2 |the hunt

1K 74 177
                                    

🌸
-
-
-
-
-
-
-
🌸

"NE DEMEK GİTTİLER SHİKAMARU? NEDEN BÖYLE BİR ŞEYE İZİN VERDİN?"

"Sakura sakin olur musun artık?"

"Ne demek sakin ol? Sazan mısınız siz? Ne malum o mektubu yazanın Sasuke olduğu? Ya birileri bizi oyuna getirmeye çalışıyorsa."

Anbu ekibinden biri hemen olaya el attı:

"Sakura-sama tek tek kontrol ettik. Eminiz Uchiha Sasuke'nin el yazısı olduğuna."

Sakura derin bir nefes aldı. Görevden döner dönmez aldığı bu haber onu gerçekten çok şaşırtmıştı ve bir türlü inanamıyordu. Elini alnına dayayıp, konuştu:

"Pekala, kimler gitti?"

"Kakashi, Naruto, Sai, Neji ve Akatsuki'den 3 kişi. Dediğim gibi onlar sabah çıktılar yola, biz de peşlerinden gideceğiz."

"O zaman plan yapmaya başlayalım... Gerçi sen çoktan bir şeyler düşünmüşsündür. Yanılıyor muyum?"

"Merak etme, plan hazır. Hem de bu plan sayesinde bir taşla bir sürü kuş vuracağız."

Tek kaşını kaldırdı kadın.

"Dökül."

"Öncelikle ikimiz dışında 6 kişi gelecek bizimle. Geri kalan Anbular ise her ihtimale karşı Kaptan Yamato ile beraber köyde kalacak. Ne de olsa Orochimaru'nun elinden kaçtılar ve Orochimaru köye saldırı yapabilir. Onlar burayı korurken biz gideceğiz. Dönüşte ekibimizden birisi önden gidecek, Gaara'ya haber salacak. Buraya kadar tamam mı?"

"Tamamdır. Bizimle kalan 4 kişi de koruma jutsusu yapacak."

"Aynen öyle olacak. Şimdi önemli olan kısım şu, hepiniz iyi dinleyin beni. Gizli Sis Köyü'nün Oinin ve Anbu Timinin içinde bir ajan olduğu bilgisi var elimizde. Hatta bu bilgiyi bizzat köyün yöneticisi iletti bize ve bu ajan bizim için de bir tehdit olabilir. Dün onlara haber saldım. Notta sadece yer belirtip "yardım için" gelmelerini söyledim. Sasuke'den falan bahsetmedim."

"Yani eğer içlerinde bi Orochimaru ajanı varsa ve gelirse açık verme ihtimali var öyle mi?"

"Aynen öyle, umarım işler hesaplarımız doğrultusunda gider. Şimdi bizimle gelecekleri seçmemiz gerek."

Sakura başını yana çevirdi, Anbuların hepsini inceledi.

"Hımm... Byakugan'a kesinlikle ihtiyacımız olacak. Hanabi bizimle geliyorsun tatlım. Jojo, Yui, Takashi, Ren, Shou siz de bizimlesiniz. Geri kalanlar Kaptan Yamato'nun emri altındasınız biz dönene kadar. Anlaşıldı mı?"

Ekip hep bir ağızdan bağırdı:

"Anlaşıldı Sakura-sama!"

"Güzel, şimdi gidin ve hazırlıklarınızı yapın."

Ninjalar odadan çıkarken Shikamaru Sakura'ya döndü:

"Sen de git bir şeyler atıştır öyle hazırlık yap, Gaara'ya durumu açıklayan parşömeni ben yazarım.

"Yo hayır, aç değilim."

"Sakura orda burda bi yerde bayılıp da başıma iş açma. Onca karın ağrısının içinde bi de seninle uğraşmak istemiyorum."

"Sen şuna karın ağrısı değil de sazan avı desene."

"Karın ağrısını tercih ederim."

Sakura şımarıkça dil çıkartıp ona söyleneni yaptı. Daha görevden döneli 1 saat olmuştu ve yenisi için hazırlanması gerekti.

ANBU | sasusaku ×düzenleniyor×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin