İşte Hokage Uzumaki Sarada'nın bir günü...
+18 bulundurur.
Ship BoruSara'dır.
...
30 yaşındaki güzel kadın,başını evraklardan kaldıramıyordu.Tüm günü Hokage binasında geçiyordu ve bu çok yorucuydu.Hokage olurken bunları düşünerek olmuştu ama işte,insan değil miydi o da?
Yakında beyazı çıksa,şaşırmazdı kız.İşte o kadar çalışıyordu Sarada.
Şimdi ise gitmesi gereken bir toplantı vardı.Hokage binasının en üst katına,toplantı odasına çıktı.Bazen toplantılar çok boğucu olabiliyordu bu yüzden de binanın balkonundan heykellere bakıyordu kız.
Toplantı salonuna girdiğinde,1 Kage'yi orada otururken buldu.Kum Köyü'nün Lideri Shinki'nin karşısına oturduğunda,asistanı Mitsuki ve anbu lideri Chou-Chou da yanında bulunuyordu.
Kazakage Shinki lafa girişti.
"Sunagakure'nin doğu hattına bir saldırı yapılmış.Doğu hattına yapılan saldırı karşısında,Güney hattından destek göndermek zorunlu kaldık.Büyük bir miktarda yaralı kişi var."Shinki'nin lafı bittiğinde kadın cümlelerin altında beliren mesajı aldı.
"Ve sen Konoha'dan şüphelendin,elinde bir kanıt olmasaydı bunu yapmazdın değil mi?Sonuçta Sunagakure ve Konohakure en iyi anlaşan yaşam yerleridir.Bunca yıllık dostluğu bir teori için harcayacağını sanmıyorum."Sarada,lafını bitirdiğinde adamın yutkunuşu ile gülümsedi.Adam lafına devam etti.
"Sadece bir teori ile bu dostluğu bitirecek kadar aptal olduğumu düşünmeniz beni incitti,Hokage Hanım."Kadın,asıl aptalın kendisine dendiğini biliyordu.Adam,kıza bakıp devam etti.
"Saldırı şeklinin rasengan olduğunu söylesem ve Konoha alın bantlarının olduğunu söylesem."
Dediğinde kız karşılık verdi.
"Rasengan'ın Uzumaki'lere özgü olmadığını,eski bir teknik olduğu için,aynı zamanda yeni nesil bizden daha güçlü olduğu için,iyi olan herkesin yapabileceğini bir teknik.Anlaşılan size çelme takmayı planlıyorlar Shinki.Ve sen şuan çelmeyi yemişsin."Kadın'ın lafı bittiğinde,arkasında duran Chou-Chou ve Mitsuki arkadan birbirlerine çaktılar lakin sonra eski pozisyonlarına döndüler.
Normalde çok iyi anlaşan bu ikili şuan savaş çıkaracak derecedeydi çünkü.
Shinki,kızın lafı bittiğinde konuşuverdi."Peki Konoha alın bantları hakkında fikriniz nedir?İsyancılar olabilir bence."
Sarada,başını sallayarak onayladı Shinki'yi eğer isyancılar varsa onları belirlemek zor değildi.
"Kamera kayıtlarına bakabildiniz mi?"Diyerek sorusunu yöneltti.
"Maalesef,ilk 5 dakika gözüküyorken sonra kameralar bozulmuş,kameralarda hasar olmaması ise bunun sisteme girildiğini gösteriyor.Ve bu sadece Sunagakure'den birinin yapabileceği bir şey."
"Yani,iki merkezden de ortak isyan çıkarılmaya çalışıldığını düşünüyorsun."Diyerek konuştu Sarada.
Lakin Shinki,aklına gelen diğer fikri de söyledi.
"İki ülkeden de,ünlü olmayan klanların isyan çıkarıp kendi yerleşim yerlerini kurmak istediklerini düşünüyorum."
Ardından arkasında bulunan Shikadai ve Yodo'dan bir kaç belge aldı.Belgeleri Sarada'ya uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uchiha Sarada Oneshots
FanfictionUchiha Sarada'nın bulunduğu oneshotlar lakin hepsinde Sarada ağırlıkta değildir,ilk bölümü buna örnek verebiliriz. Bölümler 1000-2000 kelime arasındadır.