0.2

336 17 23
                                    

Bu AMV'yi dinleyerek okuyabilirsiniz.Boruto'da bu konuyu atlayıp bok edicekler o yüzden hepinizin böyle bir şey istediğini düşünüyorum.

...

Sarada'nın konuşacak birine ihtiyacı vardı,geçmişi öğrenmek için ve bu kişi babasından başkası değildi.

...

Sarada,takım arkadaşları ile yeni bir görevden dönüyordu.Takım arkadaşlarının ve senseinin aksine huzursuz ve dalgındı.Ona sorulan her soruyu geçiştirip duruyordu.Takım arkadaşları da anlamıştı bir şey olduğunu ama kızın üstüne gitmiyorlardı.Kız istese zaten anlatırdı değil mi?Demekki özel bir konuydu.

Konaha girişine geldiklerinde çocuklar ayrılıp eve giderken,Konohamaru görevi bildirmek için ofise gidiyordu.

Kız eve geldiğinde anahtarı çevirdi ve kapıyı açtı."Ben geldim." dedikten sonra annesinin yanına gitti.Mutfağa girdiğinde rastgele bir elma alıp masaya geçip yemeye başladı.Hem düşünüyor hem yiyordu,öyle dalgındı ki gözleri tek bir noktaya sabitlenmişti.

Annesi durumu fark etmişti ama yorgunluğuna vermişti.Sonra işine devam etmişti.Aradan biraz süre geçince kızının hala elmayı çöpe atmak için kalkmadığını fark etti.Arkasını gördüğünde kızı bitmiş elmayı ısırmayı çalışıyordu.

"Sarada!"dedikten sonra kızın elindeki elmayı aldı.

"Neyin var?" diyerek konuşmaya başladı annesi.Lakin kızı cevap vermedi.Uzun bir süre cevap bekledi ondan ama aldığı tek şey kızın "Babam nerede?" diyerek mırıldanması oldu.

"Hokage dağlarının oradadır sanırım.Nerede olduğunu *yutkunur* ben de bilmiyorum ama yine de oraya bak.

Kızı yavaşça sandalyesini ittirerek mutfaktan çıktı.Hızlıca ayakkabılarını giydi ve evden ayrıldı.

...

Akşam olmuştu,Ay onlara küsmüş gibi ortalıkta yokken bulutlar mekanı boş bulmuştu.Uchiha Sasuke ise Birinci'nin başının üstünde oturuyor,15-16 yaşındayken yok etmek istediği yere bakıyordu.

Arkasından ona gelen chakrayı tanıyordu.Kim kızının chakrasını tanıyamazdı ki?Kızı yavaş adımlarla yanına geldi ve oturdu.Kız ona kızgındı,daha doğrusu kırgındı ama gerçeği doğrularıyla anlatabilecek tek kişi babasıydı.

"Bana geçmişi anlatır mısın?Klanın katledilişinden bu zamana kadar olan her şeyi..."

Adam bir gün bu yüzleşmenin yaşanacağını biliyordu ama bu kadar erken değildi.Kız 13 yaşındaydı daha ama yapabileceği bir şey yoktu artık.

"Nerden biliyorsun?"Diyerek girdi söze.

"Bu sorumun cevabı değil."Diyen inatçı bir cevap aldı.Bu yüzden konuşmak zorunda kaldı.

"Küçüktüm,babam her zaman beni abimle karşılaştırırdı.Mutlu ama aynı zamanda üzüldüğüm bir aile hayatım vardı."diyerek lafa girdi adam.Kız bundan sonrasını dikkatle dinlemeye başladı.

"Abim yani İtachi Uchiha tam bir dahiydi.Dahi olduğu gibi yetenekli ve güçlüydü.Küçük yaşında anbuya katılacak kadar hem de.Lakin bir gün klanı katletti ve gitti.Ben intikam dolmuştum ona karşı.O günden beri güçlenip intikam peşindeydim.Annene ve Naruto'ya genellikle kötü davranırdım ikisini de küçümserdim."

Kız düşündü ve söyledi.

"Neden onlara kötü davrandın papa?"

Adam lafını devam ettirdi."Onların güçlenmem için ayak bağı olduklarını düşünürdüm çünkü."

Uchiha Sarada OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin