U Karla doma.
Uběhl 1 měsíc co se Skylar odstěhovala do Francie. Karl a Sapnap sedí v obývacím pokoji. Karl kouká na televizi a relaxuje, zatímco Sapnap kouká na fotku se Skylar a popíjí alkohol.
Karl: Hahaha to je vůl! Jak tam spadl. Viděl jsi to? (Otočí se na Sapnapa) pořád koukáš na její fotku?
Sapnap:... Jo nemůžu na ní přestat myslet. Bez ní to není ono.
Karl: Neboj to přejde. Než si uvědomíš, jak rychle čas letí, tak je 5 let pryč a ona k nám zase přijde, uvidíš. Jen musíš bejt trpělivej.
Sapnap: Tak jo, pokusím se. Díky brácho.
Karl: Nemáš zač.O 3 roky později.
Bohužel Sapnap nebyl dost trpělivý a našel si novou holku jménem Lea. Sapnap porušil Skylařin slib, že na ní počká. Karl z toho, že si Sapnap našel novou holku není moc spokojený. Je mu líto Skylar, protože ona neví že ji Sapnap zradil.O 2 roky později
Skylar už je 24 a našetřila si na letenku, aby mohla odletět zpátky na Floridu. Teď už míří ke Karlovo domu, tam bývá Sapnap nejčastěji. Skylar nese i jeho oblíbenou čokoládu, už se nemůže dočkat až ho uvidí, ale to nevěděla co jí čeká.Skylar: (výská radostí) konečně Sapnapa uvidím a Káju, já už se tak těším. Už tam skoro jsem.
Když dorazila k domu uviděla Skylar Sapnapa s jinou holkou.
Skylar: Eh.. třeba to je jenom jeho kamarádka.
Pak je uviděla jak se začali líbat. Skylar to zlomilo srdce, vidět její lásku s jinou. Vidět jak porušil její slib. Skylar začala plakat, nevěděla co má dělat a najednou...
Karl: Skylar?
Skylar: (otočí se na něj) Kájo? (Obejme ho s pláčem) on...on ten slib porušil.. jak mohl.. já mu věřila... Říkal že na mě nezapomene a teď? Teď je s jinou?
Karl: (obejmul ji a hladí ji po vlasech) Je mi to líto Skylar. Já mu to říkal, ať si rozmyslí co dělá, ale... neposlechl mě.
Skylar: (podívá se na čokoládu) prosimtě mohl.. by jsi mu to dát? A jsem moc ráda, že jsem tě viděla. Tady jsem ti přinesla přívěsek. Sbohem Kájo. (Pevně ho obejmula)
Karl: Počkat.. to už se neuvidíme?
Skylar: (usmála se) můžeme se sejít,.. ale bez něho. Jenom my dva.
Karl: Tak dobrá tedy, sbohem Skylar.
Skylar: Sbohem.Skylar odchází, Karlovi ukápla slza, se strachem, že už Skylar nikdy neuvidí. Pevně stiskl ten přívěsek a dal si ho do kapsy. Karl se rozběhl za Sapnapem a...
Karl: Hej! (Strčí do Sapnapa) Jak si jí to mohl udělat! Ty jseš fakt kterén ty vole!
Sapnap: Karle o co ti jde?
Karl: Byla tu Skylar, jak slíbila, že přijede po 5 letech. Viděla vás jak se líbáte ty idiote! Tady máš od ní čokoládu... Tvojí oblíbenou. Je mi z tebe zle.
Sapnap: (chytá se za hlavu) Ona... Ona tu byla? ....Skylar. Kde je? Musím ji vidět.
Karl: Na to už je pozdě. Už je dávno pryč. A to jen kvůli tobě. Snad jsi šťastnej s takovou fúrií, Skylar byla stokrát lepší.Karl odešel pryč a Sapnap se skácel na zem, bylo mu líto, že ztratil Skylar,... Teď už napořád.
KONEC
Doufám, že se vám příběh líbil :) Děkuji moc za přečtení příběhu moc si toho vážím. Zas někdy přijdu s jiným příběhem ;).
Šťastný konec je po tutom.
ČTEŠ
Ty a Sapnap
Fanfiction19 letá Skylar žije na Floridě s tátou, ale bez mámy, protože ji máma opustila, když byla Skylar malá. Jednoho dne, Skylar potká kluka, který ji změní život. UPOZORNĚNÍ: Tento příběh má 2 konce jeden špatný a jeden dobrý můžete si vybrat jaký konec...