Başlarda Boruto var,sonra Sarada gelecek.Bir okuyucum istemişti.
Araya dram katıyoruzke.
İyi okumalar.
...
Uzumaki Naruto'nun ölümünün ardından Uchiha Sarada'dan haber alınamadı.13 gün sonra gelen beden hariç...
...
Uchiha Sarada...
Arananlar listesinin başı,köyü terk eden ve nerde olduğu bilinemeyen o kız çocuğu...
Uchiha prensesi,Uzumaki Boruto'nun hayal kırıklığı...
Bundan 12 gün önce Uzumaki Naruto'nun bilinmeyen ölümü herkesi sarsmıştı.
En çok da Uzumaki ailesini...
Uzumaki Hinata,çocukları için güçlü durmaya çalışırken her gece onun yastığına sarılıyordu.O kocasını tüm benliğiyle seviyordu.
Uzumaki Himawari,evin içinde duramıyordu bile...Her yer ona babasını hatırlatıyordu ve canı yanıyordu.O babasını gerçekten çok seviyordu.
Uzumaki Boruto ise,ona daha çok önem vermeye başlayan babasının ölümünden sonra daha farklı bir tepki vermişti.O,babası onu bıraktığı için ondan nefret ediyordu.
Ama Naruto'dan daha çok nefret ettiği biri varsa da bu kişi omzunda ağlamak istediği kişi olan ama onu terkeden Uchiha Sarada'ydı.
Oğlan,yas tutacak birini aradı,bunun tek Sarada olabileceğini düşündü avcundaki yüzüğü sıkarken...Kıza bundan 1 ay sonra evlilik teklifi edecekti ama kız köyü terk etmişti.
Mezarın başındaki oğlan "Neden?" diye bağırmak istedi ama sesi kısılmıştı,etraftakilere emir vermekten...Öfkesini Anbu'dakilerden çıkarmaktan bıkmamıştı.
Anbu'dakiler onu anlayışla karşılasa bile o durmuyordu.Hem babasının ölümünü araştırıyor hem de kızı arıyordu.
Bu ona yüzsüzmüş gibi hissettirse de kızı çok seviyordu.Oğlan gerçekten seviyordu ama kız yoktu işte.Nerede olduğu bilinmiyordu,kayıplara karışmıştı kız.
Çocuk depresyona girmek istedi başlarda ama o bir dizide yaşamıyordu.Kızın arkasından ağlamayacaktı çaresizce,kendini içkiye de vermeyecekti.Kendini sorunların ortasına koymuştu o.
Her şeyi çözecekti ve bunu yalnız yapacağım triplerine de girmeyecekti.
Onun arkadaşları vardı ve arkadaşları onun ailesiydi.
Lakin bilmiyordu hiçbir şeyi...
Bilen kişi de söyleyemezdi zaten...
...
Mezardaki oğlan,çığlık atmak istedi.Anlayamadı,sorguladı ama bulamadı.
Neden demek istedi ama diyemedi.Gönlü babamdan ne istediniz demeye yer vermedi.Yalnızlığı gözyaşlarını kapadı.Sarı saçları gecenin altında parladı,gecenin karanlığında bir müddet orada kaldı.
Omzunda ağlayabileceği kimse olmamasına rağmen yanında biri varmış gibi hıçkırdı.
Hıçkırıkları,rüzgara eşlik etti ve yaprakların uçuşması ile evde dramatik bir manzara oluştu.
Ölülerin evinde,mezarda...
Herkesin gidecek sıcacık bir yeri olurdu ya?Ölülerin gittiği sıcak ev ise toprağın altıydı.Bedenleri evlerinde ısınırken ruhları yanımızda bizi izlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uchiha Sarada Oneshots
Fiksi PenggemarUchiha Sarada'nın bulunduğu oneshotlar lakin hepsinde Sarada ağırlıkta değildir,ilk bölümü buna örnek verebiliriz. Bölümler 1000-2000 kelime arasındadır.