Páté zadání

10 1 2
                                    

Postava a povídka na téma vesmír.
Opět pro PinaCollada_21

Postava. 1

Jméno : Yelena Jirásková

Věk : 26

Povolání : Kosmonautka - Navigátorka a Mluvčí

Sexualita : Bisexuál

Partner : Maxim Máj

Povaha : Je velmi opatrná a všechno promýšlí. Občas se hodně podceňuje. Je pracovitá,ale vždycky si najde čas na rodinu a přátele. Nenávidí lidi typu "neboj,bude to dobrý". Ona sama často brečí a nenávidí když jí to někdo říká. Dokáže se rozplakat při písničkách Daughter of Evil,Servant of evil a Regret Message. Všechny ale musí být v češtině . (Zpívá Aelynn)

Něco o : Na YT má kanál kde nahrává písničky pod přezdívkou Meyvis. Co si budem,je celkem dobrá. Má kočkopsa Fifi. Vzduch na Puku (má vymyšlená planetka ve sluneční soustavě) udělal své,a jí i všem ostatním narostly zvířecí uši a ocásky, občas třeba oči. (Stačí jeden nádech). Ona má pumí uši a ocásek.

Vzhled : Má 165cm a 48kg. Má černé vlnité vlasy až skoro ke kolenům. Má zelené kočičí oči. Má úzké rty. Má celkem dlouhé nohy a ruce. Pleť je opálená, všude na těle má pigmentové skvrny.

Každodenní oblečení : Černé bodíčko (nevím jak se to jmenuje ale je to tričko s které se dá zapnout mezi nohama) s bílými vodorovnými pruhy (Nabírané rukávy). Černá sukně nad kolena a bílý klobouk stylu Michael Jackson. Občas si na pas připne řetěz. Černé kanady s 5icentimentrovou podrážkou

Postava. 2

Jméno : Maxim Máj

Věk : 34 let

Povolání : Kosmonaut - Pilot

Sexualita : Heterosexuální

Partner : Yelena Jirásková

Povaha : Je to ten upravený typ který si vyslechne každého. Je milí ale navenek nedává moc emoce najevo. Má všechno hned hotové takže si s tím moc práce nedává. Nenávidí, když někdo přijde neupravený. Je velmi pracovitý, nemá problém pracovat 48 hodin v kuse (podle času na Puku - 5 hodin na zemi = 3 vteřiny na Puku) ale když ho Yelena zavolá všeho nechá.

Něco o : Nemá rád tu otravnou kočkopsu (ehhhhhh) Fifi. Do Yeleny se zamiloval nejdřív kvůli stylu oblékání. Kdyby mohl, spí s plyšovým medvídkem. Momentálně má ale živého medvídka Yelenu. Opravdu jí říká méďo, jí to ale štve. Má medvědí uši a ocásek.

Vzhled : Má 184cm a 94kg. Většina jeho váhy jsou svaly. Prostě je Golem. Má hnědé oči a blonďaté vlasy. Má orlí nos. Vlasy mu k ramenům. Všude po těle má jizvy z pádu.

Každodenní oblečení : Světle modrá košile a černé kalhoty. Černé společenské boty

"Postava." 3

Jméno : Puk

Věk : x let (vlastně se to neví)

Co to vlastně je : Planetka ve sluneční soustavě

Vzhled : Je to planetka podobná zemi,jen je na ní víc vody a nejsou zde pouště.

Povídka

Včera

,,Na pravo vidím naší planetku" hlásí vesel Yelena. Na Puku,aneb na naší planetce se má zítra vdávat. ,, Můžeme začít přistávat,potvrdili nám volnou dráhu" Loď začala klesat směrem k Puku a k hloučku lidem - kamarádům Yeleny a Maxima.
Oba dva přiletěli od svých přátel na zemi,aby jim oznámili své zasnoubení. Dnes je čeká rozlučka se svobodou.

Přistáli a vyšli ven z lodi. Okamžitě se na ně vysypal popel. Je to zdejší tradice. Čekali to,proto vyšli a měli přivřené oči. Oba byly lehce zaslepení popelem, což byl i jeho účel.
Dámy si vzaly Yelenu a pánové Maxima. Dámy jdou do kavárny a cukrárny zároveň, pánové do klubu (samozřejmě bez jiných holek!)

Dnes

Je pět hodin večer a Yelena se snaží nasoukat do šatů v jejím stylu,jenom v bílé,ale nechala si svůj černý pásek . Odmítnuta jít bez kloboučku a jejích kanad s 5icentimentrovou podrážkou. Vlasy má spletené do zapleteného copu. Má výrazné černé líčení a rudou rtěnku.

Když je celá upravená, sedne do vesmírné lodi, která jí vyveze na plošinu,do vesmíru,do bodu kde se dá dýchat,na místo,kde řekne ano. Všichni už tam jsou,a Maxim stojí pod obloukem a kouše si ret. Začnou padat hvězdy. Přesně podle načasování. Ony ty hvězdy ani nepadají,jsou to vlastně rakety, řízené lidmi pro atmosféru.

Až došla pod oblouk, odlétly pryč,a naskytl se výhled na pravé hvězdy.

,, Vítám vás, svatebčané. Sešli jsme se zde aby jsme byly svědkem sňatku Yeleny Jiráskové a Maxima Máje. Prosím,postavte se. Nevěsta může pronést svůj slib"

Yelena vytáhne papírek. Sice se svůj slib učila,ale radši ho čte. ,,Maxime, než jsem tě poznala,byla jsem jako hvězda. Sice to tak vypadalo, že mám spoustu přátel,ale já byla stovky kilometrů od ostatních. Ty jsi ke mně přiletěl jako kometa a řekl mi, že mám tu čest létat s Apollem 79. Přijala jsem a na lodi jsme se seznámili. Hned jsem k tobě cítila něco víc než k ostatním,ale až později jsem si uvědomila co to bylo. Bylo to oboustranné. Když jsme si to přiznaly, šlo to rychle. Byt, loď a nakonec prstýnek. Mezitím bylo ale spoustu hádek které nás posunuli dál. A já ti říkám, že nelituji ani jedné z nich. I když byla kvůli blbosti jsem za ní rád. Teď ti slibuji, že to co jsme prožili,bude proti našim dalším společným dnům nic. Miluji tě"

Při polovině se rozplakala,tak její kamarádky a Vik,Maximovo citlivý kamarád. Ženich sliby neříká,nikdy.

,, Děkuji, teď se vás táži,Yeleno,berete si dobrovolně,zde, před hvězdami přítomného Maxima Máje za svého právoplatného manžela?"

,,Ano"

,, Děkuji. Teď se táži vás,Maxime,berete si dobrovolně,zde před hvězdami přítomnou Yelenu Jiráskovou?"

,,Ano"

,, Děkuji. Můžete si dát poslední nemanželský polibek"

,, Děkuji"

,, Nyní můžete políbit nevěstu"

Všichni tleskali až se plošina třásla.

,, Nyní, prosím družičku,aby vypustila hvězdu Yeleny a Maxima Májových"

Bára, Yeleny sestřenice, vypustí zářivou kouli kterou do teď držela v rukavicích. Vyhodí jí nahoru. Hvězda vyletí nahoru a umístí se do souhvězdí srdce,jako každá novomanželská hvězda. Celé souhvězdí se rozzáří a stvrdí tak vesmírný sňatek.

Konec

Je to ok?

Letní Anansové soutěžeKde žijí příběhy. Začni objevovat