Kapitola 5

97 7 0
                                    

                                                  Time skip

                                               U Karla doma

       Je 16:00 a všichni jsou vevnitř.

Karl: Tak jo mužem to rozjet. (Pustí hudbu) Vzali jste si pyžama že?
Skylar: Co? Ty jsi ale neříkal, že tu budeme spát?
Sapnap: To nevadí, mužů ti půjčit triko, jestli chceš.
Skylar: Tak jo, díky.
Karl: Tak se rovnou převlečte, protože já už nikam ven nelezu.
Skylar: (směje se) dobře, tak já se jdu převléct do koupelny. (Jde do koupelny)
Sapnap: Ale ty jsi fakt nic neříkal o tom, že tu budeme spát.
Karl: Já vím, proto jsem ti říkal, aby jsi si vzal to triko navíc, aby jsi jí ho mohl dát. ;)
Sapnap: Ahaa, to je chytrý.
Karl: Pak ti řeknu, aby jsi došel pro misku do kuchyně a já by jsem se jí zeptal a buď tam nějakou chvíli, ať mám čas si s ní popovídat.
Sapnap: Ok, dík kámo. Bacha, už jde.
Skylar: Už jsem tady!
Karl: Hlavně nezakopni, ať tě tu nesbíráme.
Skylar: (směje se) tak, co budeme dělat?
Karl: (vytáhne krabičku s laky na nehty) Tadaa budeme si lakovat nehty.
Skylar: Yaay.
Sapnap: Tak to ani náhodou.
Karl: Ale no tak, bude sranda a nekaz nám zábavu.
Sapnap: Fajn.
Karl: Každej si vytáhne barvy který chce. Já si beru fialovou, bílou a oranžovou.
Skylar: Já si beru bílou a černou.
Sapnap: Já chci jen černou.
Karl: Každou barvu mám jen jednu, takže se musíme střídat. Nebude to jenom tak, kdo má stejnou barvu, tak ten lakuje tomu druhýmu, takže já mám bílou, tak nalakuju Skylar ruku, protože má stejnou barvu. Ty Skylar nalakuješ obě ruce Sapnapovi a Sapnap nalakuje Skylařinu druhou ruku. Chápeme se?
Skylar: Jo, a proč nikdo nenalakuje tobě nehty?
Karl: Protože nechci, aby jste mi to zkazily :D. Fajn můžeme začít. Nejdřív si nalakuju já, tak můžete začít vy dva.
Skylar: Já začnu (veme něžně Sapnapovo ruku a začne lakovat) to je zábava, klid, hudba a společnost vás dvou (usmívá se).
Karl: Si piš, s námi není nikdy nuda.

       Po celou dobu co Sapnapovi lakuje Skylar nehty na ní nemůže přestat koukat, při pohledu na ní se mu rozzáří oči a je šťastný.

Karl: Aww. (Teď si uvědomil, že to řekl nahlas) oops to jsem nechtěl říct nahlas.
Skylar: (směje se) tak mám hotovo, teď ty mě.

        Sapnap si přitáhne její ruku a začíná lakovat, Skylar také na něj nemůže přestat koukat, pak se Sapnap na chvíli podíval Skylar do očí a udělal oční kontakt, oba se na sebe usmáli.

Sapnap: Já mám hotovo.
Karl: Skvělý, teď jsem na řadě já.

      Všichni už mají nalakováno, teď čekají až jim lak zaschne, aby mohli pokračovat, tak si povídají mezi sebou. Za chvíli začne 2. Fáze Karlova plánu.

Pokračování v další kapitole.

Ty a SapnapKde žijí příběhy. Začni objevovat