Kapitola 6

100 6 0
                                    

                                                  2. Fáze plánu

Karl: Sapnape, byl by jsi tak hodný a přinesl bys misku z kuchyně?
Sapnap: Jo jasně. (Odchází do kuchyně)
Karl: Tak, co si myslíš no Sapnapovi?
Skylar: Co?
Karl: No, nejde přehlídnout, jak na něj koukáš. Tobě se líbí, že jo?
Skylar: Joo líbí se mi, ale bojím se, že když mu to řeknu, že by mě odmítl nebo ke mě nic necítí.
Karl: Skylar, jen mu to řekni, určitě tě má rád jako ty jeho.
Skylar: Myslíš?
Karl: Joo neboj se mu to říct. To zvládneš.
Skylar: Tak jo, díky Karle. (Plácne si s ním)
Karl: Nemáš zač.
Sapnap: (přichází z kuchyně) hej, já si chci taky plácnout.
Skylar: (plácne si se Sapnapem) tady. Už jsi si plácnul :D.
Sapnap: Karle? Proč jsem měl přinést misku s blivajzem a na tom okurky?
Karl: Jakej blivajz, to je avokádová maska. Mamka mi ji udělala, takže to bude perfektní. Tady jsou ručníky, zakryjte si s tím vlasy.
Sapnap: Vždyť mám krátký vlasy, ručník nepotřebuju.
Karl: Tak tady je čelenka (háže mu čelenku).
Sapnap: Vždyť ta čelenka má králičí uši.
Karl: Nsazuj a nestěžuj si :D.
Skylar: Aww, ty vypadáš tak cute s tou čelenkou.
Karl: (tleská) tak jo můžeme začít, takže Sapnape ty děláš masku Skylar a já udělám masku tobě Sapnape, protože na ty tví vousy to chce experta. A pak si ji udělám sobě.
Sapnap: Tak si lehni Skylar. Dělá se to v leže ne?
Karl: Jo, leží jenom Skylar, ne ty :D.

        Skylar si lehla a Sapnap si k ní přisedl. Začal ji dělat masku. Skylar se na něj nemohla přestat dívat a tak zavřela oči a relaxovala. Po chvíli má Sapnap hotovo.

Sapnap: (jí okurku) Mám hotovo.
Karl: Nežer mi ty okoruky, ty jsou na oči a mám jich málo. Dej jí je na oči. Teď jdu na tu tvojí kebuli.

       Karl udělal Sapnapovi masku a pak sobě a všichni relaxovali. Pak jim zazvonil budík na 21:00.

Karl: Fajn, máme hotovo teď si to půjdeme smýt. Skylar můžeš jít první do koupelny.
Skylar: Ok, díky.
Sapnap: Počkej chvíli (sundá ji okurky z obličeje a sní je).
Karl: To jako fakt? Copak si nikdy nejedl okurku?
Sapnap: Já vím, ale s tím blivajzem to je dobrý :D.
Karl: Klidně si to sněs, na tom není nic špatného a chutná to nejlíp s brambůrkama.
Sapnap: Ok
Karl: Hele, mluvil jsem se Skylar jestli se jí líbíš a tak a víš co řekla?
Sapnap: No nevím ne, když jsem byl jinde.
Karl: Řekla, že se jí líbíš (zatřese se s ním) kámo! Je to tam. Řekni jí, že ji máš taky rád, pak ji pozvi na rande.
Sapnap: Fakt jo? Tobě řekla, že se jí líbím? Hustý.
Karl: Jo, dneska ji musíš říct, že ji miluješ.
Sapnap: Fajn, tak jo.
Skylar: (přichází z koupelny) už jsem hotová.
Karl: Dobře, Sapnape teď jsi ty. Pak půjdu já.

     Všichni už jsou umytí. Všichni si sedli na gauč, pustili si televizi a povídali si. Po nějaké době se podívají kolik je hodin a je 23:00.

Karl: To už je tolik? Já už půjdu spát. Jo a zapomněl jsem říct kde budete spát. Jsou tu dva pokoje pro hosty, tak si pak vyberte jakej chcete. Dobrou.
Skylar: Dobrou, já už taky půjdu spát (dá mu pusu na tvář) 😳 proč jsem to udělala? Ehh promiň! (Utíká do pokoje)
Sapnap: Ne v pohodě! (Položí si ruku na tvář) no nic tak já taky půjdu.

Pokračování v další kapitole.


Ty a SapnapKde žijí příběhy. Začni objevovat