Sarada,Boruto ile anlaşamıyordu.
...
Uchiha Sarada şuanda Uzumaki ailesinin evinde top oynuyordu.Peki neden Uzumaki ailesinin evindeydi?
Annesi Uchiha Sakura,özel bir görev için Konoha dışındaydı.Bu yüzden Sarada'yı,Uzumaki ailesine emanet etmişti.Yamanaka arkadaşı her ne kadar alınsa da bunu belli etmemişti.
Şimdi ise küçük gece gözlümüz Uzumakilerin evindeydi ve bunun keyfini çıkarıyordu.
...
Boruto,küçük ayakları ile topu Sarada'ya attı.Kız sert gelen topu ayağı ile durdurarak etrafa baktı.Naruto amcası şuan ona çok yakındı.Zaten topu atacak başka biri yoktu.3 kişi sırayla paslaşıyorlardı.
Topu amcası Naruto'ya gönderdi ve oyun böyle devam etti.
Ardından Hinata'nın sesi duyuldu."Sarada-chan,Boruto,Naruto-kun yemek hazır."Naruto hızlıca elindeki topu bırakıp küçük kız ve oğlunun elini tutarak içeri geçti.
Elleri amcası Naruto ile buluşan kız,kapıya kadar adımladı.Adımları mutfağa kadar gidince,amcasının elini bıraktı ve yere oturdu.Boruto da onun yanına oturunca düzen tamamlamıştı.
Küçük kız ve Boruto,ikisinin oturabileceği bir yer sofrasındayken,Naruto ve Hinata masada oturuyorlardı.Yanlarında bebek koltuğunda oturan Himawari ise annesinin koyduğu çilekleri yemeye çalışıyordu.
Bu şekilde zaman geçinde,Sarada ve Boruto yemeklerini yemeye başladılar.
Yemeğin yanında bir de dilimlenmiş domates vardı.Naruto'nun Sakura'dan duyduğuna göre Sarada domatesi çok seviyordu.Bu yüzden bunu Hinata'ya söylemişti ve o da Sarada için domates koymuştu.
Naruto her zamanki Naruto'ydu,yani dikkatsiz.Çünkü Sakura Naruto'nun anladığının tam tersini söylemişti.Evet şimdi kaldığımiz yerden devam edelim.
Sarada yemeğinin yarısına geldiğinde ona gelen eli gördü.Uzumaki Boruto,ona domates dilimini yedirmeye çalışıyordu.Kız bunu kafasını sallayarak reddetti ama Boruto çok inatçıydı.
"Yemek istemiyorum."Diyerek açıklama yapmaya çalıştı çocuğa lakin çocuk da karşılık verdi.
"Annem sana özel yaptı ye işte.Annem üzülür."Diyerek sitem etti kıza.
Kız düşündü. Ona bakan güzel annenin üzülmesini istemiyordu ama domatesten de nefret ediyordu.Çok arada kalmıştı şuan.Ya Hinata-san üzülecekti ya da hiç sevmediği hayatındaki en büyük düşmanla savaşacaktı.
5 yaşındaki bir çocuk için bunlar çok fazlaydı.
Lakin bir süre sonra karar verdi ve kafasını hayır anlamında salladı.
"Domatesten nefret ederim."diyerek reddetti bu fikri.Sonra ise lafını devam ettirdi.
"Ama annen üzülme-"
Lafını devam ettiremedi çünkü Boruto aldığı çatalla domatesi kızın ağzına soktu.Kızın sözü,ağzına giren domatesle kesildi.
Sarada,Boruto'nun ona yedirdiği domatesi hızlıca tükürüp öksürürken Boruto bundan iğrenircesine ses çıkardı.
"Iyy,yapma."Kız,kendisine zorla yemek yediren çocuğa ve ardından onun bu hareketine olan davranışına o kadar sinirlendi ki buna betimlemeler yetmezdi.
(CHİDORİ GELİYOR!!!UYARI,KAN BULUNDURUR!)
Hızlıca yanında bulunan sudan bir yudum aldı ve suyu çocuğun kafasından aşağı döktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uchiha Sarada Oneshots
Fiksi PenggemarUchiha Sarada'nın bulunduğu oneshotlar lakin hepsinde Sarada ağırlıkta değildir,ilk bölümü buna örnek verebiliriz. Bölümler 1000-2000 kelime arasındadır.