Pro PinaCollada_21
Budu dělat postavy,postavy do společného dám do jiné kapitoly až se dozvím přibližný děj nebo scénář ;) Postavy budou dělané formou postav do DOTS nebo RPG.Postava. 1
Jméno : Zorea
Film : Raya A Drak (Raya and the last dragon) (Neptej se)
Role : Asistentka velitelky gardy klanu Zubu (budoucí velitelka gardy)
Věk : 25
Dabing : Mluvený : Gwendolyn Evanse, Zpívaný : Nezpívá
Orientace : Hetero
Partner : Dakasi
Rodina : Matka : Lara
Otec : Sylas
Sestra : TamaraZbraň : Má dvě dýky u pasu,na zádech dvě tyče
Povaha : Chrání každého z klanu Zubu. Je milá a je pro jednu zemi,ne pět území. Snaží se být učenlivá,ale jí to prostě nudí. Nesnáší lidi co hledí jen na sebe,sice chápe že se nemůže soustředit jen na ostatní,ale nemusí podkopávat nohy aby se v suchu dostali přez louži.
Co jí dělá ve filmu důležitou : Když na princeznu Zubu útočili, ještě když byla malá a sotva se mohla ubránit takové spoustě můžu, zachránila ji,i když nebyla o moc starší. Ale zvládla je zdržet dost dlouho,aby princezna utekla a přivolala pomoc. Díky tomuto se z nich staly přítelkyně na život i na smrt.
Něco o : Jako většina válečnic Zubu,i ona jezdí na velké kočce. Ta její,se jmenuje Osani. Je to sestra kočky princezny,jsou téměř stejné,jenom Osani je trochu rychlejší. Její rodina je pokrevně blízká královské rodině,ale nedávají to najevo. Při hledání Drakokamu (Jak jsem říkala,neptej se) měla v plánu podvést království a odevzdat Raye jejich střep,i když věděla, že by za to dostala trest smrti. Má tetování,je to obrázek jí a její sestry když byly malé, nakreslený když byly malé.
Vzhled
Postava. 2
Jméno : Tamara
Film : Raya A Drak (Raya and the last dragon)
Role : Bojovnice : (Budoucí asistentka generála)
Věk : 19
Dabing : Mluvený : Flora Evanse Zpívaný : Nezpívá
Orientace : Hetero
Partner : Nemá
Rodina : Matka : Lara
Otec : Sylas
Sestra : ZoreaZbraň : Má dvě dýky u pasu,na zádech dvě tyče
Povaha : Moc nevěří lidem,ale vlivem sestry se ro zlepšuje. Je učenlivá, snaží se být milá,ale je spíš otrávená. Nikdy nenechá klan ve štychu kvůli vlastnímu názoru. Sice ano,dala by Raye střep drakokamu (Už jsem říkala ať se neptáš?),ale to by bylo v zájmu klanu. Je ochranitelská ke svému klanu a těm, kteří jí padnou do oka, ostatní nemá problém zabít.
Co jí dělá ve ve filmu důležitou : Probudila Zoreu uprostřed noci,kdy na ně útočili. Zorea ale byla nemocná a neschopná bojovat, takže ji nabídla svůj úkryt a sama šla i přes námitky rodičů bojovat. V té bitvě by Zorea přišla o život,ona spíš útočí,moc se nekryje,zabili by jí v první minutě i kdyby byla zdravá.
Něco o : Její kočka nese jméno Loza a je nejoddanější kočkou v klanu. Skočila před Tamaru při cvičení, protože si myslela že se jedná o skutečný souboj. Umí skvěle plavat a potápět se. Občas dostává za úkol na dně hledat perly nebo stavební materiál který se hodí.
Vzhled