Kapitola 7

104 6 0
                                    

Sapnap šel nahoru a když otevřel dveře, tak se zarazil, protože omylem vešel do pokoje kde spí Skylar. Usmál se a šel do pokoje na proti a šel spát. Po půl hodině se Skylar vzbudila, protože nemůže usnout, tak šla do pokoje kde spí Sapnap a řekla:

Skylar: Sapnape, spíš?
Sapnap: Ne, taky nemůžeš usnout?
Skylar: Ne.
Sapnap: Chceš si jít lehnout ke mě?
Skylar: Uhm.
Sapnap: Tak pojď.

Skylar si šla lehnout k Sapnapovi, pak se na sebe v tichosti dívali a usmívali se.

Sapnap: Klidně pojď blíž jestli chceš, aby jsi nebyla tak moc u kraje.
Skylar: (přišoupne se blíž)
Sapnap: Musím ti něco říct.
Skylar: Copak.
Sapnap: Od chvíle co jsem tě poznal, jsi mi změnila život. Moje láska k tobě roste každým dnem. Už si život bez tebe neumím představit. Miluješ mě, tak jak já miluju tebe?
Skylar: Ano! Miluji tě.

Oba se pomalu k sobě nahli a políbili se.

Skylar: Ani nevíš, jak se mi ulevilo, že jsi to řekl. Bála jsem se, že kdyby jsem ti řekla že tě miluji, že bys mě odmítl.
Sapnap: Oh Skylar (obejme ji) teď už jsme navždy spolu, už nás nic nerozdělí. (Políbí ji)

A takhle usli spolu, až do dalšího dne. Ráno se Karl šel podívat na Skylar, ale nebyla tam, tak šel zkontrolovat Sapnapa a viděl je tam, jak tam spolu usli.

Karl: Aww, to je tak cute. Nechám je radši spát nebo mě zabijou, že nejsem je vzbudil.

Je 9:00 a Karl si dává snídani, po půl hodině přijde dolů Sapnap a Skylar.

Karl: Tak co, vy dvě hrdličky. Vyspinkáno?
Skylar: Jak to víš? Ty jsi nás špehoval?
Karl: Co, já? Pfff,... Možná? Trochu? :D
Sapnap: No, to je Karl (směje se) Mám docela hlad. Jdu si něco dát.

Je 11:00. Všichni se nasnídali. Skylar musí odejít domů a Sapnap jí doprovodí.

Skylar: Tak my už půjdeme Karle.
Karl: jo jo ahoj.
Skylar: (obejme Karla) Díky za včerejšek, byla to zábava.
Karl: (obejme ji taky) Nemáš zač :D.
Sapnap: (odtáhne Skylar pryč) tak jo my radši už půjdem. Čau kámo.
Karl: 😏 copak, že by nám Sapnapík žárlil? Tak to abych Skylar objímal častěji :D.
Skylar: (směje se) Ahoj.

Před Skylařiným domem.

Skylar: Tak a jsme tu.
Sapnap: Uvidíme se zítra?
Skylar: Jo uvidíme se zítra (obejme ho a dá mu pusu) ahojky.

Pokračování v další kapitole.

Ty a SapnapKde žijí příběhy. Začni objevovat