jsem, že prodávají nějaké milkšejky a nutně to potřebuju ochutnat! " Zoja byla z té věci nadšená. ,,Taky to chci ochutnat,ale do cukrárny to je jak do Ameriky. A pochyuj že jsi ty šla pěšky. Takže kde schovávaš tu motorku?" zeptala jsem se . ,, Klídek princezno,jsem tu pěšky. A doporučovala bych nám vyrazit,nebo jim nic nezbyde. Poběž!"
_______________________
Jak moc je to špatný? Myslím že jako jednorázovka na minutu dobrý,ale retro ne. Pokus 1 se mi nelíbil a neseděl mi do názvu LETNÍ. Nelly totiž napadlo : Proč nenaosat o Vánocích které nemají retrem nic společného? Ale dám ti alespoň ten retro profil,no.
Použité obrázky zde :
ABBA
The Beatles
Marilyn Monroe
________
Neptej se mně,jak ta hrůza vznikla xd
Pro PinaCollada_21.