Kapitola 8

87 5 0
                                    

                                        O 6 měsíců později.
       Skylar a Sapnap jsou stále spolu. O jejich vztahu ví i Skylařin táta, nebyl z toho moc nadšený, ale přijmul to. Teď má pro Skylar nepříjemnou novinu.

Táta: Skylar musím ti něco říct. Posaď se prosím.
Skylar: Co se děje?
Táta: Dostal jsem lepší práci.
Skylar: To je skvělý ne?
Táta: Ale je to ve Francii v Paříži. To znamená, že se musíme odstěhovat.
Skylar: Cože?! A proč? Já jsem tu spokojená, já chci zůstat.
Táta: Je mi líto, už mám i lístky odlétáme za týden.
Skylar: Co? Bez mýho rozhodnutí nás hned stěhuješ?! Já tu mám Sapnapa, kamaráda, školu. To je mám jen tak opustit? A vždyť jsem už plnoletá, nikam s tebou letět nemusím!
Táta: Jsem tvůj táta, takže mě budeš poslouchat a je mi jedno kolik ti je. Nevím, až ti bude 24, tak si za ním klidně leť zpátky, ale do tý doby budeš se mnou furt bydlet, jasný?!

        S pláčem se Skylar rozeběhla ke vchodním dveří a běžela za Sapnapem ke Karlovi.
U Karla

(Zvoní zvonek)
Karl: Jdi otevřít to by měla bejt Skylar.

        Sapnap otevřel dveře a uviděl rozplakanou Skylar, beznadějně stojící ve dveřích.

Sapnap: (starostlivě) Skylar? Co se stalo?
Skylar: (vběhla mu do náručí) to táta. Dostal novou práci a chce, aby jsme se odstěhovali do Francie. (Pláče)
Sapnap: To ne (pevně ji stiskne)
Karl: (přichází z obýváku) kde jste tak dlouho. (Podívá se na ně) Co se stalo?
Skylar: Táta.. se chce stěhovat do Francie a..a bere mě sebou.
Karl: (obejme oba) to je hrůza. Vždyť si tak skvěle rozumíme, bez tebe to nebude ono. :(
Sapnap: A..a kdy se chcete stěhovat?
Skylar: Za tejden.
Sapnap: Cože? Tak brzy? Vždyť už jsi plnoletá nikam nemusíš.
Skylar: To jsem mu taky říkala, ale řekl mi, že až mi bude 24 mužů si dělat co chci.
Sapnap: Tak.. ho zkusíme přemluvit, aby jsi tu zůstala.
Skylar: To nepůjde on je děsně tvrdohlavej, s ním nehneš.
Sapnap: Tak to aspoň zkusíme, určitě to půjde.
Skylar: Ne, věř mi, jeho nepřemluvíš, akorát by jsi to zhoršil.
Sapnap: Tak, to znamená, že nám zbývá jenom... tejden spolu?
Skylar: Bohužel... (pláče).
Karl: Tak si to musíme všichni společně užít. :)

Pokračování v další kapitole.

Ty a SapnapKde žijí příběhy. Začni objevovat