Kitapta yandere temalı hiçbir şey olmayacaktır. Ve burada yazan şeyler tamamen benim düşüncelerimdir,burada yazan şeyler tamamen kurgudur ve fazla ciddiye almayın.
♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️
~~Ticci Toby ile sevgili olmak nasıl olurdu?~~
>Sarılmayı ve insanların ona dokunmasını pek sevmez ama sen bir istisnasın. Sana sarılmayı çok seviyor ve fırsat bulduğu an sarılıyor.
>İkiniz de yemek yapmada berbat olduğunuz için ne zaman mutfağa girseniz mutfağı yaktığınız ve mahvettiğiniz için ceza alıyorsunuz. Bu yüzden konaktaki herkes sizi mutfaktan uzak tutmaya çalışıyor.
>Biraz yapışkan birisi ve ona ilgi göstermeni istiyor çünkü ablasının ölümünden beri kimse ona ilgi göstermedi ve yalnız birisi olarak büyüdü.
>Beraber sürekli konaktaki diğer kişileri sinir edersiniz.
>Geceleri kabus görerek uyanıyor ve onu sakinleştirmen gerekiyor. Senin varlığın ona güven veriyor.
>Beraber bir sürü saçma şey yaparsınız ve malikanedeki diğer kişiler nasıl bunları yapıp hala hayatta olduğunuzu merak eder. Nurse Ann artık odasında sizin için özel bir bölüm ayırmıştır.
>Genelde Hoodie ile beraber Masky'le olan tartışmalarını ayırırsın. Gerçi bu çoğunlukla senin de tartışmaya katılıp zavallı Hoodie'nin her şeyi tek başına çözmeye çalışmasıyla sonlanır.Onu sürekli Masky'e karşı korumaya çalışırsın ve Toby davranışlarıyla bunu sevmediğini belirtse de içten içe hoşuna gider.
>Masky'nin Toby'e olan davranışları yüzünden onunla çok tartışırsın ve Masky senden nefret eder. Bir şeyi sırf sen sevmiyorsun diye yapar ve seni Slenderman'e kötüleyip sürekli hakaret eder. Sen de bunlara karşılık verirsin. Slenderman seni genelde Masky ile görevlere yollamaz çünkü çok tartıştığınız için görevin çoğunu Toby,Hoodie,Kate ya da diğerleri yapar. Siz genelde tartışmalarınız yüzünden görevi sabote edersiniz.
>Liu, Jeff ve Clockwork ile yakın arkadaş olursun.(hiç sevgili olmadılar varsayın)
>Fandomun düşündüğü gibi bir uwu boy değil ve tanımadığı kişilere karşı çok soğuk ve kaba. Sen onun tamamen farklı bir tarafında olduğun için bazen tanımadığı kişilere karşı olan bu tavrı seni biraz şaşırtıyor.
>Çok küfür ediyor.
>Görevlerdeyken sana çaktırmamaya çalışsa da seni izler ve sana zarar gelmediğinden emin olur çünkü sevdiği birini daha kaybetmek istemez.
>Toby waffle yemeye takıntılı olmasa da sevdiği için beraber waffle yersiniz.
>Tiklerinden nefret eder ama sen sürekli onların çok tatlı olduğunu söylediğin için eskisine kıyasla biraz daha az nefret eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta x reader headcanons
HorrorElimden geldiği düzgün yazmaya çalışıyorum ama pek başarılı olduğum söylenemez,merak ediyorsanız okuyabilirsiniz.Lütfen okurken kendinizi creepypasta malikanesinde kalan bir creepypasta ya da proxy olarak hayal edin. Kitaptaki her şeyi ben yazıyorum...