Hoodie

1.2K 57 40
                                    

Bunlar tamamen benim düşüncelerimdir ve kurgudur,fazla ciddiye almayın.

♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️

~~Hoodie ile sevgili olmak nasıl olurdu?~~

>Biraz korumacı ve kıskanç birisi. Bu yüzden onu kıskandırmamaya çalışmak ikiniz için de daha iyi olur.

>Beraber Tim'in ilaçlarını çalarsınız.

>Onda bir sürü ifşan vardır. Sen de bir şey olduğu zaman bu ifşalara karşılık olarak kullanabilmek için onun ifşalarını çekmeye çalışırsın.

>Önemli bir şey olduğu zaman her şeyi kamerasıyla kaydeder ve bunları istediğin zaman sana gösterir.

>Seni kameraya çekmeyi sever.

>Yemek yapmada gerçekten çok aşırı yetenekli. Yaptığı neredeyse tüm yemeklere -normalde o yemeği sevmiyorsan bile- resmen aşık olursun.

>Slenderman genelde yemek işini Hoodie'ye verir ve eğer sen de yemek yapmayı biliyorsan ona yardım etmeye çalışırsın. Bunu yaparken gerçekten çok eğlenirsiniz. Seni sinir etmek için yüzüne un sürmeye çalışabilir.

>Yine de Hoodie'nin yemeklerini yemeden önce dikkat et çünkü bazen eğlenceli olduğunu düşündüğü için içine değişik şeyler koyabilir.(aslında bu yemekle ilgili 3 bilgiyi shifting yapan birisinden aldım)

>Masky ve Kate ile yakın arkadaş olursun.

>Hoodie ile sevgili olduğuna göre bir proxy olduğunu düşünüyorum ve proxy olduğunuz için ikiniz de işinizle çok meşgulsünüz.

>İşinizden dolayı birbirinize fazla vakit ayıramazsınız ama birbirinizi önemsediğinizi bir şekilde gösterirsiniz.

>İşten vakit buldukça elinize geçen her fırsatı değerlendirip beraber zaman geçirirsiniz.

>Bir proxy olduğunuz için Rouge size bir anne figürü gibi davranır ve size elinden geldiği kadar yardım eder.

>İşinizi düzgün bir şekilde yaptığınız sürece Slenderman ilişkinize karışmaz ve sizi kendi haline bırakır.

>Seninle yalnız kalmayı seviyor.

>Genelde sessiz birisi ama seninle konuşmayı çok sever ve bir sürü şey hakkında konuşursunuz.

>Malikanedeki diğer kişilerin fotoğraflarını çekersiniz.

>Seninle göreve gitmeyi sever ve göreve gitmek için birisin seçmesi gerekiyorsa genelde seni seçer.

>Masky ile iyi anlaşmanı gerçekten çok ister çünkü Masky onun için çok önemlidir.

>Masky, sen ve Hoodie bazen kart oynarsınız. Masky genelde kart oynarken hile yapar.

Creepypasta x reader headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin