🌸
-
-
-
-
-
-
🌸Arkalarından gelen hafif esintiyle Sakura omzunun üzerinden Anbulara baktı.
"7 saniye geciktiniz."
"Üzgünüz Sakura-sama, Ren'in ayağı takıldı, o yüzden geç kaldık."
"Bunu rapora ekleyeceğim. Bir dahakine dikkatli ol Ren, düşüp yaralanabilirsin."
Ren mahçup olmuş bir edayla fısıldadı:
"Peki efendim."
"Pekala, nerede kalmıştık? Hah! Sazan avı başarılı, sen ne dersin Shika?"
Genç kız yumruk yaptığı elini yanındaki arkadaşına doğru uzattı. Yumruklarını tokuştururken siyah saçlı genç konuştu:
"Karın ağrısını tercih ederim."
Naruto kaşlarını çatıp, huysuzca bağırdı.
"Heey, burada sazan biz mi oluyoruz dattebayo?"
"Aynen öyle Naruto, sazan sizsiniz burada."
"Ama Sakura-chan..."
"Ama?"
"Diyecek şey bulamadım dattebayo. Ne dersem diyeyim kesin laf sokacak bir şey bulursun sen."
Sakura alaycı tavrını korurken, Hanabi, pembe saçlı kadına yaralı Sai'yi gösterdi.
"Sai-san!"
Kız, diğer Anbuların yanından ayrılıp yerde yatan genç oğlanın yanına gitti. Boğazındaki kesikleri incelerken Sakura da yanına gelmişti.
"Kunaiyle mi kesildi?"
"Evet."
"Kendini konuşmak için yorma Sai."
Sakura elindeki maskesini kenara bıraktı, dikkatle kesiği incelemeye başladı. Fark ettiği şeyle hızla etrafına bakınmaya başladı.
"Sorun ne Sakura-chan?"
"O kunai nerede?"
"Sanırım bu Sakura-sama."
Ren'in uzattığı kunaiyi aldı, incelemeye başladı. Kokladı, kanın bulanmadığı tarafına dilini sürterek tadına baktı. Bakmasıyla tükürmesi bir oldu.
"Tam da düşündüğüm gibi. Kunaide zehir var. Ama şansımıza basit ve çok kullanılan bi zehir. Ayrıca yine şansımıza ki şu an yanımda panzehir var."
Bacağına taktığı aşırı küçük çantadan panzehiri çıkardı. İğneyi yerde yatan arkadaşının boynuna damara zarar vermemeye özen göstererek batırdı. Sarı sıvı tamamen boşalınca nazikçe çıkardı ve elinden yayılan yeşil çakrayla kesiği iyileştirdi.
"Nasıl hissediyorsun?"
"Daha iyi, teşekkürler."
"Ah, hayır. Teşekküre gerek yok, bu benim görevim."
Sakura yavaşça ayağa kalktı, herkesi tek tek incelerken gördüğü manzara karşısında kocaman bir kahkaha patlattı.
"Silahlarınızı indirebilirsiniz, size zarar vermeyeceğiz."
Sasuke'nin yanındaki tanımadığı 3 kişi kunailerini sıkı sıkı kavramış, olası saldırılara karşı atak yapma pozisyonunu almışlardı. Sakura'nın sözleriyle biraz daha rahat bir hale bürünseler de yinede silahlarını bırakmamışlardı. Kız sözlerine devam etti:
"Ben Haruno Sakura, Konoha Anbu Timi'nin lideriyim. Bu da Nara Shikamaru, diğer lider de o. Yani anlayacağınız üzere beraber yapıyoruz bu işi."
Eliyle diğerlerini gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANBU | sasusaku ×düzenleniyor×
Fiksi Penggemar"Sen bir Anbu'sun, koruman gereken bir köy var. Duygularını sakla..." ~ •sasusaku🌸 --- #1 sasusaku •25.08.21 •04.09.21 •10.09.21 •09.11.21 •21.11.21