Je neděle 18:00, Skylar a její táta jsou doma v obývacím pokoji a povídají si u televize.
Táta: Tak Skylar zítra jdeš do nový školy. Jak se těšíš?
Skylar: Ani nevím, snad tam budou dobří učitelé a tak.
Táta: To uvidíš zítra, je to nejlepší střední škola co jsem našel, takže by měla být dobrá.
Skylar: Tati? Mohla by jsem jít na počítač?
Táta: Dobře, ale nebuď tam dlouho, ať nejsi ve škole unavená.
Skylar: Dobře.Skylar odešla do svého pokoje a začala hrát, táta zůstal v obývacím pokoji a sledoval fotbal v televizi.
Pondělí 6:00Skylar si připravuje vše potřebné do školy. Její táta ještě spí
Skylar se podívá na čas a je 6:30, takže má ještě hodinu a půl do začátku školy. Skylar vyráží do školy v 7:30.
Ve školeSkylar vstoupila do budovy a hledá kancelář ředitele, když ji najde, vstoupí dovnitř.
Skylar: Dobrý den, pane řediteli.
Ředitel: Dobrý den, vy jste nová že? Prosím řekněte mi svoje jméno.
Skylar: Jmenuji se Skylar Petterson.
Ředitel: Děkuji, tady je číslo skříňky a pár učebnic a vaše třída je
B - 1 to je prozatím vše, další učebnice se vyřizují s třídní učitelkou, kdyby jste měla jakýkoli dotaz, jsem tu.
Skylar: Dobře, děkuji. Nashledanou.Skylar šla hledat svoji skříňku, při cestě nedávala pozor, a tak vrazila do dvojice kluků a spadly ji učebnice.
Sapnap: Hej, dávej pozor.
Skylar: Já se moc omlouvám, já jsem nedávala pozor. (Sbírá učebnice)
Sapnap: (pomáhá jí posbírat učebnice).
Karl: Hele upadl ti lístek, (koukne se na lístek) 34? To je číslo tvojí skříňky?
Skylar: Jo, ale nevím kde to je.
Karl: Neboj máš skříňku hned vedle mě, tak ti to ukážu.
Sapnap (podává učebnice) tady jsou, takže ty jsi tu nová?
Skylar: Jo, tohle je můj první den. (Koukne na hodinky) to už je 7:55? Já už musím jít (podívá se na Karla) ukázal by jsi mi tu skříňku, prosím?
Karl: Jo, jasně. Uvidíme se potom, kámo. Čau.
Sapnap: Čau.
Karl: (jdou najít tu skříňku) tak, jak se jmenuješ?
Skylar: Jmenuji se Skylar a ty?
Karl: To je fajn, já jsem Karl.
Skylar: Jak se jmenuje tvůj kamarád?
Karl: jo, to byl Sapnap.
Skylar: Sapnap?
Karl: On se jmenuje Nick, ale říkám mu Sapnap.
Skylar: Aha.
Karl: A jsme tady, kdyby jsi něco potřebovala, můžeš mi hodit lístek do skříňky já jsi to pak přečtu, moje skříňka je číslo 35. A kdyby jsi potřebovala něco od Sapnapa jeho skříňka je 72.
Skylar: Dobře, díky. Tak já už půjdu na hodinu, ahoj.
Karl: Čau.Pokračování bude v další kapitole.
ČTEŠ
Ty a Sapnap
Fanfiction19 letá Skylar žije na Floridě s tátou, ale bez mámy, protože ji máma opustila, když byla Skylar malá. Jednoho dne, Skylar potká kluka, který ji změní život. UPOZORNĚNÍ: Tento příběh má 2 konce jeden špatný a jeden dobrý můžete si vybrat jaký konec...