Bu oneshot,Sarada ağırlıklı değildir ama beğenebileceğinizi düşünüyorum.Gerçekten kafa yorduğum bir oneshottu.
...
Uchiha Sarada ve 7 Hokage,Jigen ile savaşmak için edo tensei ile hayata döndürülmüşlerdi.
...
Beyaz tenli çocuk,babasının yanına gittiğinde tüm tabutların hazır olduğunu fark etti.Babası ve Kabuto tabutların başında şimdiki hokage yardımcısı Shikadai'nin sözünü bekliyordu.Kendisi henüz 27 yaşındaydı ve 2 yıl önce Hokage Uchiha Sarada'yı kaybetmişlerdi,şuan onun geri dönmesi için sabırsızlanıyordu.Kız sadece 6 sene Hokage olabilmişti.Kendisi şuan onu beklerken arkadaşı Boruto ise ustası Sasuke ile savaşı yönetmekle meşguldü.
Kapı açıldığında Shikadai elinde belgelerle içeri girdi.Siyah topladığı saçları ile Shikamaru'nun kopyası gibiydi.Elindeki jutsu belgelerini masaya koyduktan sonra konuşmaya başladı.
"Her şey tamam.Yamanakalar Jigen'in yaklaştığını söylüyor.Edo Tensei'ye başlayabilirsiniz.Daha Hokagelere durum anlatılacak,aslında siz durumu anlatsanız yeter.Jigen olayını yedinci ilk 4 Hokageye anlatabilir."
Kabuto ve Orochimaru bu komut ile ellerini hareket ettirip mührü yaptıklarında beraber sözleri söylediler.
"Edo Tensei No Jutsu(?)"Jutsu amacına ulaşırken tabutların başlıkları düştü ve yanyana duran tabutlardan sırasıyla hokageler gözükmeye başladılar.
Önce İlk 5 Hokage gözüktü.İlk 4 Hokage,önceki savaşta gözüktükleri gibi ortaya çıkarken Tsunade yine genç duruyordu.70 yaşında ölmesine rağmen kadın yine dik duruşuyle karşılarındaydı.
Ardından 6,7 ve 8. Hokageler gözüktü.Yani Hatake Kakashi,Uzumaki Naruto ve Uchiha Sarada.
Bu muhteşem 3 hokage,2 yıl önceki katliamda öldürülmüştüler ama şimdi dimdik karşılarında duruyordular.
Hatake Kakashi,takım 7'yi ilk aldığı haldeki gibiydi.Sadece biraz daha yaşlıydı ve kıyafetleri değişmişti.
Uzumaki Naruto,nasıl olduysa Kurama ile yine karşılarında duruyordu.
Uchiha Sarada ise ölümünden 2 yıl sonra tekrar doğduğu yerdeydi,tekrar buranın nefesini burada almaya başlamıştı.
"Yine mi savaş çıktı?"Hashirama 2.edo tensei olmasına rağmen bıkmışlıkla konuşmuştu.
Erkek kardeşi kafasını sallayarak ona katıldığını belli ettiğinde,3.Hokage Hiruzen öğrencisine bakıyordu sadece.
Minato Namikaze ise hokageler için etrafa baktığında öğrencisini ve oğlunu görmüştü.Oğlunun Hokage olmasına sevinirken ölmesine üzülememişti bile...
5.Hokage Tsunade,genç öğrencisinin kızını 8.Hokage olarak görmenin verdiği mutluluğu kimseye anlatamazdı ama tabiki belli etmeyecekti.
Kakashi,yenilen dirilmemiş gibi öylece duruyordu.Bu tam onluk haraketti.
Naruto ise eh,o savaşta önce ölenlerdndi daha doğrusu fedekarlık yapan ilk kişilerdendi..Sarada'nın da öldüğünü bilmiyordu.
Tobirama Senju,ellerini kenetlemiş şekilde bayanlardan birine baktı.Gördüğü gece kadar karanlık olan göz ve saçlar ona tek bir klanı hatırlatıyordu ve bu olmasını istemeyeceği tek şey olabilirdi.Yüzünü buruşturup kıza baktı.
"Tanrı aşkına!Bana bir Uchiha olduğunu söyleme sakın!"Herkesin bakışları ona ve gösterdiği kıza döndüğünde Naruto pişkince sırıtırken Hashirama gülmeye başlamıştı.Sarada'nın tepkisi ise ayrı ironiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uchiha Sarada Oneshots
FanfictionUchiha Sarada'nın bulunduğu oneshotlar lakin hepsinde Sarada ağırlıkta değildir,ilk bölümü buna örnek verebiliriz. Bölümler 1000-2000 kelime arasındadır.