Čtvrté zadání

12 2 2
                                    

Psaní o globálním problémů - kácení lesů a ničení přírody.
Pro PinaCollada_21

Povídka

6.6.1982

Dnes jsme s rodiči konečně dostali na loď. Máme plout do Ameriky a cestou se zastavit na ostrově,hruba v půlce. Já budu mluvit o tom ostrově.

Když jsem poprvé šlápnou do písečné pláže ostrova, cítil jsem přírodu. Pláž nebyla moc velká,jan pár metrů za ní se táhla louka a les. Divil jsem se, že zde nerostou nějaké exotické stromy,ale smrky. Louka nebyla prázdná, stála na něm malá vesnička. Vypadala celkem soběstačně, má všechno potřebné.

Je to tu nádherné. Malá vesnička obklopená přírodou,co víc si přát, že?

6.6.2012

Dnes jsme s rodiči konečně dostali na loď. Máme plout do Ameriky a cestou se zastavit na ostrově,hruba v půlce. Já budu mluvit o tom ostrově a cestě.

Můj otec na tom ostrově jako malý byl,a popisoval ho jako ráj. Už se tam těším. Doufám že se ta vesnička trochu rozrostla.

Už cestou mi došlo, že to tam nebude vypadat jako když tam byl on. Proplouvali jsme odpadky a minuli jsme dvě ropné plošiny. Na. Ostrově to nebylo o moc lepší. Pláž téměř nebyla,byl na ní velký přístav. Ten byl ale hezký a jen dodával místu atmosféru. Jenže jsem neviděl les,ani louku. Jen paneláky a továrny. Z vesnice se stalo město,ve kterém se téměř nedalo dýchat.

Tohle rozhodně ráj nebyl...

___

Dobrý?

Letní Anansové soutěžeKde žijí příběhy. Začni objevovat