Bunlar tamamen benim düşüncelerimdir ve kurgudur,fazla ciddiye almayın.
♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️
~~Homicidal Liu ile sevgili olmak nasıl olurdu?~~
>Liu kesinlikle çok romantik birisi ve bu hayatta en değer verdiği kişinin mutlu olduğundan emin olmak için elinden gelenin daha fazlasını yapmak için uğraşıyor diyebiliriz.
>Yara izlerinden nefret ediyor ve bu konuda çok özgüvensiz. Bu yüzden bazenleri ona iltifat ettiğin zaman ciddi olmadığını ve sadece onu mutlu etmek için söylediğini düşünüyor.
>Sana sarılarak seninle beraber günbatımını izlemek bu hayatta en huzur verici bulduğu şeylerden biri.
>Öyle çok kıskanç birisi değil. Kıskandığı zaman sana fazla çaktırmadan karşı tarafa onun zaten bir sevgilisi olduğuna dair imalarda bulunur ve seni üstü kapalı bir şekilde o ortamdan uzaklaştırmaya çalışır.
>Eğer onunla sevgiliysen kitap okuyan birisisin,okumak zorundasın, değilsen de okuyacaksın.
>Seninle ilgisini çeken bir konu hakkında konuşmaya bayılıyor. Özellikle ilgisini çeken yeni bir şey varsa saatlerce bu konu hakkında konuşarak kafanı ütüleyebilir.
>Normalde sarılma ile pek fazla arası olmasa da sana sarılmayı çok seviyor ve ne zaman kendisini kötü hissetse sana sarılır.
>Bir sorunun olduğu zaman senin için çok endişelenir ve başta anlatman için çok baskı yapar. Rahatsız olduğunu görünce de kararına saygı duyduğunu ama istediğin her an ona anlatabileceğini, yanında sıcak çikolata ve battaniyesi olduğunu söyler.
>Yemek konusunda şaşırtıcı bir şekilde yetenekli ve çoğu zaman senin için değişik şeyler denemeye bayılıyor. Fakat bazıları tamamen yanmasıyla sonuçlanıyor,hatta bir kere az kalsın mutfağı yakıyordu.
>Um dikişlerini yenilemesi için ona Puppeteer'ın iplerini araklayıp vermeye çalışma. Sebebi önemli değil sadece yapma.
>Hasta olduğun zaman otomatik anne moduna geçer ve aşırı ilgili olur. Tüm gün işlerini boşverip seninle ilgilenir. Bir de arada şunu yaptığın için hasta oldun,bunu yapmazsan hasta olmazdın tarzı hafif azarlamalarda bulunur. Bol bol tavuk suyuna çorba yaptığından ve sürekli vitamin vermeye çalıştığından bahsetmiş miydim?
>Kar yağdığı zaman seninle elinizden geldiği kadar büyük bir kardan adam yapmaya çalışır. Kardan adamın burnunu yediğin için sana tuhaf tuhaf bakar ve kardan adamınızı Voldemort'a dönüştürdüğünü söyler.
>Jeff ve Toby ile yakın arkadaş olursun.
>Jeff sizinle sürekli dalga geçer ve rahatsız edici cinsel imalarda bulunur. Liu'nun eli armut toplamıyor tabii. Ona hemen haddini bildirir.
>Onunla beraber kalıp kalmaman onun için çok da fark etmiyor ama bu onun birkaç kişiye aşırı dikkat etmesi gerektiği anlamına gelse de onunla beraber creepypasta malikanesinde kalmanı tercih eder.
>Tatlı pişirdiği zaman yüzüne un sürmeye bayılıyor.
>Konaktaki diğer kişiler genel olarak çok uyumlu bir ilişkiniz olduğunu düşünüyor.
>Seni sinir etmeyi seviyor ama ciddi anlamda rahatsız olduğunu görürse hemen bırakır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta x reader headcanons
TerrorElimden geldiği düzgün yazmaya çalışıyorum ama pek başarılı olduğum söylenemez,merak ediyorsanız okuyabilirsiniz.Lütfen okurken kendinizi creepypasta malikanesinde kalan bir creepypasta ya da proxy olarak hayal edin. Kitaptaki her şeyi ben yazıyorum...