Bunlar tamamen benim düşüncelerimdir ve kurgudur,fazla ciddiye almayın. Bu bölümün pek güzel olduğunu ya da beğenileceğini düşünmüyorum.
️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️
~~Masky ile sevgili olmak nasıl olurdu?~~
>Kesinlikle öfke sorunları var ve çok tartışıyorsunuz.
>Seni umursamıyormuş gibi gözükür ama içten içe çok önemser.
>Biraz kıskanç birisi ve zarar görmeni sevmiyor.
>Ona ilaçlarını almayı unutmaması için sürekli baskı yaparsın. Tabii ki Hoodie'nin onun ilaçlarını çalması buna yardımcı olmaz. Ne olur ne olmaz diye her zaman yedekte ilaç saklarsın.
>Jane ve Hoodie'den sonra en iyi yemek yapabilen kişilerden birisi olduğu için Slenderman onu diğer kişilerden daha sık mutfağa gönderir. Eğer yemek yapmayı biliyorsan ona yardım edersin. Tabii ki çok sık olmasa da bazen işler tüm mutfağın dağılması,her tarafınızın yemek olması ve sinirden sigara içen bir Masky'le sonuçlanır.
>Normalde başkası yapsa aşırı sinirleneceği şeylere sırf sen yaptın diye tolerans gösterebilir.
>Kesinlikle fazla romantik birisi değil o yüzden ondan fazla bir şey bekleme.
>Belli etmese de biraz depresif birisi ve geçmişinde birçok pişmanlığı var,özellikle Jay konusunda gerçekten çok pişman. Bazen senden gelen duygusal desteğe ihtiyaç duyuyor.
>Duygusuz bir pislik gibi gözükse de onun da duyguları var. Sadece bunu göstermeyi fazla sevmiyor ama senin için elinden geleni yapıyor.
>Seninle çok fazla dalga geçiyor ve seni sinirlendirmeye bayılıyor.
>Çok aşırı küfür ediyor. Eğer küfürden rahatsız oluyorsan onun yanında 1 dakika bile duramazsın.
>Hoodie ile iyi anlaşmanı ister çünkü Hoodie onun önemsediği çok az kişiden birisi.
>Hoodie ile yakın arkadaş olursun.
>Toby ile pek anlaşamazsın ve Toby seni fazla sevmez. Hadi ama aynı anda iki kişinin tarafında olamazsın ikisi de birbirinden resmen nefret ediyor.(fandoma göre seviyorlar ama ben gerçek hallerine göre yazmaya çalışıyorum.)
>Hayır o cheesecake'e saplantılı değil ve ona bu konuda fazla baskı yapma.
>Çok fazla sigara içiyor ve sen de ona eşlik ediyorsun. Seninle beraber sigara içip konuşmayı cidden çok seviyor.
>Fazla konuşkan birisi değil bu yüzden onu sürekli konuşmaya zorlama. İstediği zaman konuşur.
>Onunla sevgili olduğuna göre kesinlikle bir proxysin.
>Bir proxy olduğun için Rouge sana annen gibi davranıyor ve Masky ile olan ilişkinde sana yardımcı olmak için uğraşıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta x reader headcanons
HorrorElimden geldiği düzgün yazmaya çalışıyorum ama pek başarılı olduğum söylenemez,merak ediyorsanız okuyabilirsiniz.Lütfen okurken kendinizi creepypasta malikanesinde kalan bir creepypasta ya da proxy olarak hayal edin. Kitaptaki her şeyi ben yazıyorum...